globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba versus neschválené změny motocyklu
 
24.5.2016 v 10:48
Ahojte....tak jsem si prostudoval zveřejněnou 130ti stránkovou dokumentaci od PČR o neschválených úpravách motocyklu. V únoru jsem byl na STK s kapotovanou verzí Suzuki SV (celokapotáž) esvéčko jsem pak přestavěl na naháče, který vypadal jako klasická nahatá verze. Vše homologováno. Od policie i na STK mi bylo řečeno, že když mají na STK fotku celokapotáže a já tam přijedu o 2 roky později s naháčem tak neexistuje! I když je vše homologováno. Pokud mě zastaví police, která má udajně přistup k fotkám z STK (celokapotáž) a uvidí naháče neexistuje nezajímá! Zajímá mě k čemu je ta 130ti stránková dokumentace, kterou se mám řídít když to nemůžu přestavět? Jestli má někdo nějaké zkušenosti díky. dokumentace pčr zde

"> http://uloz.to/x5h4...8_dsc5718.jpg][/img]

Naposledy editováno 24.05.2016 10:48:44

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba versus neschválené změny motocyklu

24.5.2016 v 11:05 | Nahoru | #1
Teď už jo. A nešlo by to nechat na základě papíru od servisu zapsat do techničáku?
Ten tlumič výfuku je nějaký kratší?

(reakce na) Přestavba versus neschválené změny motocyklu

24.5.2016 v 11:09 | Nahoru | #2
mito7> no výfuk je tam Leo Vinci ale technik mrknul na homologaci a řek v pořádku. Jestli by to šlo zapsat nevím, právě tady zjišťuji nějaké možnosti. Policajt mi řekl, že když je kapota na fotce z STK má být i na silnici....že prej to má vypadat, tak jak to vyjelo z fabriky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist