globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba versus neschválené změny motocyklu
 
24.5.2016 v 10:48
Ahojte....tak jsem si prostudoval zveřejněnou 130ti stránkovou dokumentaci od PČR o neschválených úpravách motocyklu. V únoru jsem byl na STK s kapotovanou verzí Suzuki SV (celokapotáž) esvéčko jsem pak přestavěl na naháče, který vypadal jako klasická nahatá verze. Vše homologováno. Od policie i na STK mi bylo řečeno, že když mají na STK fotku celokapotáže a já tam přijedu o 2 roky později s naháčem tak neexistuje! I když je vše homologováno. Pokud mě zastaví police, která má udajně přistup k fotkám z STK (celokapotáž) a uvidí naháče neexistuje nezajímá! Zajímá mě k čemu je ta 130ti stránková dokumentace, kterou se mám řídít když to nemůžu přestavět? Jestli má někdo nějaké zkušenosti díky. dokumentace pčr zde

"> http://uloz.to/x5h4...8_dsc5718.jpg][/img]

Naposledy editováno 24.05.2016 10:48:44

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba versus neschválené změny motocyklu

24.5.2016 v 14:49 | Nahoru | #1
upřímě pochybuju že bude někdo porovnávat fotky, spíš bych viděl problém že v tp bude kapota a na motorce ne. nechápu proč sis nekoupil rovnou nahatou verzi když kapotu nechceš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba versus neschválené změny motocyklu

24.5.2016 v 20:23 | Nahoru | #2
Humusus> protože byla za moc dobrou cenu a v době kdy jsem ji kupoval ještě nikdo nevymýšlel kraviny s fotkama na STK a 130ti stránkovým návodem jak a co dělat. Ale na druhou stranu máš pravdu, kdybych koupil naháče, nic ted neresim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist