paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Ahoj,

jako majitel KTM 1190 Adventure, porucha motoru, mel nekdo take? Snad je to zrejme vyjimka, jinak snaha ze strany servisu ve Flash Teamu-ktery je jeden z nejlepsich nebo nejlepsi v CR obrovska, uvidi se dal, co s moto bude...

Naposledy editováno 12.05.2016 14:25:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 18:35 | Nahoru | #1

t_freedom píše: gugo> mám přesně stejný zkušenosti ... "utahanej" motor ... a někdy už to ani nejde vrátit... třeba u aut po některejchch ženskejch ...má to 60tkm v tomhle "režimu" a už to nikdy nenapravíš...
Hele, nikdo mi to zatím nevysvětlil...ale já mám za to, že to budou karbony a usazeniny kolem ventilů, těsnost ... blbý proudění a víření směsi možná. Podtáčením dostávají nejvíc ventily a sedla...


Jako mladej jsem makal v autobazaru a takovych aut jsem ozivoval mraky. Vetsinou to mely duchodci, pak jsem tomu dal napit a bylo to lepsi.
Mam uz nekolikatou funglovku, auto, a mam jednoduchy navod, ktery se mi osvedcil..
Do 1500 km na pohodu, hodne radit, menit otacky a pak aspon do 5000 dat tomu pokourit, pri stejnym stylu, ale o posledni tretine otackomeru.
HTP mame 12 let, 150 tis a jezdi nadherne, spotreba pod prumerem. Moji 1.2 96 kW si lidi pletou s 1.6.
Taky mi v pezotu tvrdili, ze se uz nezajizdi. Kurva, vzdyt jsou ty motory stejny 50 let a najednou neni treba?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 19:54 | Nahoru | #2
Petta> Lepší materiály, menší toleranční pole, lepší kvality povrchu.

Něříkám to od prvního km držet v červeným a jet 5 minut maximálkou po dálnici, ale prostě normální stylem, poctivě zahřívat, občas vytočit a nic moc nehrotit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 20:05 | Nahoru | #3
Petta> aaaa... autobazar MonteCarlo...
Ja jsem monstra od 1600km taky začal točit na 7-8t rpm...ale nikdy jsem to nedržel moc dlouho.
Chce to vědět ... mít cit...
motor není jen stroj. ... motor žije. ... a když je člověk vnímavej.... dokáže rozpoznat hodně nuancí.
Proto píšu, že záběh je podstatná věc. ..a myslím si....jak psal Tech-IMHO (snad ví co.to znamená )... že hodně těch fatálních selhání by nebylo, díky citlivýmu přístupu. ....zejména je-li něco na hraně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure tomas21 37 7.5.2024 v 09:26 assassin
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure Kruháč 24 24.4.2024 v 16:36 kunabmw
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R Dovizioso04 9 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer


TOPlist