globalmoto_kveten





Téma: Asistent prodeje v Bikers Crown
 
4.3.2016 v 16:44
Hledáme prodejce na brněnskou pobočku, více informací prosím na emailu katerina.vesela@bikerscrown.cz

Co u nás budete dělat?

- Aktivní oslovování zákazníků s nabídkou našich produktů a služeb a jejich následný prodej,
- poskytování potřebných informací ohledně všech našich produktů a služeb,
- hledání nejvhodnějších řešení při zajišťování potřeb zákazníků,
- péče o vzhled a chod pobočky

Co očekáváme?
- zkušenosti v oblasti aktivního prodeje jsou výhodou,
- nadšení pro věc a vstřícný přístup,
- příjemné vystupování, zodpovědnost a spolehlivost,
- uživatelskou práci s PC

Co nabízíme?
- Motivující finanční ohodnocení závislé na prodejních výsledcích,
- zaměstnanecké benefity, provize z tržeb pobočky, zaměstnanecká sleva na veškeré naše zboží,
- příležitost vzdělání v oboru, možnost seberealizace, osobní i profesionální růst,
- příjemné prostředí ve společnosti, která je lídrem na českém trhu motocyklového příslušenství,
- zázemí, perspektivu a bezva kolektiv

Naposledy editováno 31.05.2016 13:11:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asistent prodeje v Bikers Crown

4.4.2016 v 09:56 | Nahoru | #1
Danny350> Ale vždyť to tam konkrétně téměř všechno je, jen si ten personalistický newspeak musíš přeložit do srozumitelného jazyka...

- aktivní oslovování zákazníků s nabídkou našich produktů a služeb a jejich následný prodej (tady si stačí osvojit jednu jedinou větu - "Vážený pane/vážená paní, máte ohromné štěstí, že jste zavítal do nejlepší prodejny s motovybavením ve střední Evropě, jak Vám mohu pomoci...?", touto větou budete nejpozději do dvou vteřin od překročení prahu prodejny otravovat každého zákazníka. Naopak zákazníky, kteří budou pomoc vyžadovat, budete okázale ignorovat.)

- poskytování potřebných informací ohledně všech našich produktů a služeb (zase stačí jediná věta - "Nazran je špička a jestli někdo tvrdí něco jiného, lže...")

- hledání nejvhodnějších řešení při zajišťování potřeb zákazníků (nejvhodnější je to, co je nejdražší, nebo to, čeho je na skladě nejvíc a nikdo to nechce)

- péče o vzhled a chod pobočky (úklid a údržbářské práce)

- zkušenosti v oblasti aktivního prodeje jsou výhodou (preferujeme Ty, kteří v minulosti přičichli k prodeji Herbalife, Amway apod.)

- nadšení pro věc a vstřícný přístup (především směrem k nadřízeným a zaměstnavateli, kteří s Vámi budou denně vyd.bávat)

- motivující finanční ohodnocení závislé na prodejních výsledcích (plat blížící se seshora minimální mzdě, odměny nečekej, k vánocům kolekce s cukrovím)

- zaměstnanecké benefity, zaměstnanecká sleva na veškeré naše zboží (40% příspěvek na stravenku v hodnotě 30,-Kč, 2% zaměstnanecká sleva)

- příležitost vzdělání v oboru, možnost seberealizace, osobní i profesionální růst (po nějaké době z Vás bude king oplývající vědomostmi a schopný odpovědět na jakoukoli FAQ, tj. "textil nebo kůže", "klíčem nebo chcípákem", "mat nebo lesk" atd. atp.)

- zázemí, perspektivu a bezva kolektiv (zázemí - budete si mít kde opřít kolo, na kterému budete dojíždět do práce, perspektiva - za mzdu, kterou Vám budeme dávat, si tady zůstaňte, jak dlouho budete chtít, bezva kolektiv - nevyděláte si, ale zasmějete se)

Takže, jak vidíš, chybí tam jen to, jestli je práce na HPP...

Naposledy editováno 04.04.2016 09:56:47

(reakce na) Asistent prodeje v Bikers Crown

4.4.2016 v 11:11 | Nahoru | #2
Cova> krásně shrnuto!

danny350> Naprosto souhlasím, jsem na tenhle personalistickej zmrdi-new-speak alergickej jak na mor... Úplně vidím, jak nějak posílám životopis, kde jim vypíšu jak dynamicko-flexibilní zaměstnanec s tahem na branku, ale vynechám položky "vzdělání" a "praxe", jak se mi hrnou nabídky s jejich odpovědmi. Ale přitom je přesně přístup, co praktikou. Projde 15ti koly pohovoru, bude tě to stát 2 týdny času a projetých 5000Kč v benzínu a pak se třeba milostivě dozvíš, že nabízená mzda je o 25% nižší než průměr v oboru...

Naposledy editováno 04.04.2016 11:14:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist