paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Spojka, Spojkové lamely
 
30.3.2016 v 08:39
Čaute.
Mám ZX-9R Rok 2000, Začla mi na 45tisících klouzat spojka, tákže zásadní otázka - Jaký lamely? jaký je rozdíl mezi karbonovým obložením a kalsickým s korkovým základem? jsou ještě nějáký jiný? Budou potřeba vyměnit i třecí plechy? Máte s nějákou sadou zkušenosti? se značkou?

Dík.

Naposledy editováno 30.03.2016 14:26:04
Anketa: Korek x Karbon
Korkové obložení
0%
0
Karbonové obložení
0%
0
Kevlarové obložení
0%
0

1 reakcí na tento příspěvek Spojka, Spojkové lamely

2.11.2018 v 13:10 | Nahoru | #1
Ahoj trochu bych oživil tohle téma, protože začalo být u mě hodně aktuální. Mám starou babču Honda XR 400 rok výroby 1996 ve všech ohledech jsem s ni spokojený tak jak je (snad jen elektrika by mohla byt míň záhadná) a pak samozřejmě ta spojka. Už mám třetí první ktera v ni byla to měla za sebou už ve chvíli kdy jsem motorku kupoval (nejspíš originál) pak jsem koupil tu nejlevnější na ebay a samozřejmě šla vzápětí ven a místo ní jsem koupil predrazenej originál za cca 8000,- a ani ten úplně neuspokojil moje potřeby. Fungoval dobře na silnici i na sotoline, ale v terenu na vyjezdech bylo znát, že se při přehřátí motoru hodně trápí. No a teď začala zase klouzat sice zatim jen na 5ku pod plným plynem, ale to bude zacatek konce.
A teď by mě zajímalo, originál je obložení na bázi korku mate někdo osobni zkušenost z přechodu z korkove na jiny materiál (karbon nebo kevlar)?

(reakce na) Spojka, Spojkové lamely

2.11.2018 v 14:00 | Nahoru | #2
Rajko> Pár spojek po terénních radovánkách (AT i TA) jsem již měnil, ale kromě jedné to byly vždy jen teplem zvlněné plechy. Lamely s obložením byly v pořádku a bylo je zbytečné měnit. Daly se jen jiné plechy a spojka drandila spousty km dál.

Naposledy editováno 02.11.2018 14:01:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist