Mám Suzuki SV650 a jak to tak normálně bývá, přišla na mě zima a já začal vymýšlet blbosti
O SVčku se samozřejmě ví, že má par much a jednou z nich jsou brzdy.
Rozhodl jsem se tedy koupit lepší pumpu a pancéřovky.
Co jsem zjístil (snad je to pravda) pístek v origo axiální pumpě u SVčka má 14mm.
Já bych rád radiální. Co od toho čekám? Lepší dávkovatelnost a větší brzdnou sílu.
Moje dotazy tedy zní:
1.)"Z jaké motorky vzít pumpu a dat ju na mou motorku?"
2.)" Případně jaké rozměry pístku (případně jiné rozměry) by měla mít ta nová pumpa, kdybych hledal?"
Díky moc za rady, tipy, vše.
Mějte se
E: oprava textu
Naposledy editováno 26.01.2016 20:18:43
BlackSabbath píše: xCharlie> Pokud chceš, dám ti kontakt na kámoše, co si předělával komplet předek na SVčku (650tka 2004 N). A bydlí hned u Brna...
Né že bych chtěl předělávat taky, ale takovej kontakt se může někdy hodit sem s ním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Věř tomu. Sehnal jsem předek GSX-R komplet (bez blatníku) za 18t Kč. Tím že bych chtěl zachovat Nkový řidítka, musel bych si buď koupit (cca 5t Kč) nebo vyrobit nový brýle (cca 3t Kč.) Dál tady máme náhon tachometru, kterej se musí řešit externě (1t Kč senzor), držák budíků a světla (cenu nevím), kterej se musí udělat novej a pak taky někoho, kdo to všechno nahází na sebe, protože já si na to fakt sám nevěřím. Ještě do toho sehnat blatník (1t Kč) + k těm radiálkám by to chtělo lepší pumpu, takže R1/R6 (3t Kč). To všechno už dává pěknou částku a to nemluvím o tom, že by to chtělo všechno zkontrolovat a podobně.
Tahle částka je pro mě, jakožto studenta, hodně vysoko. Možná bych to někde zplácal, abych to zaplatil, ale k čemu mi to bude, když tu motorku pak budu moct tak maximálně tlačit před sebou, protože nebude na benál? Navíc, vyplatí se do takové motorky investovat CCA 30t Kč, když to při prodeji prakticky nikdo neocení?
Tohle je můj důvod, proč jsem to neudělal. Mohl jsem to udělat, všechno bylo skoro zařízené, ale pak jsem se na to naštěstí vybodnul.
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650
Škoda, že jsi o tom neuvažoval dřív. Zrovna tyto díly jsem prodával, mohl jsem ti udělat cenu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Vidle jsou tuhy dostatecne, jenom to pro nekoho nevypada dost rejsink.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
xCharlie píše: Stev> No jak jsem už psal vejš, 16.5t Kč není uplně málo pro študáka Navíc, kdyby to byla poslední motorka, nebo motorka která mi zůstane, ale když je to nejspíš něco, co půjde za rok/dva pryč, má to cenu do toho ty peníze dávat? Ocení to případnej kupující, že jsou tam nový cartridge za 16.5 a dá mi o těch 16.5 víc? Nebo to dopadne jako u většiny a z investovaných 16.5 se mi "vrátí" tak max půlka?
Nemá to cenu a nevrátí se ti téměř nic...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
E: jeste dodam, ze pri takovy uprave predku uz bys mel mit vyresenej i zadni tlumic, treba nitron kolem 17ti. Jinak je ta uprava stejne celkem nanic.
Ja fakt nerikam at to udelas, jen ze kdyz uz se do toho pustis (jako ze asi ne, kdo by to delal u motorky kterou si nenecha dlouho), tak je lepsi to udelat nejlip jak muzes. Ztrata penez je to pokazdy, ale jen kdyz to udelas poradne za to dostanes lepsi motorku.
Hezky jsem to zamotal, tak at ta pumpa slouzi :) mimochodem tu bych taky pri prodeji dal zvlast, a netratis na tom skoro nic ...
Naposledy editováno 05.02.2016 06:03:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
BlackSabbath píše: Zbytečně přeháníš. V dnešní době by jsi mohl říct, že je rozpočtovka skoro každá motorka (např. kromě Bimoty), protože na všem najdeš místa, kde se šetřilo. A výměna pumpy určitě nebude znamenat "násadu v kole", protože ani na té R1 to nemá popisovaný efekt.
No když porovnám SV, kde je na předku max štelování předpětí a na zadku tlumič s celoživotní náplní a celé je to nalazené na nějaký univerzální standard, s R1, kera ma štelovani horniho a dolniho utlumu a co ja vim co ešče v zakladu nastavene na sportovní jízdu, tak tam malinko cítím jistý rozdíl, který by se dal nazvat rozpočtově.
A popisovaný efekt se stal loni na konci léta, kdy ve střední rychlosti bylo neuváženě zabržděno tak, že dotyčná osoba šla přes předek a mašina šla za ní a přimáčkla ji. K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
xCharlie píše: Kousek> Divej, já tu pumpu koupil za dost slušný peníze a nevadí mi to Je hodně lidí, co tuhle výměnu udělalo a pochvalují si to. Čekal jsem, že se tu budou ozývat lidi, co s tím maj zkušenosti, co o tom něco ví.
Když budu chtít, klidně si tu násadu od krumpáče do předního kola strčím, ale nějak k tomu nemám potřebu
Btw.: Je to pumpa, která se dává i na R6. Prakticky je jedno z čeho to je, protože jde hlavně o to, co je vevnitř
Myslím, že prozatím to stačí, pumpa je doma, pancéřky už jsou skoro na cestě a až to namontuju, uvidím co to udělá.
Potom vám sem rád napíšu co to udělalo a jak se to chová. Až to budu všechno vědět, pak se pobavíme
E: Doplnění textu
Jo tááááák, soráč, ja to hned nepochopil.
Si prostě už koupil pumpu, protože je z R1pičovole hustokrutě radiální a teď to potřebuješ odkejvat, protože to je ten jediný správný názor. K
assassin píše: Stejne tak moc nesouhlasim s ladenim vidlic stylem - zvyseni predpeti, aby se nenorila do zdvihu pri brzdeni.
Vzhledem k mé váze to bohužel byla nutnost, protože se předek nejenom topil, ale celá se ta mrcha vlnila.
Ale od toho tam přece ty šrouby sou, ne? K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
BlackSabbath píše: Stev> Za tu cenu by se dal už sehnat i centrál od Öhlinsu. A jetej ještě o pár tisíc levnější.
maximálně základní model bez expanzky, jetej možná jo ale ne o moc, takže si připočítej cenu za repas a nevýhodu že nemáš pružinu na svojí váhu, leda bys měl kliku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Kousek píše: No když porovnám SV, kde je na předku max štelování předpětí a na zadku tlumič s celoživotní náplní a celé je to nalazené na nějaký univerzální standard, s R1, kera ma štelovani horniho a dolniho utlumu a co ja vim co ešče v zakladu nastavene na sportovní jízdu, tak tam malinko cítím jistý rozdíl, který by se dal nazvat rozpočtově.
A popisovaný efekt se stal loni na konci léta, kdy ve střední rychlosti bylo neuváženě zabržděno tak, že dotyčná osoba šla přes předek a mašina šla za ní a přimáčkla ji. K
Musíš si uvědomit, že většině lidí, co si koupí SVčko, tak jim bude stačit tak, jak je. Tzn. jednoduchá levnější motorka. Jasně, mohli by udělat třeba nějakou R verzi na způsob Ducati, MV Agusty,..., která by byla osazena lepšími komponenty, ale bohužel. Zatím se nedozvíme, jak by se prodávala.
Pokud srovnáš standartní vidlice nebo brzdy třeba u té R1 a nějaké aftermarket, tak hned uvidíš, jak je to rozpočtové...
Tak to už bylo způsobeno nešikovností brzdící osoby. Tipuju, že pokud by pořádně vzala za SV brzdu, mělo by to podobný účinek. To už není ani tak o brzdě, jako spíše o tom nemít cit v ruce a prostě za to vzít jak to jen jde...
Naposledy editováno 05.02.2016 19:14:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Stev píše: maximálně základní model bez expanzky, jetej možná jo ale ne o moc, takže si připočítej cenu za repas a nevýhodu že nemáš pružinu na svojí váhu, leda bys měl kliku
Ze zahraničí je to plus mínus možné. Klasická řada, pružina a nastavení dle přání. Samozřejmě někdy je navíc i clo a dph...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
BlackSabbath píše: Musíš si uvědomit, že většině lidí, co si koupí SVčko, tak jim bude stačit tak, jak je. Tzn. jednoduchá levnější motorka. Jasně, mohli by udělat třeba nějakou R verzi na způsob Ducati, MV Agusty,..., která by byla osazena lepšími komponenty, ale bohužel. Zatím se nedozvíme, jak by se prodávala.
Pokud srovnáš standartní vidlice nebo brzdy třeba u té R1 a nějaké aftermarket, tak hned uvidíš, jak je to rozpočtové...
Tak to už bylo způsobeno nešikovností brzdící osoby. Tipuju, že pokud by pořádně vzala za SV brzdu, mělo by to podobný účinek. To už není ani tak o brzdě, jako spíše o tom nemít cit v ruce a prostě za té vzít jak to jen jde...
Teď už sem z toho uplně .
Tak nejdřiv to neni rozpočtovka, teď už zase jo, nejde to přebrzdit a teď už najednou lita i SV kere vubec nebrzdi, jednou musi byt radialka a pak je to zase rukama.
Tak ja nevim. K
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Mileek píše: Kousek> spis to neumis nebo nechces pochopit...
Přesně jak píšeš. On to moc dobře chápe, jen asi potřebuje kritizovat všechno co čte :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Koupil jsem ju z R1/R6 pičovole, protože tam v tu dobu dávali stejný pumpy, který maj jen o 2mm větší pístek jak origo pumpa z SV Takže ne, nejde mi o to, že je z R1 a věř tomu, že i kdyby byla z YBR 125 a měla tuhle konfiguraci jakou má, tak bych ju koupil Přečti si o tom něco na googlu, za jaký pumpy se to mění a potom mi tu něco piš. Myslím, že tím co tu píšeš jen tak z hlavy nikomu nepomáháš, tudíž je to absolutně bezúčelné
Mohl jsem koupit ještě Nissinku z GSX-R 600, to už by podle tebe byla lepší volba, když je to ze Suzuki a hlavně z 600? Né díky, radši koupím lepší/kvalitnější pumpu o 1500 levněj než nějakou, kterou stejnak všichni vyměňujou právě za tu z R1/R6.
E: oprava
Naposledy editováno 05.02.2016 16:08:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Nad tím jsem taky přemýšlel, že až budu prodávat, tak ta pumpa půjde dolů, stejně tak jako pár doplňků, který na motorce jsou/budou. Leda že by to byl schopnej ocenit budoucí majitel, potom by to byla jiná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
BlackSabbath píše: Ze zahraničí je to plus mínus možné. Klasická řada, pružina a nastavení dle přání. Samozřejmě někdy je navíc i clo a dph...
můžeš hodit odkaz? Čirou náhodou jsem se totiž nedávno o tunění SV zajímal (proto sem píšu), a Ohlins nešel pod 23 tis se vším všudy. Nejlíp mi vždycky vyjde koupit novej Nitron.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Tak ještě jednou, zjednodušeně...Psal jsem, že dneska by jsi mohl říct téměř o každé motorce, že se na ní někde šetřilo. Všude jsou kompromisy. Potom jsem psal, že brzdy na R1 nejsou tak agresivní, že by se běžně lítalo přes řidítka. Ale pokud ovšem za brzdu vezmeš prostě vší silou, podaří se ti to patrně i na tom SVčku s původními brzdami. O radiálních brzdách jsem se nezmiňoval. O rukách jsem psal to, že pokud nemáš cit a za páčku zabereš na maximum, tak kolo zablokuješ i na tom SVčku.
Snad je to nyní shrnuto přehledně...
Naposledy editováno 05.02.2016 19:19:35
2 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650
Nejaky tipy na tlumice. Kluci z Nemecka co na esvecku umi Most okolo 1:50 mi rikali jezdi Wilbers, nastavenej na vahu jezdce nekym kdo tomu rozumi:
Ohlins S46DR1 15300,-
http://www.wrs.sm/en...-sv-650-1999-02.html
(lepsi model od Halbicha je za necelych 27k)
Road 640 za 13670,-Kč
http://www.wilbers-s...2ebe4e42dad00fe48e68
nebo 641 za 18800,-Kč
http://www.wilbers-...2ebe4e42dad00fe48e68
YSS za 8200,-Kč
http://www.abmoto.cz...entralni-tlumic.html
nebo Hagona za 11500,-Kč
http://www.abmoto.cz...hagon-monoshock.html
Nezbytna uprava je rychloplyn (treba rukojet z R6) a prepakovani. Taky trochu pritvrdit vidlici (tvrdsi pruziny), ale ne moc predpeti, aby se predni kolo neodlepilo od zeme kdyz to pri brzdeni zacne skakat. To je hodne neprijemny. Za brzdu je potreba poradne vzit a pak brzdi. Na letisti se mi povedlo utrhnout predni kolo obuty do Rosso Corsa, kdyz jsem testoval jak tvrde lze brzdit z nejakych 120+ - taky docela neprijemny. Ale co me stve nejvic a co je na koleni neresitelny - vykon motoru. Kdyz musis lidi predjizdet na brzdy a v zatacce a oni te pak predjedou na rovince s prstem v nose, tak je to ze zacatku sranda, ale casem je to trochu frustrujici :)
Stev píše: můžeš hodit odkaz? Čirou náhodou jsem se totiž nedávno o tunění SV zajímal (proto sem píšu), a Ohlins nešel pod 23 tis se vším všudy. Nejlíp mi vždycky vyjde koupit novej Nitron.
Já jsem ho bral před dvěma roky z Hard Racingu , to byl dolar zhruba na stejné úrovni myslím. Cenu už přesně nevím, ale bylo to nějak v rozmezí 18 - 20 000,- s poštovným (ne teda na SVčko, ale na GSXR). Jen jsem to teď lehce proletěl a na SVčko mají několik typů a nejlevnější myslím za $648.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Dobry znacky jsou ohlins, wilbers, nitron, maxton, penske, elka. Ostatni bych nezkousel, ale kazdej na to ma svuj nazor.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |