globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
10.5.2016 v 10:10
Ahoj,
vzhledem k tomu, že jsem začínájící jezdec,, zatím nejzdec´´ potřeboval bych poradit ohledně téhle motorky. Špatně jsem popsal svoje zkušenosti s motorkami. 1. moto jsem měl ve 13 a pak následovali asi ještě 2 motorky a poslední 4roky jsem na motorce neseděl vůbec, takže jsem nejistej a nebyl bych schopne hned otestovat kupovanou motorku, tak jak bych chtěl.
http://www.motoinzer...ki/915572-z-800.html

Pánovi jsem volal a sdělil mi tyhle informace:
původ Francie
otevření zděláním klapky zřejmě z plynu

Moje otázky:
Uškrcení se provádí klapkou a nebo i úpravou v řídící jednotce? Pán tvrdí, že stačí zdělat pouze klapku.
Jaký bude nejspíš výkon, když je původ Francie? Motorka by měla mít 83Kw, ale někde jsem se dočetl, že frantíci mají max. 78KW
Nenašel by se tu někdo, kdo je z okolí Znojma a byl by ochoten za úplatu mi motorku popřípadě zkontrolovat, ale jenom kdo má zkušenosti. Velice děkuji za informace a postřehy.

Martin


Naposledy editováno 10.05.2016 13:50:05

(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 13:46 | Nahoru | #31
kuzmič> Na papíry to sice nejzdí a nikdy nejzdilo, ale mám neomezenj :)

(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 13:57 | Nahoru | #32
Jurawood> Vidím to stejně

Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2016 v 14:09 | Nahoru | #33
Kup si Z800 jestli ji chces. Nevim co by si delal po 2 mes. s petistovkou, ... prodal. Zacinat na 6ce je uplne ok, a jestli to nemas v hlave uplne vymasteny, tak to ustojis i na Z800. Ono stejne na nahaci litat pres 200 je skoro blbost

Naposledy editováno 10.05.2016 14:10:38

Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 14:21 | Nahoru | #34
Sežeň si manuál, koukni na servisní intervaly, koukni kolik stojí náhradní díly a spotřební díly a pokud tě to neodradí tak ho ber, motorka je to pěkná, snad rozum máš, nevidim problém proč ji nebrat, jo a mít k ní respekt

(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 14:25 | Nahoru | #35

Jurawood píše: Muj progres: kozi dech, gsxf600... v pohode.
Vsichni me rikali, at se na 500 vykaslu, tak jsem poslech, no a za 2 roky uz se to nedalo, 100 koni je malo.
Za me ANO


No...dovolím si odporovat - 100 koní rozhodně málo není, naopak, 100 koní je naprosto dostačující i na hodně, HODNĚ sportovní jízdu. Kde MOŽNÁ vidím nedostatek výkonu, tak na okruhu (i když, šestky zajíždí dost podobný časy, co litry...).

A taky platí další pravidlo nás, málovýkonných - nedostatek výkonu doháním zhovadilou jízdou

(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2016 v 14:29 | Nahoru | #36

Z800 píše: selkie> Neřešil jsem moc jestli má o 5kw víc nebo míň, spíš jsem chtěl vědět jak to je, protože prodejce mi nebyl schopen odpovědět :) . motorku jsem měl asi ve 13 a jestli si dobře pamatuji, tak měla 3,5kw a nejvíc co jsem měl, tak 25kw, akorát jsem na motorce neseděl cca 4roky, tak jsem spíš nejistej. Navíc jsem nevytvořil vlákno skrz jestli je hodně silná nebo ne, ale spíš ohledně technických parametrů a informácí skrz dovoz z Francie. Vzhledem k tomu, že jsem dlouho neseděl na motorce, tak ji nebudu při koupi schopen projet, tak jak bych si představoval, tak proto jsem i nabídl odměnu, pro něko kdo se v motorkách vyzná.


A není to jedno? 78 nebo 83? Furt je to granát výkonu, i když poměrně slušně nadávkovanej...

Ve Francii je limit 100 koní, pokud se nepletu, což tak nějak odpovídá těm 78 kW. Výkon neseškrcený verze je, dle serveru m.cz, 83 kW.

Nápad s odměnou je super

1 reakcí na tento příspěvek Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2016 v 15:28 | Nahoru | #37
Těžko radit, páč tě neznám, ale pokud pokud nemáš v hlavě nějakého raracha co tě poňouká k čertovinám, tak se toho neboj a pořiď ji.

Přece nebudeš vyprdlávat na nějaké GS500... Nenech si namluvit že cca 100koňový, osmistovkový naháč je nějaký zabiják, se kterým se budeš prát!!!!
A i kdyby se nedej bože ukázalo, že jsi poleno, tak tu je hromada motoškol, kde ty základní základy pochytíš!

Obecně platí, že je lepší postupně zvyšovat obsahy, ale z toho co píšeš mám pocit, že by to byla ztráta času.
Ono dost lidí má radši masivnější tah od spodu a proto si pořizují silnější mašiny a pak zjistí, že je vytočí do červenýho asi 2x do roka. Ale jsou spokojeni:)

1 reakcí na tento příspěvek Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 15:32 | Nahoru | #38
pozri kumne do profilu, jazdil som 5 rokov na 125 (okolo 40.000km) a kupil som Z 750R. Na zaciatok bola zaskrtena na 25kw aby som si zvykol. Avsak to co tu skusenejsi ludia pisu otom ze to neni iba o vykone je pravda. Ked som ju otvoril na plny vykon pocit ako to islo do otacok a vykon nad 8.000rpm je uzasny. ALE je to radovy 4 valec to znamena ze do 6.000rpm sa toho moc nedeje a ta sranda zacina az uplne hore co je na 2. rychlost nad 120km/h. Jazdim s nou do kopcov kde je vaha 220kg v ostrych vracakoch hlavne z kopca citit. Byt tebou pouvazoval by som aj nad inymi motorkami. Samozrejme ta nova Z800 je urcite skvela. Osobne keby si mam este raz vybrat tak by to bol street triple od triumphu - lahka obratna motorka (tusim 180kg) a vykon od spodu, popripadne aprilia shiver/dorsoduro. Ale mna obmedzoval vodicak do 35kw takze som si az tak vyberat nemohol a som spokojny zo Zedom. V rychlejsich zakrutach do kopca kde 2jku mozem vytocit nad tych 8.000rpm je stim sranda a ta vaha do kopca citit nieje. Na okreskach ten vykon je fajn ked chcem predbiehat ale vietor je brzda (preto som kupoval nahaca) a nad 150-160km/h sa dlhodobo neda ist, cestovna rychlost 130-140 km/h je v pohode. Pouvazuj naco tu motorku naozaj chces. Tech. stavu Z800 by som sa az tak nebal, je to relativne novy stroj (2013 prve rocniky ak sa nemylim). Ak s nou niekto nepadol a neohol ram/nieco s motorom myslim ze by nemal byt ziadny problem avsak az tak sa dotoho nevyznam tak moj nazor tak treba brat :) ak to vyznelo ze by som nebol ako 18 rocny spokojny zo Z750R tak to urcite nie akurat koncepcia motoru ta nuti letet :) snad som pomohol :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 15:38 | Nahoru | #39
edm_0185> Děkuji za názor, nad aprilii shiver jsem přemýšlel a přemýšlím, ale je to spíš motard :) Jestli se rozhodnu, tak jedna aprili je po cestě, na kterou bych se chtel mrknout :) Právěže moc nepoznám jestli motorka byla bouraná nebo tak něco, pokud je opravená, tak proto jsem i nabídl odměnu pro někoho kdo se vyzná a mrkl by mi na ni :)

(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 15:39 | Nahoru | #40
fzr6> Doufám, že raracha v hlavě už nemám :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 15:55 | Nahoru | #41

Z800 píše: To ne, po autoškole jsem asi cca 6let, ale 4 roky jsem na motorce neseděl a hlavně mám trochu rozum. Moc dobře si uvědomuji, že je celkem silná, ale nechci za 2 měsice řešit novou motorku, protože jsem si koupil slabou.



Věř tomu, že než se jako začátečník dostaneš na limit nějaký 500 nebo 600, bude to trvat dost dlouho. Kupovat si jako první motorku tohle, co má 80 Kw není úplně nejrozumnější. Nech si poradit a na naučení kup neco slabšího a staršího/levnějšího, co tě nebude tak mrzet až to zahodíš. Protože jak práskneš o zem s touhle, budeš si moct na tu opravu vzít hypotéku

(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2016 v 16:17 | Nahoru | #42
Z800> tak shiver sa radi prave do kategorie nahacov zato dorsoduro je motard aj ked tucnejsi :) je to otom naco tu motorku chces ak sa chces vyblbnut ako ja v kopcoch s tim ze ta jazdenie po rovinkach a dedinach nebavi tak by som hladal nieco ine ale to je len moj skromny nazor zaciatocnika :) ohladne toho tech. stavu zaklad je aby motorka isla rovno ked pustis riaditka. To okolo vykonu co ti tu radia ostatny je pravda nato som prisiel aj ja. Neni problem udrzat tie koniky na ceste ved tie R4 motory maju ten vykon az uplne hore. ALE ked si myslis ze mas hlavu v pohode tak zistis ze nie celkom. Neverim ze je vela ludi (urcite nie tolko ako tu citam) ktory sa dokazu udrzat. Ak to nechces tocit a letet tak vykon okolo 100k je ti zbytocny :) Tiez som nato musel prist sam aj ked niesom typ cloveka ktory sa na rovinach a okreskach potrebuje nahanat ani sa nenecham rozhodit ked niekto z mojich znamych co apolu jazdime ma chut letet tak sa jednoducho neudrzia vzdy a ten mozog vypnes... Ta akceleracia a vykon (nie vysoke rychlosti) je velmi navykovy a aj ked som na ceste kluďas (v kopcoch je premna sranda:) tak obcas hlava vypne a taham za ten plyn a idem jak hovado :) potom ide oto ci si stihnes uvedomit ze hups prepiskol som to a spomalim alebo nie. Ak nie velmi rychlo sa nieco moze stat. Pouvazuj nad tim ;)

(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 16:18 | Nahoru | #43

Z800 píše: edm_0185> Děkuji za názor, nad aprilii shiver jsem přemýšlel a přemýšlím, ale je to spíš motard :) Jestli se rozhodnu, tak jedna aprili je po cestě, na kterou bych se chtel mrknout :) Právěže moc nepoznám jestli motorka byla bouraná nebo tak něco, pokud je opravená, tak proto jsem i nabídl odměnu pro někoho kdo se vyzná a mrkl by mi na ni :)

Shiver je čistý naháč. Motard od Aprilie je Dorsoduro (se stejným motorem)



Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 16:34 | Nahoru | #44
nerozmyslal si nad niecim ako je mt07 ? znamy si ju kupil ako prvu motorku, odjazdil nanej 3 sezony s tim, ze prva bola na otukavanie a zistovanie ako sa ta motorka sprava, a dalsiu sezonu na kopcoch skrtal stupacky a tahal kolena po zemi ktomu tam pojazdil vela kapotovanych ss.. raz som si s nim motorku prehodil chcel vyskusat zeda s lesim podvozkom motorom a tak.. no ta mt07 sa v zakrutach spravala krasne bolo to hrave lahke velmi rychlo sa preklapala zo strany na stranu celkovo ta vaha a ovladatelnost bola niekde inde ako Zed. Urcite je lepsie sa naucit poriadne jazdit an niecom takomto, aj on povedal ze prenho ma zed prebytok vykonu a keby nanom zacina tak by sa iba trapil :) tu mt dokazal dostat na limit rychlejsie a lahsie, odpustila mu viac chyb a ten motor ide a nieze nie :)

1 reakcí na tento příspěvek Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 17:37 | Nahoru | #45
Jo, o MT-07 jsem slyšel jenom chválu...podle mýho daleko lepší volba, než Z800 (ale já sem úlítlej na dvouhrnky, takže ode mě si radit nenech )

Zkus napsat uživateli Daart, ten na tom nějakej ten kilák naskákal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 18:01 | Nahoru | #46
selkie> Díky za radu, zkusím mu napsat :)

(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2016 v 18:20 | Nahoru | #47
Z800> dneska mám dobrej den, tak Ti ušetřím čas

a klikej a klikej

Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2016 v 18:48 | Nahoru | #48
Pokud se přece jen rozhodneš jet se na nějakou motorku podívat a nenašel bys tu nikoho, kdo by jel s tebou, tak u některých dealerů nebo servisů se dá domluvit jejich člověk, co tam s tebou zajede. Samozřejmě je to placený.

1 reakcí na tento příspěvek Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 19:52 | Nahoru | #49
Kde že ta motorka stojí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 20:16 | Nahoru | #50
muscar> Někde mezi Znojmem a Brnem :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 21:06 | Nahoru | #51
Z800> Teoreticky bych mohl tak za 14 dní, klidně můžu vzít i vozík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 21:08 | Nahoru | #52
muscar> Děkuji za nabídku, ale mám dodávku a co se týče času, tak asi poždě, ale děsně si vážím ochoty :) Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2016 v 21:23 | Nahoru | #53
Z800> Není zač motky mě baví Dřív nemůžu jsem na neschopence. Každopádně stavu bych se nebál, poslechni motor jestli nejak divně nerachotí, projeť to, pomalu pouštěj řídítka kdyby se chtěla rozkmitatat. Je to v podstatě nové moto takže asi nebude co řešit. Hlavně se pořádně podívej na VIN, né jen na čísla ale i na to jestli si s ním někdo nehrál! Hodně zdaru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 22:17 | Nahoru | #54
muscar> Jediny co mě zaraží, že tak nová motorka nemá servisku :(

(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 23:20 | Nahoru | #55

Z800 píše: muscar> Jediny co mě zaraží, že tak nová motorka nemá servisku :(


Zjisti si u Kawasaki dealera podle VIN všechno, co najdou v databázi, klidně můžeš narazit i na opravu po nehodě, mohla být zapsaná i v servisce... (jen teorie)
Dealer Kawasaki by Ti měl taky zjistit, zda se konkrétní motorka škrtí jen nějakou restrikcí, nebo i řídící jednotkou...

(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

10.5.2016 v 23:25 | Nahoru | #56

Z800 píše: Je mi 30 a už asi nepočítám s tím, že někdy budu jezdit po zadním nebo škrkat stupačkama o asfal :D

No tak toto bylo, předpokládám, myšleno ze srandy. S tím co píšeš jsem začal až ve čtyřiceti a nevidím v tom nejmenší problém.
A jestli se Ti líbí Z800, tak si ji kup, nevím co řešíš, koupit si místo vysněné motorky nějakou vránu jen proto, aby tě každá rána nevyšla tak draho a pak na ní jezdit votráveně taky stojí za prd.
Sto koní je na začátek dost a snadno to vytrestá, ale to už je na každým, jaký má preference.

Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

11.5.2016 v 07:10 | Nahoru | #57
Štěstí je stav mysli, nikoliv stav objektivních skutečností. Takže pokud bude někdo kurva spokojenej se Z800 a cokoliv jiného by ho sralo, tak není co řešit. Tady to každej bere jako závodnockou průpravu. To jako nejde se silnou mašinou jezdit pomale? Odpovím sám - jde. A pokud je někdo debil, rozmázne se i na půllitru.

Já se svými 35kW jezdím po dálnici max 120 a jsem spokojenej. A kdybych měl litra, bude moje jízda vypadat úplně stejně, a proto ho nemám. Ale kdybych ho potřeboval jen pro ten pocit, že ho mám, tak si ho koupím.

(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

11.5.2016 v 08:12 | Nahoru | #58

Carcharot píše: Věř tomu, že než se jako začátečník dostaneš na limit nějaký 500 nebo 600, bude to trvat dost dlouho. Kupovat si jako první motorku tohle, co má 80 Kw není úplně nejrozumnější. Nech si poradit a na naučení kup neco slabšího a staršího/levnějšího, co tě nebude tak mrzet až to zahodíš. Protože jak práskneš o zem s touhle, budeš si moct na tu opravu vzít hypotéku



Najít u 500 limit trvá dlouho? Podle čeho tak soudíš?
Průměrná 500 je cca 50koňový dvouválec. Na zadní, na přední to nejde, pokud na ni nebudeš fakt zlý, v kopcích se nad 120km/h nedá mluvit o nejaké akceleraci (a jet ve dvou tak je to lenochod úplný), jsou to cestovní stroje, s cestovníma gumama a s nízkýma stupačkama. Takže jakmile si někde ve vracečce škrkneš stupačkou/stojákem, což neni zas tak složité, tak máš po hledání limitu...
Možná ty nové jsou o něco sportovnější, tady mluvím o těch starších - GS, CB, ER.

A mezi 600 (hornet, FZ6) a tím Z800 už takový závratný rozdíl není.

Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

11.5.2016 v 08:29 | Nahoru | #59
Na zadni ti postavim i trindu a to na ni nebudu zlej....500 je vykonove pro zacatek dobra volba a nez ji clovek opravdu v zatackach uzije naplno tak to trva...neni to jen o tahani za plyn,to umi na rovince i cvicena opice...ale co je obrovskej nedostatek u tyhle kategorie(500) je rozhodne podvozek a brzdy...800 nabidne mnohem lepsi jizdni vlastnosti a myslim ze se na ni nauci mnohem lip..nevlni se,da se oprit o brzdy...proste je v tomhle uplne jinde nez byla treba moje cb500...proto kdyz chces a nebudes blbnout tak proc ne tu kawu

Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji

11.5.2016 v 08:33 | Nahoru | #60
On právě i ten podvozek dost pomůže naučit se jezdit. GS se mi v zatáčkách vlnilo prvních pár měsíců než jsem se trochu naučil jezdit. Občas i dost brutálně, když jsem v zatáčce dostal strach a zavřel plyn. Při správné práci s plynem se mi potom vlnilo už jen v zatáčkách nad 150, kde už jsem měl plyn na doraz a víc přidat nešlo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist