1 reakcí na tento příspěvek VS 800 jeden karburátor pro oba válce
alespilot píše: Ahoj, vše co je nahoře popsané je pravda ,ale jen pro zajímavost připomenu třeba VW - Brouk. Ten má dlouhé sání jak tejden Karbec až nahoře a chobotnice až dolů do ležatýho boxeru. Možná pomáhá to,že je tam takový spád,ale každopádně i tak mě vždy překvapilo,že ten motor (1300ccm) chytal na drcnutí v zimě v létě. Potrubí bylo z hliníku a bylo na svou délku poměrně úzké. Na potrubí byla vidět snaha o stejný aeroodpor každé větve. Tak jen tak pro inspiraci
Stejně fungují dvou i čtyř válcové, předválečné Tatry ale motor u Tater i VW má stejně dlouhé větve potrubí a hlavně, pravidelně pálí (=pravidelné pulzy v sacím traktu), konkrétně brouk po 180st.
Naposledy editováno 04.08.2016 10:11:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |