globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV650 - na co si dát bacha?
Zdar všem,
mám takový dotaz. Kámoš-začátečník se rozhodl že si koupí Suzuki SV650, našel si pár inzerátů(soukromých i bazarových) a po mně chce abych to s ním objížděl, jako někdo kdo tomu rozumí o chlup víc. Nejsem žádnej ostřílenej jezdec a už vůbec ne motomechanik. Ale prohlidku jestli je všechno tam kde má být, zvládnu. A taky nejsem do tý mašiny zamilovanej jako on, takže budu mít střízlivější pohled. Vybírá stroj z let 2000-2004 do 50-55 tis. Kč. Otázka zní: na co se mám zaměřit při obhlidce mašiny? Má konkrétně tento typ nějaká slabá místa? Zkrátka, co mám kontrolovat a o co se zajímat u týhle motky?
Je mi samozřejmě jasný, že za tyhle peníze to nebude kdovíjaká leštěnka v top stavu. Ale velmi nerad bych mu odsouhlasil nějakou past! Děkuji za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek SV650 - na co si dát bacha?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2016 v 10:19 | Nahoru | #1
I na pohled leštěnka Tě může dostat do pasti!!!
Nehleď na nějaké škrábance a důkladně ji projeď a poslechni. Určitě poznáš případné zvuky co tam nepatří.
Mrkni na vůli řízení, kyvky, ložiska kol, atd. Řetězovku a gumy neřeš, když budou OK tak jedině + !!!

1 reakcí na tento příspěvek SV650 - na co si dát bacha?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2016 v 10:34 | Nahoru | #2
v tom casovym rozmezi je dost podstatnej rozdil. Do roku 2002 to ma karburatory a od roku 2003 je to strikacka s uplne jinym ramem.
At se prvne rozhodne jakou verzi chce. To starsi sezene tak do 45 000,-
SV v podstate slaby mista nemaj...ramy jsou dost bytelny, motor drzak. Jestli pude do ty starsi verze, tak at si potom premeri dobijeni. Regulatory uz bejvaj nakousnuty, stejne tak loziska rizeni.
Pokud to bude pekne startovat za tepla i studena, motor bude normalne reagovat na plyn, pude normalne radit a masina nebude po pusteni riditek zatacet, tak je v cajku a vsechno ostatni je spotrebak.
Jestli to bude mit na sobe ladak, tak bacha na homologaci. Ono vubec nebude od veci si vzit fotku origos provedeni a trochu to porovnat...aby pak nebylo na stk prekvapeni.

Edit: u ty starsi verze jde poznat pad podle otackomeru. Jestli to nekdy spadlo, tak to bude mit z 80% naprasknutej plast (pude to videt po sundani toho pochromovaného krytu). Ale SVcku pady diky ramu nijak extra nevadej. Spis jsou nachylny na kutilsky zasahy

Naposledy editováno 14.04.2016 10:44:19

SV650 - na co si dát bacha?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2016 v 10:42 | Nahoru | #3
Bacha na regulator dobijeni. Umí to u SV odjebat baterku, budíky, ŘJ.... takže multimetr sebou 😉

SV650 - na co si dát bacha?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2016 v 15:31 | Nahoru | #4
Hele SV jsem měl a bez problemu. Jediný co jsem měl za závadu tak reglec a potom někde skříplej kabel od elektriky - zlobily budíky. Ještě bych věnoval trochu pozornosti vidlím. SV je má měký od přírody ale rádi tečou tak aby tam ještě něco bylo

SV650 - na co si dát bacha?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2016 v 16:08 | Nahoru | #5
Zdravím.Mám v garáží sv 650 r.2001,25kw stk do 4.2017 nyní v depozitu je na prodej a nejsem daleko.

SV650 - na co si dát bacha?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2016 v 16:13 | Nahoru | #6
Měl jsem rok 99 a regulátor jsem měnil. Určitě přeměřit. Vydle jsou hodně měký a není problém je dostat na doraz . Jak psal Jarrinn, tak bych postupoval. Jinak SV klepe napínák rozvodu u předního válce. Je to normální. Někde mám návod na vyřešení klepání, ale je to totální oprus.

SV650 - na co si dát bacha?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2016 v 17:55 | Nahoru | #7
Všichni píšou změř dobíjení ale nenapíšou jak. Multimetrem se dá napíchnout na + na spínači na spojce, - kdekoliv na kostře. Musíš naměřit tak 13,5V aby to dobíjelo, v provozních otáčkách 14,5V MAX. 15V už přebíjí. Ale není to zase druh závady, jako že motorka je v hajzlu, když ti borec 5tis sleví na novej regl a baterku tak pohoda :D
Já bych pátral (i když nevím moc jak), zda majitel neměl v oblibě jízdu po zadním... to Včko to nemá moc rádo, na dělání takovejch chujovin je hujda...

SV650 - na co si dát bacha?

Skvělá odpověď, děkuji! 15.4.2016 v 09:04 | Nahoru | #8
Měření reglu při koupi má smysl jen pro uhádání slevy. Jakmile motorku dovezeš domů, rovnou ho vyměň. Regly tam odchází jako na běžícím pásu a jestli neodejde dnes, tak zítra někde na cestě. Navíc často přebíjejí, což na kontrolce nepoznáš a tak Ti odpálí baterii, otáčkoměr a řídící jednotku. Nejsem sám, komu se to stalo. To je pak mnohonásobně vyšší škoda než regl. Po výměně jej umísti někam ven, protože příčinou je přehřívání pod zadníma kapotama. Já jsem jej dal nad zadní pumpu.

Mám najeto 60 tis. a nějaké extra pasti jsem nepozoroval. SV jde z motoru takové cvakání, ale to je u všech už od novoty, to není závada. Ložiska v krku jsou otázka 300kč za kuželíkové ZKL, které tam máš na věky a průměrně zručný člověk to zvládne vyměnit za 2 hodiny. Kvůli tomu bych jinak hezkou motorku neodmítal. Občas se stává, že po zastavení s kvaltem trochu tahá spojka a jde tudíž špatně řadit dolů, což je způsobeno vymačkaným košem a to už je docela investice, z toho bych couvnul.

Ten test, že je motor po 50tis. km KO je dobrá blbost. Oficiálně na tom má nalítáno kde kdo přes 50 a neoficiálně se stočeným tachometrem jednou tolik. Mé doporučení je koupit motorku v originálním stavu bez zásahu kutila, který se ji snažil "vylepšit" kde čím od kdovíjakého laďáku po zlaté šroubky.

Naposledy editováno 15.04.2016 09:10:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist