Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Osobne to po letosni zkusenosti s autem, kdy ostatni auta, co tam vozili primo technici nebo sprateleny mechanici prochazely bez problemu a mne jakozto neznamou osobu z venku vylili za vule na podvozku, tak uz davam vsechno primo mechanikovi, kterej jede na "svou" STK. Stoji me to jeho praci a asi buhvico navic, ale to me nezajima.
Slávek-TDM píše: Mr.Dreamer> paradox je, ze upresneni metodiky a nutnost foceni mela "tombole" zabranit. To je tak, kdyz se stat a jeho urednici serou do veci, do kterych jim nic neni.
Osobne to po letosni zkusenosti s autem, kdy ostatni auta, co tam vozili primo technici nebo sprateleny mechanici prochazely bez problemu a mne jakozto neznamou osobu z venku vylili za vule na podvozku, tak uz davam vsechno primo mechanikovi, kterej jede na "svou" STK. Stoji me to jeho praci a asi buhvico navic, ale to me nezajima.
tak to je celkem jasny ze cim vetsi utahovani sroubu , tim vetsi korupcni prostredi vznika. Kdyby na technicky kontrolovali to co ma skutecne nejakej dopad na bezpecnost silnicniho provozu tzn brzdy,svetla a ostry hrany. Nikdo nebude potrebovat nekoho mazat , protoze s nebrzdicim autem snad nikdo na TK jet nechce.