měl bych dotaz ohledně ohýbání trubek o průměru cca 40mm a tloušťky stěny 2mm...Nedávno jsem koupil ohybacku Jesan Xotr. .jenže trubka se mi z jedné strany bortì a z druhý placati a nakonec z toho zbude takovej šrot (opravdu nepouzitelny ).. Je možný ze mam proste spatnou ocel? ? Nebo co myslíte vy ?? Díky..
1 reakcí na tento příspěvek Trubka +- 40 mm ohýbání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trubka +- 40 mm ohýbání
Páč taková roura se úspěšně dá ohnout na pořádné ohýbačce a nebo za tepla (ohřát autogenem).
Kdyby pán nelpěl nutně na ohýbání, može si kůpit hamburáky a svařit to.
Hamburák=trubkový oblouk.
1 reakcí na tento příspěvek Trubka +- 40 mm ohýbání
Možná skončím u tech kolen. .. kopyto mi sedi téměř presne na tu trubku. .. není možne ze je rozdíl na jake díře to ohýbam? ? Hned poslu foto Mé ohýbačky. ..
1 reakcí na tento příspěvek Trubka +- 40 mm ohýbání
1 reakcí na tento příspěvek Trubka +- 40 mm ohýbání
http://www.stroje-cz...p_image&pID=3134
Jarek1355 píše: Na tenkostěnou trubku by jsi musel mít něco takovýho s nahonem na všechny kladky
http://www.stroje-cz...amp;pID=3134 [/quote]
1 reakcí na tento příspěvek Trubka +- 40 mm ohýbání
Pokud je to motokára. Dělali sme pár rámů z CrMo a eště sme to zlepšovali...ohyby za tepla a s pískem, trůbele tam byly tuším neco okolo třiceti mm a síla stěny 1,5 až dva.
Štuple sme tam nedávali korkové, aj když se to dá, lepší je po řádném upěchování navařit víčko.
Kdyby to ale byla "motokára", dá se použít cokoliv.
Aj starý šprajc od vrat.
Asi jsem to ne úplného dobře popsal zdendabehal - ono je toho poměrné dost. .A abych každou ohybal se mi uplne "nechce "
Nedojed díky za obrázek a nápad možná to okopiruju
Hale a Jarek jak jsi posílal tu ohybacku není to jakoby jen na udělani velkého oblouku? ? Ne na ohnuti? ?
Goho ok díky
Když sme mastili rámy na motorky, tak sme se pokud možno vyhýbali víc jak dvom ohybom na jedné trubce.
Protože se horko těžko trefíš, aby to bylo stejné. Aj když máš šablonu.
Na nosič na kufr je nejaká úchylka plus mínus pár milimetrů v poho, na rámu si v prdeli.
S tema hamburákama sem radil klukom, keří potřebovali udělat plachtové oblouky na terénní auto...tam to navíc néni vidět...
Udělali si šablonu z plechu, na ňu bodli první, naň další a měli oblůky všecky stejné.
Ani už pořádně nevím, jak má Traboš ten předek, co se přidělává k vlaštovce - tam bych to pojal jako základní plošinu - a jestli je péro navrchu, to by se pak dala celkem dobře udělat prostorová konstrukce...a vyšlo by to tuhé jak Bachův absolutismus .
No a kdybys nebyl spokojený s línií, flexa to pořeší
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116071 | Dnes v 00:55 Bimbam |
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van | Kyselizeli | 36 | 8.4.2024 v 07:05 prcek123 |
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák | tatrula | 314 | 4.4.2024 v 14:35 Dolin |
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |