globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: proti defektu
 
27.4.2016 v 10:20
ultraseal http://www.ultrasea...Co_je_Ultraseal1.htm proti tomuto defektu nepomohl knot ano






Naposledy editováno 28.04.2016 21:09:36

proti defektu

27.4.2016 v 10:21 | Nahoru | #1
Taky by mě zajímalo jestli se dá něco takového takhle náhodně trefit nebo jestli mi to tam někdo zapíchl už před barákem?
jde o zbroušený šroubováček s doutnavkou (fázovku)
Navíc z osloveného servisu napsali že jde o neopravitelné pneu.

Naposledy editováno 27.04.2016 10:22:51

proti defektu

27.4.2016 v 11:04 | Nahoru | #2
Hribek zevnitr to musí dát

proti defektu

27.4.2016 v 11:07 | Nahoru | #3
Jo, to půjde opravit.
Add otázka: lepší takovou špicu trefit do gumy než do oka

2 reakcí na tento příspěvek proti defektu

27.4.2016 v 11:31 | Nahoru | #4
poserpruh jak vrata

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu

27.4.2016 v 11:46 | Nahoru | #5

KubaLC8 píše: poserpruh jak vrata


to jsem čekal že to někdo začne řešit. hele je to moje první motorka a mám ji jen rok. loni se mi občas povedlo dostat se na 1/2 cm od okraje.. když se povedla zatáčka pěkně plynule aniž bych stuhnul byl to zážitek ale to není dnes tématem
jinak jde o Bridgestone BT023R M a já na nich za ten rok najezdil 15 000 km a to bez ukončení sezony takže přes ty chladný měsíce to klopit ani nebylo možné

1 reakcí na tento příspěvek proti defektu

27.4.2016 v 11:47 | Nahoru | #6
To je náhodný defekt, nikdo to tam schválně nezapíchl. Já jsem chytil za jízdy 150mm a jindy 70mm hřebík. Přední kolo to nějak nešikovně postaví a do zadního se to bodne. I u auta jsem měl hřebíky vždy v zadních kolech.
Některé servisy do oprav pneu nechtějí jít, protože jde o pneu s vyšším rychlostním indexem a tam se to nedoporučuje, tak nechtějí nést zodpovědnost. Podle mne díra nebude o moc větší, než je trn na knoty a pokud nelítáš 200km/hod, zkus jiný servis. Ultraseal je dobrý do duše, ale nechtěl bych ten humus čistit při přezouvání bezdušovky.

Na poznámky ohledně poserpruhů od honičů ega se vykašli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu

27.4.2016 v 12:07 | Nahoru | #7

burlad píše: to jsem čekal že to někdo začne řešit. hele je to moje první motorka a mám ji jen rok. loni se mi občas povedlo dostat se na 1/2 cm od okraje.. když se povedla zatáčka pěkně plynule aniž bych stuhnul byl to zážitek ale to není dnes tématem
jinak jde o Bridgestone BT023R M a já na nich za ten rok najezdil 15 000 km a to bez ukončení sezony takže přes ty chladný měsíce to klopit ani nebylo možné



Delal jsem si prdel, nevedel jsem ze se toho hned takhle chytnes.

(reakce na) proti defektu

27.4.2016 v 12:28 | Nahoru | #8

burlad píše: to jsem čekal že to někdo začne řešit. hele je to moje první motorka a mám ji jen rok. loni se mi občas povedlo dostat se na 1/2 cm od okraje.. když se povedla zatáčka pěkně plynule aniž bych stuhnul byl to zážitek ale to není dnes tématem
jinak jde o Bridgestone BT023R M a já na nich za ten rok najezdil 15 000 km a to bez ukončení sezony takže přes ty chladný měsíce to klopit ani nebylo možné



Taky jsem čekal kdo s tím přijde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu

27.4.2016 v 12:35 | Nahoru | #9
KubaLC8> to máš divný smysl pro humor. Jen jestli si necháš udělat "prdel" i ze sebe. Takový jsou na to obvykle moc citlivý.

P.S. i hrdinství má své meze

proti defektu

27.4.2016 v 12:58 | Nahoru | #10
Co to tady meles?

(reakce na) proti defektu

27.4.2016 v 14:31 | Nahoru | #11
inmis> asi tak. Co to meleš?

K věci - tohle vypadá jako kdyby ti to tam někdo píchnul na kolmo a zalomil. Tak to tam nechal a utekl.
Ultraseal by tohle (po vyndání) mohl zachytit. jen to musíš nahustit a roztočit

Naposledy editováno 27.04.2016 14:32:40

1 reakcí na tento příspěvek proti defektu

27.4.2016 v 15:54 | Nahoru | #12
pneu byla nahuštěná a moto na zvedáku když jsem to vytahoval ven. jak začal ucházet vzduch otočil jsem to dírou dolů aby to tam nateklo a když to nefungovalo začal jsem tím točit ale zbytečně

našel jsem maníka co to zadělal knotem. dočetl jsem se ale že je to oprava jen na dojetí. stejně tak ten ultraseal a jiné jemu podobné prostředky jsou určené jen na dojetí.
Na plášti musí být všechna poškozená místa trvale opravena (trvalá oprava - vulkanizace za tepla).
proto jsem objednal novou gumu a nechám to přezout. jestli najdu někoho na opravu - budu mít v garáži rezervu...

Naposledy editováno 27.04.2016 21:49:37

proti defektu

28.4.2016 v 10:17 | Nahoru | #13
Ultraseal nepoužívám, viděl jsem pár motorek zakydanejch když to vylítalo dírou ven, mimoto v servise potom řvou když jim to tam vyteče při výměně. Používám knoty a bombičku na naplnění, vcelku se mi to osvědčilo. Koupil jsem si sadu v Louisu a postupně doplnil lepší knoty a nářadí když jsem původní zničil. Od tý doby co jsem si to na motorku koupil jsem moto nelepil, ale 3x auto, asi 8x traktor a jiný vehikly. Obecně každej kdo se lepením gum zabývá řekne, že by to mělo být jen na dojetí, nicméně ze zkušenosti se na tom normálně gumy dojíždí. Často to knotem zalepí i v servise. Jiná varianta je hříbek, ten se ale blbě aplikuje v domácích podmínkách. A obecně, kdo se chce sichrovat řekne, že motoguma by se vůbec opravovat neměla. Já na knotu najezdil kolikrát 10T km bez problému. Je to na vkusu každého soudruha.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu

28.4.2016 v 13:44 | Nahoru | #14

burlad píše:
........našel jsem maníka co to zadělal knotem. dočetl jsem se ale že je to oprava jen na dojetí. stejně tak ten ultraseal a jiné jemu podobné prostředky jsou určené jen na dojetí.
Na plášti musí být všechna poškozená místa trvale opravena (trvalá oprava - vulkanizace za tepla).
proto jsem objednal novou gumu a nechám to přezout. jestli najdu někoho na opravu - budu mít v garáži rezervu...



Moc to žereš. Oprava knotem je oficiálně opravdu na dojetí, ale běžně všichni takto opravenou gumu " dojíždějí " do konce vzorku včetně mne. Tlak v gumě opravené knotem se nehnul ani při ježdění, ani po zimní odstávce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu

28.4.2016 v 13:48 | Nahoru | #15
fidlimydli> vždyť to říkají na DOJETÍ správně

(reakce na) proti defektu

28.4.2016 v 14:11 | Nahoru | #16

KubaLC8 píše: poserpruh jak vrata


já mám větší

(reakce na) proti defektu

28.4.2016 v 15:13 | Nahoru | #17

fidlimydli píše: Moc to žereš. Oprava knotem je oficiálně opravdu na dojetí, ale běžně všichni takto opravenou gumu " dojíždějí " do konce vzorku včetně mne. Tlak v gumě opravené knotem se nehnul ani při ježdění, ani po zimní odstávce.


jak jsem řekl je to pro mě nové. jak motorka tak defekt. nevím neznám a hlavně se bojím toho že by guma třeba povolila a nepodržela mě v zatáčce. servisy se k tomu točí zády a tady je jen pár názorů který si i protiřečí. z toho co tady a jinde čtu vidím že ta guma je schopná ještě posloužit a na výměnu není třeba spěchat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu

28.4.2016 v 15:14 | Nahoru | #18

COMATIK píše: fidlimydli> vždyť to říkají na DOJETÍ správně


a jo jen to správně pochopit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu

28.4.2016 v 16:18 | Nahoru | #19
burlad> Jasně, rozumím. Kdyby jsi byl střelec, co lítá na okruhu, řeknu vyměnit, protože se guma hodně zahřívá a dostává tam fest na prdel. Pro člověka, který jezdí "normálně" v provozu je knot bez problému. Max jej můžeš nechat vyměnit za klobouček.

(reakce na) proti defektu

28.4.2016 v 19:53 | Nahoru | #20

fidlimydli píše: burlad> Jasně, rozumím. Kdyby jsi byl střelec, co lítá na okruhu, řeknu vyměnit, protože se guma hodně zahřívá a dostává tam fest na prdel. Pro člověka, který jezdí "normálně" v provozu je knot bez problému. Max jej můžeš nechat vyměnit za klobouček.



beru každý názor. o tom svém jsi přesvědčený a to je dobře. jen bych řekl že střelec na okruhu je i s knotem určitě bezpečnější než střelec bez knotu v běžném provozu.

proti defektu

28.4.2016 v 21:31 | Nahoru | #21
Neřekl bych že ti to tam někdo vrazil schválně, přece jen propíchnout gumu (pneu, ne lampasáka) zkoušečkou asi jen tak někdo nezvládne...
Nech to v servise opravit a normálně ji dojeď, toho bych se nebál. A pokud k tomu nemáš důvěru, uděláš asi líp když ji hodíš po psovi a koupíš novou, bylo by na howno jet na něčem čemu nevěříš.

(reakce na) proti defektu

30.4.2016 v 01:12 | Nahoru | #22

fidlimydli píše: To je náhodný defekt, nikdo to tam schválně nezapíchl. Já jsem chytil za jízdy 150mm a jindy 70mm hřebík. Přední kolo to nějak nešikovně postaví a do zadního se to bodne. I u auta jsem měl hřebíky vždy v zadních kolech.
Některé servisy do oprav pneu nechtějí jít, protože jde o pneu s vyšším rychlostním indexem a tam se to nedoporučuje, tak nechtějí nést zodpovědnost. Podle mne díra nebude o moc větší, než je trn na knoty a pokud nelítáš 200km/hod, zkus jiný servis. Ultraseal je dobrý do duše, ale nechtěl bych ten humus čistit při přezouvání bezdušovky.

Na poznámky ohledně poserpruhů od honičů ega se vykašli.



Tak nějak to bude, přední kolo to nadhodí a zadním na to najedeš a je to... Jednou jsem měl v zadní pneu 8cm čepel nožíku, jednou drát co vylezl bokem a jednou asi 20cm dlouhý šroub asi z náklaďáku... Ten poslední sebou vzal i dráty, takže neopravitelné... nožík udělal podélnou díru, a drát vylezený bokem mi taky nechtěli opravit.... To máš marný, zatni zuby a táhni....

proti defektu

6.5.2016 v 20:43 | Nahoru | #23
měnil jsem gumu v BestDrive kde starou automaticky vyhodili. koukali nechápavě že jsem ji chtěl někde nechat opravit trvali na tom že je neopravitelná protože defekt není do 3 mm a do 1,5 cm od středu běhounu... nechal jsem ji tam zazvonil zvonec a pohádky je konec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist