globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: novy ladak-chuda smes-strikacka
14.2.2016 v 16:14
Zdravím, nekamenujte me, ale dal jsem ladak a dnes jel 100km bez killeru a svíčka viz foto. Chudý jak svina, je to strikacka. Jak se to da poladit? Nerad bych tou chudobou něco zkurvil. Dik





2 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

15.2.2016 v 16:12 | Nahoru | #1
gelos: jo v tomhle pripade neni tak jednoduchy z toho vyhodit i ten pair. resili jsme tu s nekym - tusim s freedomem jak tohle maji jednotky v novejsich duc a tam taky neni jednoduche vyhodit lambdu jako u japoncu (ti si casto hlidaj jen obvod zhaveni lambdy) ale nejdou tam ani dat udelatka co simuluji ten oscilujici signal lambdy - jednotka si totiz lambu semtam otukne - ze zkusi schvalne podrzet smes chudou nebo bohatou a jestli lambda reaguje spravne. v te dobe tohle kloudne neumeli oblbnout ani u dynojetu ani u rapidbiku a musela se do duc dat naka ta jejich tovarni performance jednotka nebo tusim to jde nahrat i do te origo jednotky - ta totiz nema tenhle ultrasofistikovanej closed loop....

Dolph: pozadu je bohuzel nekdy napred :)

oni ty Fi u motorek fungovaly, protoze nebyly dojebany slozitostma jako u aut, zda se ze tahle doba uz je pryc :)

Naposledy editováno 15.02.2016 16:13:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

15.2.2016 v 16:35 | Nahoru | #2
assassin> u mě asi ne...na mým motoru je to taky docela simple ... jen v CL ...a ještě to dolaďuje asi v rámci +-/- 10% ... jak otevřeš klapu přes 3,5° ...už to tam valí vzuch jak do chřtánu a jede to podle tabulky a korekcí...
To o čem tu píšete vy moc nedávám...jakkoli rozumím...ale není to asi věcí mýho stroje...

Koukám, čtu a dávám si to dohromady... zajímavý jak přibohatit směs tím, že si tam prdnu trochu vzduchu bokem

Naposledy editováno 15.02.2016 16:36:38

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

15.2.2016 v 17:50 | Nahoru | #3

assassin píše: gelos: jo v tomhle pripade neni tak jednoduchy z toho vyhodit i ten pair. resili jsme tu s nekym - tusim s freedomem jak tohle maji jednotky v novejsich duc a tam taky neni jednoduche vyhodit lambdu jako u japoncu (ti si casto hlidaj jen obvod zhaveni lambdy) ale nejdou tam ani dat udelatka co simuluji ten oscilujici signal lambdy - jednotka si totiz lambu semtam otukne - ze zkusi schvalne podrzet smes chudou nebo bohatou a jestli lambda reaguje spravne. v te dobe tohle kloudne neumeli oblbnout ani u dynojetu ani u rapidbiku a musela se do duc dat naka ta jejich tovarni performance jednotka nebo tusim to jde nahrat i do te origo jednotky - ta totiz nema tenhle ultrasofistikovanej closed loop....

Dolph: pozadu je bohuzel nekdy napred :)

oni ty Fi u motorek fungovaly, protoze nebyly dojebany slozitostma jako u aut, zda se ze tahle doba uz je pryc :)



je přesně jak píšeš,tím,že se zpřísňují emise,tak se začínají používat složitější protokoly jako u aut a ŘJ si hlídá aktivně více věcí.přesně jak si popsal tu lambdu,ŘJ si hlídá stárnutí lambdy a vyloženě ji pouští testovací režimy a pod....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S bandit.kenny 6 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S Eržebet 8 8.4.2024 v 00:30 alik4321
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S salahadin 8 15.3.2024 v 22:09 salahadin
Spojková sada cbf600s 2005 ( PC38) Honda CBF 600S Mišáneeek 8 12.8.2023 v 09:03 Strider


TOPlist