Otázka 1: Lze to?
Otázka 2: Viz. otázka 1 - popřípadě jak?
Prosím o solidní odpovědi, všem předem díky :)
EDIT: písmenko
Naposledy editováno 05.03.2016 21:14:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto 25kW a řidičák A2 do 35kW
vybouřená_mrkev píše: Existují některé kusy, které mají v TP uveden pouze výkon 25 kW a o původním výkonu tam není psáno nic. Tyto pak můžeš řídit zcela legálně i se skupinou A2, protože se de iure jedná o "motocykl s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, který nebyl upraven z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem,". Pokud není v TP zapsáno nic o úpravě výkonu, pak jako by žádná úprava výkonu nebyla a údaj o výkonu z TP platí za výkon původní.
K tomu jen doplním, že tyto motocykly se dělí na ty, kterým byl výkon omezen v zahraničí a při vystavení českého TP se změna nezapsala a na ty, které už byly jako nové prodány s nižším výkonem. V prvním případě ti v případě, že někdo bude hodně šťourat, hrozí problém (velmi nepravděpodobné), v druhém případě není problém. Rozdíl poznáš podle VIN, kde je ta informace uvedena a dovozce by ti měl být schopný říci, jaký je původní výkon stroje ;) .
Má rada je, kašli na to a pořiď si něco, kde se podobné věci nemusí řešit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto 25kW a řidičák A2 do 35kW
Ovšem taky je to tak trochu o tom, jak se k případným pokusům o způsobení nějakých problémů technikem na STK nebo policajtem s vlastním mozkovým myšlením dotyčný postaví. Nesmí se mu rozklepat kolena a nesmí se prokecnout, že ví o tom, že to bylo staženo před dovozem z říše...