globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV650 - na co si dát bacha?
Zdar všem,
mám takový dotaz. Kámoš-začátečník se rozhodl že si koupí Suzuki SV650, našel si pár inzerátů(soukromých i bazarových) a po mně chce abych to s ním objížděl, jako někdo kdo tomu rozumí o chlup víc. Nejsem žádnej ostřílenej jezdec a už vůbec ne motomechanik. Ale prohlidku jestli je všechno tam kde má být, zvládnu. A taky nejsem do tý mašiny zamilovanej jako on, takže budu mít střízlivější pohled. Vybírá stroj z let 2000-2004 do 50-55 tis. Kč. Otázka zní: na co se mám zaměřit při obhlidce mašiny? Má konkrétně tento typ nějaká slabá místa? Zkrátka, co mám kontrolovat a o co se zajímat u týhle motky?
Je mi samozřejmě jasný, že za tyhle peníze to nebude kdovíjaká leštěnka v top stavu. Ale velmi nerad bych mu odsouhlasil nějakou past! Děkuji za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek SV650 - na co si dát bacha?

15.4.2016 v 11:30 | Nahoru | #1
Uplne bych nesouhlasil s tim, ze lepsi je koupit motorku bez uprav ("bez zasahu kutila"). To zalezi jaky ty upravy jsou. Ono totiz aby esvecko fungovalo nejak rozumne, tak potrebuje opleteny brzdovy hadice, tvrdsi pruziny, prepakovani stupacek, lepsi zadni tlumic apod. A nedat ladak na dvouval je hrich :) Ja mel kliku, ze jsem z Italie koupil motorku kde uz tohle vsechno bylo udelany, mela najeto 25 tisic, ja najel dalsich 50 tisic, pricemz treba posledni rok jsem jezdil v podstate jen okruhy Brno/Most, takze porad blizko omezovace. Zatim me vysplouchla jen elektrika: cidlo benzinu, cidlo stojanku. A to s ni jednou-dvakrat rocne prastim o asfalt. Jen se mi zda, ze ted zere nejak vic oleje, ale to pri koupi nezjistis (mozna zmerenim komprese?).

(reakce na) SV650 - na co si dát bacha?

15.4.2016 v 11:54 | Nahoru | #2

Franta. píše: Uplne bych nesouhlasil s tim, ze lepsi je koupit motorku bez uprav ("bez zasahu kutila"). To zalezi jaky ty upravy jsou. Ono totiz aby esvecko fungovalo nejak rozumne, tak potrebuje opleteny brzdovy hadice, tvrdsi pruziny, prepakovani stupacek, lepsi zadni tlumic apod. A nedat ladak na dvouval je hrich :) Ja mel kliku, ze jsem z Italie koupil motorku kde uz tohle vsechno bylo udelany, mela najeto 25 tisic, ja najel dalsich 50 tisic, pricemz treba posledni rok jsem jezdil v podstate jen okruhy Brno/Most, takze porad blizko omezovace. Zatim me vysplouchla jen elektrika: cidlo benzinu, cidlo stojanku. A to s ni jednou-dvakrat rocne prastim o asfalt. Jen se mi zda, ze ted zere nejak vic oleje, ale to pri koupi nezjistis (mozna zmerenim komprese?).



A to je přesně ten důvod proč já preferuji origo stav. Je vysoká pravděpodobnost, že takto vytuněnou motorku měl někdo, kdo s tím lítal po okruzích, nebo tomu dával čočku v omezovači. Já osobně spíš cestuji a nejsem střelec s kolenem na zemi v každé zatáčce, tak mi origo stav stačí. Už jsem zkrátka vyrostl z machrování s řvoucím výfukem. NA druhou stranu chápu, že pro divočáka, který má to SV stejně na sezonu, dvě budou nějaké ty úpravy lákadlem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist