řidičák na auto sk.B umožňuje v ČR i řídit legálně skůtr do obsahu 125 ccm.
Fajn, ale jak to je v jiných zemích EU, se kterými sousedíme - uznávají toto naše řešení např.Němci nebo Rakušáci ? Poláci a Maďaři, Slováci ? .....schválně uvádím více zemí, abych se dozvěděl, jestli je v rámci EU umožněno v této naší kombinaci převést si ten skůtr třeba až do Itálie a tam na něm vesele s jediným společným řidičákem užívat léta na pobřeží ......
Jaké máte informace a jaké zkušenosti ?
....přeci jen v létě je skůtr super stroj, a ty závody v Itálii na každé křižovatce .....to je něco
Naposledy editováno 21.04.2016 02:45:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU
Qeeg píše: Prosím, zjisti si něco o tom, jak fungují směrnice. Nemáš pravdu.... Navíce stále zapomínáš na článek 2 odst. 1......
Jak jsem výše uvedl - zkus to vysvětlovat rakouskému policajtovi, když třeba oni mají v řidičáku ten kód 111. Nějaká směrnice je jim úplně u prdele.Stejně tak čechům. Nikde v té směrnici není psáno že B=A1 s automatem. Zkus vysvětlovat českému policajtovi který tě zastavil na A1 motorce, že pokutu nezaplatíš, protože česká vyhláška je v rozporu s 2006/126/ES
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU
seikos píše: Jak jsem výše uvedl - zkus to vysvětlovat rakouskému policajtovi, když třeba oni mají v řidičáku ten kód 111. Nějaká směrnice je jim úplně u prdele.
Stejně tak čechům. Nikde v té směrnici není psáno že B=A1 s automatem. Zkus vysvětlovat českému policajtovi který tě zastavil na A1 motorce, že pokutu nezaplatíš, protože česká vyhláška je v rozporu s 2006/126/ES
Rakouskému policistovi může být u prdele jaké mají zákonné požadavky na řidičské oprávnění u nich. Dle směrnice musí uznávat náš řidičský průkaz a co v něm stojí - opět- zjisti si, co to vůbec směrnice je...