Naposledy editováno 28.04.2016 21:09:36
jde o zbroušený šroubováček s doutnavkou (fázovku)
Navíc z osloveného servisu napsali že jde o neopravitelné pneu.
Naposledy editováno 27.04.2016 10:22:51
2 reakcí na tento příspěvek proti defektu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu
KubaLC8 píše: poserpruh jak vrata
to jsem čekal že to někdo začne řešit. hele je to moje první motorka a mám ji jen rok. loni se mi občas povedlo dostat se na 1/2 cm od okraje.. když se povedla zatáčka pěkně plynule aniž bych stuhnul byl to zážitek ale to není dnes tématem
jinak jde o Bridgestone BT023R M a já na nich za ten rok najezdil 15 000 km a to bez ukončení sezony takže přes ty chladný měsíce to klopit ani nebylo možné
1 reakcí na tento příspěvek proti defektu
Některé servisy do oprav pneu nechtějí jít, protože jde o pneu s vyšším rychlostním indexem a tam se to nedoporučuje, tak nechtějí nést zodpovědnost. Podle mne díra nebude o moc větší, než je trn na knoty a pokud nelítáš 200km/hod, zkus jiný servis. Ultraseal je dobrý do duše, ale nechtěl bych ten humus čistit při přezouvání bezdušovky.
Na poznámky ohledně poserpruhů od honičů ega se vykašli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu
burlad píše: to jsem čekal že to někdo začne řešit. hele je to moje první motorka a mám ji jen rok. loni se mi občas povedlo dostat se na 1/2 cm od okraje.. když se povedla zatáčka pěkně plynule aniž bych stuhnul byl to zážitek ale to není dnes tématem
jinak jde o Bridgestone BT023R M a já na nich za ten rok najezdil 15 000 km a to bez ukončení sezony takže přes ty chladný měsíce to klopit ani nebylo možné
Delal jsem si prdel, nevedel jsem ze se toho hned takhle chytnes.
burlad píše: to jsem čekal že to někdo začne řešit. hele je to moje první motorka a mám ji jen rok. loni se mi občas povedlo dostat se na 1/2 cm od okraje.. když se povedla zatáčka pěkně plynule aniž bych stuhnul byl to zážitek ale to není dnes tématem
jinak jde o Bridgestone BT023R M a já na nich za ten rok najezdil 15 000 km a to bez ukončení sezony takže přes ty chladný měsíce to klopit ani nebylo možné
Taky jsem čekal kdo s tím přijde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu
P.S. i hrdinství má své meze
K věci - tohle vypadá jako kdyby ti to tam někdo píchnul na kolmo a zalomil. Tak to tam nechal a utekl.
Ultraseal by tohle (po vyndání) mohl zachytit. jen to musíš nahustit a roztočit
Naposledy editováno 27.04.2016 14:32:40
1 reakcí na tento příspěvek proti defektu
našel jsem maníka co to zadělal knotem. dočetl jsem se ale že je to oprava jen na dojetí. stejně tak ten ultraseal a jiné jemu podobné prostředky jsou určené jen na dojetí.
Na plášti musí být všechna poškozená místa trvale opravena (trvalá oprava - vulkanizace za tepla).
proto jsem objednal novou gumu a nechám to přezout. jestli najdu někoho na opravu - budu mít v garáži rezervu...
Naposledy editováno 27.04.2016 21:49:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu
burlad píše:
........našel jsem maníka co to zadělal knotem. dočetl jsem se ale že je to oprava jen na dojetí. stejně tak ten ultraseal a jiné jemu podobné prostředky jsou určené jen na dojetí.
Na plášti musí být všechna poškozená místa trvale opravena (trvalá oprava - vulkanizace za tepla).
proto jsem objednal novou gumu a nechám to přezout. jestli najdu někoho na opravu - budu mít v garáži rezervu...
Moc to žereš. Oprava knotem je oficiálně opravdu na dojetí, ale běžně všichni takto opravenou gumu " dojíždějí " do konce vzorku včetně mne. Tlak v gumě opravené knotem se nehnul ani při ježdění, ani po zimní odstávce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu
fidlimydli píše: Moc to žereš. Oprava knotem je oficiálně opravdu na dojetí, ale běžně všichni takto opravenou gumu " dojíždějí " do konce vzorku včetně mne. Tlak v gumě opravené knotem se nehnul ani při ježdění, ani po zimní odstávce.
jak jsem řekl je to pro mě nové. jak motorka tak defekt. nevím neznám a hlavně se bojím toho že by guma třeba povolila a nepodržela mě v zatáčce. servisy se k tomu točí zády a tady je jen pár názorů který si i protiřečí. z toho co tady a jinde čtu vidím že ta guma je schopná ještě posloužit a na výměnu není třeba spěchat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu
COMATIK píše: fidlimydli> vždyť to říkají na DOJETÍ správně
a jo jen to správně pochopit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proti defektu
fidlimydli píše: burlad> Jasně, rozumím. Kdyby jsi byl střelec, co lítá na okruhu, řeknu vyměnit, protože se guma hodně zahřívá a dostává tam fest na prdel. Pro člověka, který jezdí "normálně" v provozu je knot bez problému. Max jej můžeš nechat vyměnit za klobouček.
beru každý názor. o tom svém jsi přesvědčený a to je dobře. jen bych řekl že střelec na okruhu je i s knotem určitě bezpečnější než střelec bez knotu v běžném provozu.
Nech to v servise opravit a normálně ji dojeď, toho bych se nebál. A pokud k tomu nemáš důvěru, uděláš asi líp když ji hodíš po psovi a koupíš novou, bylo by na howno jet na něčem čemu nevěříš.
fidlimydli píše: To je náhodný defekt, nikdo to tam schválně nezapíchl. Já jsem chytil za jízdy 150mm a jindy 70mm hřebík. Přední kolo to nějak nešikovně postaví a do zadního se to bodne. I u auta jsem měl hřebíky vždy v zadních kolech.
Některé servisy do oprav pneu nechtějí jít, protože jde o pneu s vyšším rychlostním indexem a tam se to nedoporučuje, tak nechtějí nést zodpovědnost. Podle mne díra nebude o moc větší, než je trn na knoty a pokud nelítáš 200km/hod, zkus jiný servis. Ultraseal je dobrý do duše, ale nechtěl bych ten humus čistit při přezouvání bezdušovky.
Na poznámky ohledně poserpruhů od honičů ega se vykašli.
Tak nějak to bude, přední kolo to nadhodí a zadním na to najedeš a je to... Jednou jsem měl v zadní pneu 8cm čepel nožíku, jednou drát co vylezl bokem a jednou asi 20cm dlouhý šroub asi z náklaďáku... Ten poslední sebou vzal i dráty, takže neopravitelné... nožík udělal podélnou díru, a drát vylezený bokem mi taky nechtěli opravit.... To máš marný, zatni zuby a táhni....