mám takový dotaz. Kámoš-začátečník se rozhodl že si koupí Suzuki SV650, našel si pár inzerátů(soukromých i bazarových) a po mně chce abych to s ním objížděl, jako někdo kdo tomu rozumí o chlup víc. Nejsem žádnej ostřílenej jezdec a už vůbec ne motomechanik. Ale prohlidku jestli je všechno tam kde má být, zvládnu. A taky nejsem do tý mašiny zamilovanej jako on, takže budu mít střízlivější pohled. Vybírá stroj z let 2000-2004 do 50-55 tis. Kč. Otázka zní: na co se mám zaměřit při obhlidce mašiny? Má konkrétně tento typ nějaká slabá místa? Zkrátka, co mám kontrolovat a o co se zajímat u týhle motky?
Je mi samozřejmě jasný, že za tyhle peníze to nebude kdovíjaká leštěnka v top stavu. Ale velmi nerad bych mu odsouhlasil nějakou past! Děkuji za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek SV650 - na co si dát bacha?
Nehleď na nějaké škrábance a důkladně ji projeď a poslechni. Určitě poznáš případné zvuky co tam nepatří.
Mrkni na vůli řízení, kyvky, ložiska kol, atd. Řetězovku a gumy neřeš, když budou OK tak jedině + !!!
1 reakcí na tento příspěvek SV650 - na co si dát bacha?
At se prvne rozhodne jakou verzi chce. To starsi sezene tak do 45 000,-
SV v podstate slaby mista nemaj...ramy jsou dost bytelny, motor drzak. Jestli pude do ty starsi verze, tak at si potom premeri dobijeni. Regulatory uz bejvaj nakousnuty, stejne tak loziska rizeni.
Pokud to bude pekne startovat za tepla i studena, motor bude normalne reagovat na plyn, pude normalne radit a masina nebude po pusteni riditek zatacet, tak je v cajku a vsechno ostatni je spotrebak.
Jestli to bude mit na sobe ladak, tak bacha na homologaci. Ono vubec nebude od veci si vzit fotku origos provedeni a trochu to porovnat...aby pak nebylo na stk prekvapeni.
Edit: u ty starsi verze jde poznat pad podle otackomeru. Jestli to nekdy spadlo, tak to bude mit z 80% naprasknutej plast (pude to videt po sundani toho pochromovaného krytu). Ale SVcku pady diky ramu nijak extra nevadej. Spis jsou nachylny na kutilsky zasahy
Naposledy editováno 14.04.2016 10:44:19
Já bych pátral (i když nevím moc jak), zda majitel neměl v oblibě jízdu po zadním... to Včko to nemá moc rádo, na dělání takovejch chujovin je hujda...
Mám najeto 60 tis. a nějaké extra pasti jsem nepozoroval. SV jde z motoru takové cvakání, ale to je u všech už od novoty, to není závada. Ložiska v krku jsou otázka 300kč za kuželíkové ZKL, které tam máš na věky a průměrně zručný člověk to zvládne vyměnit za 2 hodiny. Kvůli tomu bych jinak hezkou motorku neodmítal. Občas se stává, že po zastavení s kvaltem trochu tahá spojka a jde tudíž špatně řadit dolů, což je způsobeno vymačkaným košem a to už je docela investice, z toho bych couvnul.
Ten test, že je motor po 50tis. km KO je dobrá blbost. Oficiálně na tom má nalítáno kde kdo přes 50 a neoficiálně se stočeným tachometrem jednou tolik. Mé doporučení je koupit motorku v originálním stavu bez zásahu kutila, který se ji snažil "vylepšit" kde čím od kdovíjakého laďáku po zlaté šroubky.
Naposledy editováno 15.04.2016 09:10:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |