jsem začátečník, jakou motorku si mám pořídit. Řidičák jsem si dodělala na maximum. Moc silný stroj nechci, jezdila jsem trochu na 350. Chtela bych něco dobře ovladatelneho, nejsem žádný obr, měřim 165 cm. Dekuji za rady předem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka
dejf. píše: jak tu fsichni nabizej to svoje
GS500, CBF600 - takový šroty Jasně. Chtějí se toho zbavit a nikdo to nechce.GS500 - obvykle putovní šrot, který měl už 8 majitelů. Obvykle źeny, které se na tom učily jezdit, padat, drbat spojku a občas projíždět přikopy. Servis na pytel, protože to vždy "servisuje kamarád motorkář", každá druhá GS500 cvaká jak mlátička obilí a žere olej.
Popravdě, takovýhle motorky bych nedoporučil ani nepříteli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka
seikos píše: GS500, CBF600 - takový šroty Jasně. Chtějí se toho zbavit a nikdo to nechce.
GS500 - obvykle putovní šrot, který měl už 8 majitelů. Obvykle źeny, které se na tom učily jezdit, padat, drbat spojku a občas projíždět přikopy. Servis na pytel, protože to vždy "servisuje kamarád motorkář", každá druhá GS500 cvaká jak mlátička obilí a žere olej.
Popravdě, takovýhle motorky bych nedoporučil ani nepříteli.
A neni lepsi nez mlatit novou a hezkou motorkou pokracovat v omlaceni neceho takovydleho ?
Ale jinak ja bych doporucil lehci motorku. Problem je ze Duku/RC390tek, Yamah R3, Hond VTR250, a podobnejch sympatickejch lehkejch motorek ktery nejsou ani ostry sestikilo, ani chcipla dvacka nejsou ojetiny, protoze s tim vyrobci lezou teprve ted. A je to skoda, TO jsou spravny motorky na pokracovani jezdeni po dvackach. Uz to celkem jede, proti sestikilu to ma o 50 kilo min ....