paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Spojka, Spojkové lamely
 
30.3.2016 v 08:39
Čaute.
Mám ZX-9R Rok 2000, Začla mi na 45tisících klouzat spojka, tákže zásadní otázka - Jaký lamely? jaký je rozdíl mezi karbonovým obložením a kalsickým s korkovým základem? jsou ještě nějáký jiný? Budou potřeba vyměnit i třecí plechy? Máte s nějákou sadou zkušenosti? se značkou?

Dík.

Naposledy editováno 30.03.2016 14:26:04
Anketa: Korek x Karbon
Korkové obložení
0%
0
Karbonové obložení
0%
0
Kevlarové obložení
0%
0

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka, Spojkové lamely

30.3.2016 v 13:35 | Nahoru | #1
StiefTomas> ja tu druhovyrobu taky moc nedavam, ale rijde me ze u stroju s malym kroutakem to vcelku jde, nebo alespon nikdo se nevraci stim ze mu to klouze.
Ale treba vloni jsem resil se speedym nejakou desnou lokomotivu , myslim ze vn1800 a tam ebc lamely vydrzely asi jednu vyjizdku .

(reakce na) Spojka, Spojkové lamely

31.3.2016 v 07:07 | Nahoru | #2

gugo píše: StiefTomas> ja tu druhovyrobu taky moc nedavam, ale rijde me ze u stroju s malym kroutakem to vcelku jde, nebo alespon nikdo se nevraci stim ze mu to klouze.
Ale treba vloni jsem resil se speedym nejakou desnou lokomotivu , myslim ze vn1800 a tam ebc lamely vydrzely asi jednu vyjizdku .



Hele verim tomu.Ja jednou manikovi daval lamely na VTR SP1 s tim, ze manik si doda svoje. Taky to byla nejaka druhovyroba.Tak jsem mu je tam dal, plechy chtel nechat, slozil jsem to, manik si motorku vyzvedl a po tydnu byl zpet, ze mu spojka zacala klouzat, ze jsem to spatne slozil. Hele rozhodil jsem to a plechy byly uplne vyzihany.Dva vypadaly o.k., ale zbytek uplne fialovej. Tak nakonec jsme dali origo i s novyma plechama a od ty doby ma klid.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist