vzhledem k tomu, že jsem začínájící jezdec,, zatím nejzdec´´ potřeboval bych poradit ohledně téhle motorky. Špatně jsem popsal svoje zkušenosti s motorkami. 1. moto jsem měl ve 13 a pak následovali asi ještě 2 motorky a poslední 4roky jsem na motorce neseděl vůbec, takže jsem nejistej a nebyl bych schopne hned otestovat kupovanou motorku, tak jak bych chtěl.
http://www.motoinzer...ki/915572-z-800.html
Pánovi jsem volal a sdělil mi tyhle informace:
původ Francie
otevření zděláním klapky zřejmě z plynu
Moje otázky:
Uškrcení se provádí klapkou a nebo i úpravou v řídící jednotce? Pán tvrdí, že stačí zdělat pouze klapku.
Jaký bude nejspíš výkon, když je původ Francie? Motorka by měla mít 83Kw, ale někde jsem se dočetl, že frantíci mají max. 78KW
Nenašel by se tu někdo, kdo je z okolí Znojma a byl by ochoten za úplatu mi motorku popřípadě zkontrolovat, ale jenom kdo má zkušenosti. Velice děkuji za informace a postřehy.
Martin
Naposledy editováno 10.05.2016 13:50:05
Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
Naposledy editováno 10.05.2016 14:10:38
Jurawood píše: Muj progres: kozi dech, gsxf600... v pohode.
Vsichni me rikali, at se na 500 vykaslu, tak jsem poslech, no a za 2 roky uz se to nedalo, 100 koni je malo.
Za me ANO
No...dovolím si odporovat - 100 koní rozhodně málo není, naopak, 100 koní je naprosto dostačující i na hodně, HODNĚ sportovní jízdu. Kde MOŽNÁ vidím nedostatek výkonu, tak na okruhu (i když, šestky zajíždí dost podobný časy, co litry...).
A taky platí další pravidlo nás, málovýkonných - nedostatek výkonu doháním zhovadilou jízdou
(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
Z800 píše: selkie> Neřešil jsem moc jestli má o 5kw víc nebo míň, spíš jsem chtěl vědět jak to je, protože prodejce mi nebyl schopen odpovědět :) . motorku jsem měl asi ve 13 a jestli si dobře pamatuji, tak měla 3,5kw a nejvíc co jsem měl, tak 25kw, akorát jsem na motorce neseděl cca 4roky, tak jsem spíš nejistej. Navíc jsem nevytvořil vlákno skrz jestli je hodně silná nebo ne, ale spíš ohledně technických parametrů a informácí skrz dovoz z Francie. Vzhledem k tomu, že jsem dlouho neseděl na motorce, tak ji nebudu při koupi schopen projet, tak jak bych si představoval, tak proto jsem i nabídl odměnu, pro něko kdo se v motorkách vyzná.
A není to jedno? 78 nebo 83? Furt je to granát výkonu, i když poměrně slušně nadávkovanej...
Ve Francii je limit 100 koní, pokud se nepletu, což tak nějak odpovídá těm 78 kW. Výkon neseškrcený verze je, dle serveru m.cz, 83 kW.
Nápad s odměnou je super
1 reakcí na tento příspěvek Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
Přece nebudeš vyprdlávat na nějaké GS500... Nenech si namluvit že cca 100koňový, osmistovkový naháč je nějaký zabiják, se kterým se budeš prát!!!!
A i kdyby se nedej bože ukázalo, že jsi poleno, tak tu je hromada motoškol, kde ty základní základy pochytíš!
Obecně platí, že je lepší postupně zvyšovat obsahy, ale z toho co píšeš mám pocit, že by to byla ztráta času.
Ono dost lidí má radši masivnější tah od spodu a proto si pořizují silnější mašiny a pak zjistí, že je vytočí do červenýho asi 2x do roka. Ale jsou spokojeni:)
1 reakcí na tento příspěvek Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
Z800 píše: To ne, po autoškole jsem asi cca 6let, ale 4 roky jsem na motorce neseděl a hlavně mám trochu rozum. Moc dobře si uvědomuji, že je celkem silná, ale nechci za 2 měsice řešit novou motorku, protože jsem si koupil slabou.
Věř tomu, že než se jako začátečník dostaneš na limit nějaký 500 nebo 600, bude to trvat dost dlouho. Kupovat si jako první motorku tohle, co má 80 Kw není úplně nejrozumnější. Nech si poradit a na naučení kup neco slabšího a staršího/levnějšího, co tě nebude tak mrzet až to zahodíš. Protože jak práskneš o zem s touhle, budeš si moct na tu opravu vzít hypotéku
(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
Z800 píše: edm_0185> Děkuji za názor, nad aprilii shiver jsem přemýšlel a přemýšlím, ale je to spíš motard :) Jestli se rozhodnu, tak jedna aprili je po cestě, na kterou bych se chtel mrknout :) Právěže moc nepoznám jestli motorka byla bouraná nebo tak něco, pokud je opravená, tak proto jsem i nabídl odměnu pro někoho kdo se vyzná a mrkl by mi na ni :)
Shiver je čistý naháč. Motard od Aprilie je Dorsoduro (se stejným motorem)1 reakcí na tento příspěvek Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
Zkus napsat uživateli Daart, ten na tom nějakej ten kilák naskákal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
(reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit ohledně koupi z800. Děkuji
Z800 píše: muscar> Jediny co mě zaraží, že tak nová motorka nemá servisku :(
Zjisti si u Kawasaki dealera podle VIN všechno, co najdou v databázi, klidně můžeš narazit i na opravu po nehodě, mohla být zapsaná i v servisce... (jen teorie)
Dealer Kawasaki by Ti měl taky zjistit, zda se konkrétní motorka škrtí jen nějakou restrikcí, nebo i řídící jednotkou...
Z800 píše: Je mi 30 a už asi nepočítám s tím, že někdy budu jezdit po zadním nebo škrkat stupačkama o asfal :D
No tak toto bylo, předpokládám, myšleno ze srandy. S tím co píšeš jsem začal až ve čtyřiceti a nevidím v tom nejmenší problém.A jestli se Ti líbí Z800, tak si ji kup, nevím co řešíš, koupit si místo vysněné motorky nějakou vránu jen proto, aby tě každá rána nevyšla tak draho a pak na ní jezdit votráveně taky stojí za prd.
Sto koní je na začátek dost a snadno to vytrestá, ale to už je na každým, jaký má preference.
Já se svými 35kW jezdím po dálnici max 120 a jsem spokojenej. A kdybych měl litra, bude moje jízda vypadat úplně stejně, a proto ho nemám. Ale kdybych ho potřeboval jen pro ten pocit, že ho mám, tak si ho koupím.
Carcharot píše: Věř tomu, že než se jako začátečník dostaneš na limit nějaký 500 nebo 600, bude to trvat dost dlouho. Kupovat si jako první motorku tohle, co má 80 Kw není úplně nejrozumnější. Nech si poradit a na naučení kup neco slabšího a staršího/levnějšího, co tě nebude tak mrzet až to zahodíš. Protože jak práskneš o zem s touhle, budeš si moct na tu opravu vzít hypotéku
Najít u 500 limit trvá dlouho? Podle čeho tak soudíš?
Průměrná 500 je cca 50koňový dvouválec. Na zadní, na přední to nejde, pokud na ni nebudeš fakt zlý, v kopcích se nad 120km/h nedá mluvit o nejaké akceleraci (a jet ve dvou tak je to lenochod úplný), jsou to cestovní stroje, s cestovníma gumama a s nízkýma stupačkama. Takže jakmile si někde ve vracečce škrkneš stupačkou/stojákem, což neni zas tak složité, tak máš po hledání limitu...
Možná ty nové jsou o něco sportovnější, tady mluvím o těch starších - GS, CB, ER.
A mezi 600 (hornet, FZ6) a tím Z800 už takový závratný rozdíl není.