2 reakcí na tento příspěvek MZ etz 150
To je prostý, doma máš zásuvky natahaný ve 2,5-ce, v Německu v 1,5-ce. Šetřej, v ničem jiným to není. Se podívej na kabely v Žigulíku, nebudeš chápat... Z jednoho kabelu ke klaksonu bys dneska v novým autě natáhl půlku elektriky... A to se vodivost mědi nijak nezměnila.
K zapalování u Mzty: klesne-li napětí na baterii na 10,5 Voltu, přestane zapalování fungovat. Ono to je problematický už pod 11 V.
Takzvaná "řídící jednotka" (dvoustupňový napěťový zesilovač) napájí přes odporový dělič snímač otáček. Nevím, jak origo Hallova sonda, ale ani mnou vyměněná (která spíná od 3,8 V) stejně pod 11 V na baterii signál nedá. Podezřívám onen odporový dělič, že pod zmiňované napětí neotevře první stupeň napěťového zesilovače - řídící jednotku. Jedno veliké plus to má. Nejde vytřískat baterii jízdou zcela do mrtě.
"Nezničitelná" a blbuvzdorná náhrada snímače otáček se dá vyrobit za pár korun a funguje...
Jakej máš regulátor dobíjení?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 34 | 10.5.2024 v 21:21 Zdenalbenal |
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 | Tomáš_63 | 14 | 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Mz 150 velikost čísel na rámu MZ ETZ 150 | assox | 0 | 2.11.2022 v 19:53 assox |