globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 23 nejvyšších asfaltových pass Alp
 
24.4.2016 v 09:12
Ahojte,

narazil jsem na tuto stránku, která by měla být soupisem nejvyšších zpevněných pass Alp:
http://cycloclimbing...1700paved/index.html

Rád bych projel těch 23 nejvyšších tj. sedla nad 2400 mnm. v pořadí států Rak, Švýcarsko, Fra, It.. Pokud zhruba víte, kde ty sedla leží, tak víte, kudy plánuju jet.

Termín: 27.5. - 12.6. ,Motorka Honda CB500 1996, v Alpách jsem předtím nikdy nebyl, pouze loni Rumunsko. Jezdím na moto 2. rok.

Myslíte, že se to dá ujet na zmíněné moto ve zmíněný termín? Na co si dát pozor? Je tam něco, proč by to nemělo být reálné objet? Jsou nějaké zajímavosti na této trase, kvůli kterým bych měl někde zastavit / odbočit? Zase to nechci brát jenom jako průlet přes sedla...

Jo a pokud se to někomu zamlouvá, nebo má podobnou cestu ve stejný termín, můžeme se domluvit na části cesty společné.

Díky moc za podněty

1 reakcí na tento příspěvek 23 nejvyšších asfaltových pass Alp

24.4.2016 v 09:29 | Nahoru | #1
Motorka to určitě dá. Pilot... nevím.
Ale leccos určitě v tomto termínu nepro jedeš. Třeba na Col Agnel jsem byl a tam bývá sníh někdy i do začátku července. Stejně tak jsem byl několikrát zastaven sněhem v červnu a někdy i v červenci na Stelviu, Col d Iseran, Col de la Bonette, Barcelonete na jih, Isola 2000, Splugenpass a bohužel na několika dalších.
Pokud jsi v Alpách nikdy předtím nebyl, tak vůbec nevíš o čem mluvíš. Projet všech 23 - to fyzicky a ani časově rozumně nedáš. Ony jsou ty Alpy trochu náročnější než Jizerské hory.

Slep tvůj zamýšlený itinerář do jedné mapy a vlep ji sem

Naposledy editováno 24.04.2016 09:30:48

(reakce na) 23 nejvyšších asfaltových pass Alp

24.4.2016 v 10:57 | Nahoru | #2
seikos> Dík za odpověď. Termín není ideální, to vím, září by bylo super, ale bohužel práce je práce.

Itinerář pořádně nemám, vím, co chci projet, tady je nástřel, jak to vyplivly mapy.cz:

D1: Vsetín, WildAlpen, Solkpass, Tamsweg - 558 km
D2: Tamsweg, Nockalmstrasse, GG, Stams - 418 km
D3: Stams - Silvretta - oberalpass - sustenpass - grimselpass - Ulrichen - 420 km
D4:Ulrichen - Nufenenpass - St. Gothardpass - Furkapass- St. Bernard - Aosta - 300 km
D5: Aosta - Col de Iseran, Galibier, Lautaret, Granon - Briacon - 300 km
D6: Briacon - Col d Izoard - Col Angel - Col de Vars - Barcelonette - 200 km
D7: Barcelonette - Col de Restefond, Raspaillon, Bonette - Col de la Lombarde -Vinadio - 250 km
D8: Vinadio - Colle Fauniera, Vallonetto - Colle del Nivolet - Noasca - 350 km
D9: Noasca - Ponte di Legno - 390 km
D10: Ponte - Passo di Gavia, Stelvio, Umbrailpass, Timesjoch, Gemeinde Imst - 300 km
D11,12: vyjet k ledovci Solden - nejvyšší místo dostupné po asfaltu a směr domů

Co na to říkáš? Je to moc optimistické?

Vychází to na 360 km/ den v průměru, s nějakou rezervou na objíždky, zajíždky 20% to bude dávat cca. 420 km denně. Loni v Rumunsku jsme jeli 3000km/6 dní tj. 500 km denně. Tady to je počítáno z tras bez dálnic, takže kdyžtak můžu v případě časového skluzu dohánět km při delších přesunech... zase jsou to dva týdny na moto v kuse... 3 dny budu mít do rezervy, když se něco posere. Ubytko kemp nebo penzion dle toho, co se najde dříve...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist