Téma: vyfoť zmrda
 
21.1.2016 v 18:34
Napadlo mě, když si za naše peníze, které se původně vybíraly pro hasiče a záchranku, koupili zmrdi hračky, sloužící zejména k buzeraci slušných lidí, že bychom si tu mohli udělat jejich malý přehled:
Třeba to někomu pomůže....
Vyfoceno poblíž 9 křížů a tento nešťastník jel přes obec Domašov, kde je široká silnice č. 602, lemovaná z obou stran chodníkem, celých 63 km/h. No prostě pyrát , co Vám budu povídat...




















Blokovaní uživatelé: Petr_Ajs

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyfoť zmrda

22.1.2016 v 10:16 | Nahoru | #1

joone píše: Posun v bezpečnosti je a být musí, ale není dán tím že se změnily rychlosti z 60 na 50 a ze 110 na 130 a kolem silnic se zabetonovali milióny značek s omezením rychlosti.
Když zítra zrušíš minimální měsíční platbu na zdravotní pojištění, v dalším kroku budeš dřív nebo později muset zrušit zdravotní daň jako takovou a stane se ze zdravotní daně komerčně sjednávané zdravotní pojištění jako třeba pojištění domu a spousta lidí přestane být zdravotně pojištěná a ti budou ošetřeni za platbu z vlastní kapsy. Jen jiný model, který přináší pozitiva i negativa, v čem vidíš problém? Ale já v tom nevidím paralelu k.zrušení maximální povolené rychlosti.
EDIT: Tedy vidím ho v tom, že k tomu, aby věci fungovaly, nemusí být nutně nařízeny a omezeny zákonem.



U zdravotního pojištění je obrovská výhoda, že jeho defakto zrušením, hazarduji jen sám se sebou. Ano je to pouze jiný model, kde ale bude větší úmrtnost a celkově se zhorší zdravotní stav obyvatelstva a průměrná délka života. Proto také byla uzákoněna povinnost platit zdravotní pojištění. Protože na takovou svobodu jsme nebyli připraveni a dodnes ještě nejsme. Jenom kolik bylo povyku, když závádeli regulační poplatek u lékaře 30Kč, že to omezí dostupnost lékařské péče. atd... (jsem pro spoluúčast)

Pozemní komunikace jsou pro všechny společné. Takže tam všichni musíme nějakým způsobem kooperovat. Většina řidičů je rozumných a jezdí tak, že by ani při zrušení limitů nedošlo ke zhoršení bezpečnosti na silnici. Pak tu ale máme část, která by této "svobody natolik využila" , že by extrémně ohrožovala ostatní řidiče, bez možnosti zásahu represivních složek. Prostě by se jen čekalo, až někomu jinému tímto svým chováním způsobí škodu na majetku, zdraví či smrt. A protože vím, co tu okolo nás jezdí za pacienty, tak nejsem pro zrušení omezení rychlostí a tedy i represe na silnicích.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyfoť zmrda

22.1.2016 v 10:39 | Nahoru | #2

AndělČK píše: U zdravotního pojištění je obrovská výhoda, že jeho defakto zrušením, hazarduji jen sám se sebou. Ano je to pouze jiný model, kde ale bude větší úmrtnost a celkově se zhorší zdravotní stav obyvatelstva a průměrná délka života. Proto také byla uzákoněna povinnost platit zdravotní pojištění. Protože na takovou svobodu jsme nebyli připraveni a dodnes ještě nejsme. Jenom kolik bylo povyku, když závádeli regulační poplatek u lékaře 30Kč, že to omezí dostupnost lékařské péče. atd... (jsem pro spoluúčast)

Pozemní komunikace jsou pro všechny společné. Takže tam všichni musíme nějakým způsobem kooperovat. Většina řidičů je rozumných a jezdí tak, že by ani při zrušení limitů nedošlo ke zhoršení bezpečnosti na silnici. Pak tu ale máme část, která by této "svobody natolik využila" , že by extrémně ohrožovala ostatní řidiče, bez možnosti zásahu represivních složek. Prostě by se jen čekalo, až někomu jinému tímto svým chováním způsobí škodu na majetku, zdraví či smrt. A protože vím, co tu okolo nás jezdí za pacienty, tak nejsem pro zrušení omezení rychlostí a tedy i represe na silnicích.



prvni odstavec me nebavi rozebirat, ale ten druhej je nesmysl - lidi kteri by te svobody "zneuzili" jak rikas, by absolutne nic nemenili - ti uz tak jezdi ted. Ja na znacky s rychlosti v podstate nekoukam - rychlost beru podle citu, najezdim 60tis km rocne a posledni pokutu za rychlost jsem platil v praze na usekovem mereni pred 6ti lety, policajt me naposledy zmeril asi 10let zpatky. Kdyz to vezmu ciste matematicky - kdyz tech 60tis najezdim prumernou rychlosti 60kmh - stravim 1000hod v aute. Kdyz budu vsude jezdit o 10kmh rychleji usetrim 150hod - kdyz vydelam 500kc/hod tak to dela rozdil 75tis.... za tyhle prachy se mi vyplati ikdyz me mesicne 1x zmeri :) a to se jim nepovede, protoze se vali na sluzebne...

takze me treba je uplne fuk jaky rychlostni limity kde jsou a kdyby je zrusili budu jezdit stale stejne. a myslim ze takhle to ma vic lidi.

(reakce na) vyfoť zmrda

22.1.2016 v 10:51 | Nahoru | #3

AndělČK píše: Pozemní komunikace jsou pro všechny společné. Takže tam všichni musíme nějakým způsobem kooperovat. Většina řidičů je rozumných a jezdí tak, že by ani při zrušení limitů nedošlo ke zhoršení bezpečnosti na silnici. Pak tu ale máme část, která by této "svobody natolik využila" , že by extrémně ohrožovala ostatní řidiče, bez možnosti zásahu represivních složek. Prostě by se jen čekalo, až někomu jinému tímto svým chováním způsobí škodu na majetku, zdraví či smrt. A protože vím, co tu okolo nás jezdí za pacienty, tak nejsem pro zrušení omezení rychlostí a tedy i represe na silnicích.



u těch represí je ale takovej drobnej problém, a to ten že bezpečnost na silnicích vůbec neřeší.

(reakce na) vyfoť zmrda

22.1.2016 v 11:45 | Nahoru | #4

AndělČK píše: U zdravotního pojištění je obrovská výhoda, že jeho defakto zrušením, hazarduji jen sám se sebou. Polovičaté tvrzení, to bys musel vynechat přenosné choroby a podobně. Protože zdravotnictví není jen o úrazech, ovlivňuješ přístupem ke svému zdraví i ostatní, stejně jako v dopravním provozu. Ano je to pouze jiný model, kde ale bude větší úmrtnost a celkově se zhorší zdravotní stav obyvatelstva a průměrná délka života. Proto také byla uzákoněna povinnost platit zdravotní pojištění. Naopak jsem přesvědčen, že je pravdivé pouze v krátkodobém horizontu, v dlouhodobém není, protože přirozený výběr. A povinnost byla uzákoněna proto, že si někdo usmyslel, že je to dobrý nápad a další k tomu zvedli ruku. Protože na takovou svobodu jsme nebyli připraveni a dodnes ještě nejsme. Nesmysl, tím, že společnost budeš ochraňovat, škodíš jí stejně jako jednotlivci, co zůstane v mamahotelu a nepostaví se na vlastní nohy. Elita společnost "ochraňuje" aby ji mohla ovládat. Jenom kolik bylo povyku, když závádeli regulační poplatek u lékaře 30Kč, že to omezí dostupnost lékařské péče. atd... (jsem pro spoluúčast) Povyk pocházel od hloupé většiny, ty k ní nepatříš, chápeš souvislosti a proto jsi pro spoluúčast.

Pozemní komunikace jsou pro všechny společné. Takže tam všichni musíme nějakým způsobem kooperovat. Většina řidičů je rozumných a jezdí tak, že by ani při zrušení limitů nedošlo ke zhoršení bezpečnosti na silnici. Pak tu ale máme část, která by této "svobody natolik využila" , že by extrémně ohrožovala ostatní řidiče, bez možnosti zásahu represivních složek. Prostě by se jen čekalo, až někomu jinému tímto svým chováním způsobí škodu na majetku, zdraví či smrt. A protože vím, co tu okolo nás jezdí za pacienty, tak nejsem pro zrušení omezení rychlostí a tedy i represe na silnicích.Na tohle už jsi dostal odpověď od těch co mě předběhli.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist