bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Trubka +- 40 mm ohýbání
Zdar lidi,
měl bych dotaz ohledně ohýbání trubek o průměru cca 40mm a tloušťky stěny 2mm...Nedávno jsem koupil ohybacku Jesan Xotr. .jenže trubka se mi z jedné strany bortì a z druhý placati a nakonec z toho zbude takovej šrot (opravdu nepouzitelny ).. Je možný ze mam proste spatnou ocel? ? Nebo co myslíte vy ?? Díky..

Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 09:40 | Nahoru | #1
ne ocel,ohybačku

1 reakcí na tento příspěvek Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 09:46 | Nahoru | #2
Zřejmě máš špatný kopyto...to je to do čeho davas tu trubku. Můžeš si pomoci tím, že trubku nasypeš pískem, ( špunt z jedné strany,nasypat,chvilku do toho klepat aby si písek sednul,znova dosypat a klepat...az si přestane sedat, pak druhý špunt).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 10:21 | Nahoru | #3
PM1945> Důležité je suchý písek.
Páč taková roura se úspěšně dá ohnout na pořádné ohýbačce a nebo za tepla (ohřát autogenem).
Kdyby pán nelpěl nutně na ohýbání, može si kůpit hamburáky a svařit to.
Hamburák=trubkový oblouk.

1 reakcí na tento příspěvek Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 10:38 | Nahoru | #4
Jak již bylo psáno, písek a nahřát, takhle jme to dělali na střední.

(reakce na) Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 10:43 | Nahoru | #5
Zdenalbenal> a výhodu by měl, že za tepla si udělá rádius jaký bude potřebovat...

Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 11:54 | Nahoru | #6
Ohýbačku s protahovacím trnem.

(reakce na) Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 11:55 | Nahoru | #7

11.5. píše: Jak již bylo psáno, písek a nahřát, takhle jme to dělali na střední.



Hlavně včas uskočit před tím špuntem.

Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 16:18 | Nahoru | #8
Ok díky moc za odpověďi.. o většině už jsme slyšel. ..plnit a nahrivat trubky Pískem je pomerne voser když z toho musím udělat celou motorkáru
Možná skončím u tech kolen. .. kopyto mi sedi téměř presne na tu trubku. .. není možne ze je rozdíl na jake díře to ohýbam? ? Hned poslu foto Mé ohýbačky. ..

1 reakcí na tento příspěvek Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 16:20 | Nahoru | #9




Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 16:22 | Nahoru | #10
Možná jestli by jsi mi nějak blíž popsal jak ze funguje to s Tim protahovacim trnem. ..moc jsem to na netu nepobral

Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 19:12 | Nahoru | #11
tuším že pěkný ohyby se dělaj kladkama... ale kladka musí mít přesně stejný průměr jako trubka a to funguje ale neni hydraulicka....

Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 19:16 | Nahoru | #12
Hele ja delal hydraulickou uhybacku , kladku jsem mel presne ze sedela a taky se to bortilo, takze vzhledove nic moc. Pro me optimalni reseni jsou ty kolinka, riznes si to jak chces ,navaris ,zabrousis. Varim v TIGu a to koleno tam mam rychleji nez kdyz jsem to ohybal.

Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 20:05 | Nahoru | #13
Bude to chtít asi jiné kladky.Ohybám do pr.22mm ručně a není problém.









(reakce na) Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 20:29 | Nahoru | #14
Mashtak> ta trubka 2mm je tenkostěná na ohyb tvou ohybačkou..proto se to bortí
a navíc ta matrice je na průměr 42mm a to je taky špatně

Naposledy editováno 11.02.2016 20:31:28

1 reakcí na tento příspěvek Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 21:46 | Nahoru | #15
Na tenkostěnou trubku by jsi musel mít něco takovýho s nahonem na všechny kladky
http://www.stroje-cz...p_image&pID=3134

(reakce na) Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 22:04 | Nahoru | #16

Jarek1355 píše: Na tenkostěnou trubku by jsi musel mít něco takovýho s nahonem na všechny kladky
http://www.stroje-cz...amp;pID=3134 [/quote]

Trubka +- 40 mm ohýbání

11.2.2016 v 22:48 | Nahoru | #17
Přesně jak říkají kluci líp se ohýbají silnostenne trubky ohybacku máš v pohodě klidně bych zvolil menší průměr trubky ale větší sílu stěny a uvidis jaký pěkný ohyby budeš mít

1 reakcí na tento příspěvek Trubka +- 40 mm ohýbání

12.2.2016 v 01:58 | Nahoru | #18
A proc ohybas trubky na motokáru kup jetej ram za par šupů

(reakce na) Trubka +- 40 mm ohýbání

12.2.2016 v 08:54 | Nahoru | #19
Duritio> Tak nejak.
Pokud je to motokára. Dělali sme pár rámů z CrMo a eště sme to zlepšovali...ohyby za tepla a s pískem, trůbele tam byly tuším neco okolo třiceti mm a síla stěny 1,5 až dva.
Štuple sme tam nedávali korkové, aj když se to dá, lepší je po řádném upěchování navařit víčko.
Kdyby to ale byla "motokára", dá se použít cokoliv.
Aj starý šprajc od vrat.

Trubka +- 40 mm ohýbání

13.2.2016 v 05:45 | Nahoru | #20
Kluci díky moc za nápady. ..duritino : dělam buggynu z trabanta. .. dvě přední nápravy.přední je otocena a zadní normální s motorem spojeny dole jeklem a ted právě musím udělat celou samonosnou "karoserii"
Asi jsem to ne úplného dobře popsal zdendabehal - ono je toho poměrné dost. .A abych každou ohybal se mi uplne "nechce "
Nedojed díky za obrázek a nápad možná to okopiruju
Hale a Jarek jak jsi posílal tu ohybacku není to jakoby jen na udělani velkého oblouku? ? Ne na ohnuti? ?
Goho ok díky

Trubka +- 40 mm ohýbání

13.2.2016 v 19:59 | Nahoru | #21
Tož su zvědavý, co spácháš.
Jo, tuším, že z trabantí mechaniky se v době minulé buginy stavěly coby školní stroje pro mírně pokročilé adepty autokrosu, takže nejaký materiál jak na to by se mohl dat sehnat...

Trubka +- 40 mm ohýbání

14.2.2016 v 02:16 | Nahoru | #22
Tak to jsem rad ze už mám fanklub žádnou dokumentaci jsem ale nenašel. ..aLe zase mám známost se známosti s Kalvodou (dela buginy ta trade) kdyby někdo nevěděl. ..ale zase ho nechci moc proudit kdybych fakt něco potřeboval kdyby se měl někdo chuť vyjádřit k tomu předchozímu bych byl rád

Trubka +- 40 mm ohýbání

18.2.2016 v 20:13 | Nahoru | #23
No vyjádřit se...dyzajn je tvůj "kopyrajt", ale pár postřehů bych jaksi měl.
Když sme mastili rámy na motorky, tak sme se pokud možno vyhýbali víc jak dvom ohybom na jedné trubce.
Protože se horko těžko trefíš, aby to bylo stejné. Aj když máš šablonu.
Na nosič na kufr je nejaká úchylka plus mínus pár milimetrů v poho, na rámu si v prdeli.
S tema hamburákama sem radil klukom, keří potřebovali udělat plachtové oblouky na terénní auto...tam to navíc néni vidět...
Udělali si šablonu z plechu, na ňu bodli první, naň další a měli oblůky všecky stejné.
Ani už pořádně nevím, jak má Traboš ten předek, co se přidělává k vlaštovce - tam bych to pojal jako základní plošinu - a jestli je péro navrchu, to by se pak dala celkem dobře udělat prostorová konstrukce...a vyšlo by to tuhé jak Bachův absolutismus .
No a kdybys nebyl spokojený s línií, flexa to pořeší

Trubka +- 40 mm ohýbání

19.2.2016 v 03:16 | Nahoru | #24
Ok... vice ohybu na jedné trubce se pokusím vyhnout. .dam na tebe. .ale mám furt tenergie samé problém s Tim ze to dokážu nahovno ohnout. .. nevis komu bych mel napsat nebo vůbec kde sehnat jiný rozměry tech kopyt? ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116071 Dnes v 00:55 Bimbam
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van Kyselizeli 36 8.4.2024 v 07:05 prcek123
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák tatrula 314 4.4.2024 v 14:35 Dolin
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo


TOPlist