paolo_novy Přidat reklamu

Téma: čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
19.1.2016 v 15:23
Ahoj !

k problému - mám čízu 477, zapalování VAPE (předstih cca 3,2 -3,5), karburátor čistý, bohatost o jednu otáčku, jiskru hází, ale po přeplavení třeba chytne na podruhý, na potřetí, dvakrát, třikrát otočím plynem vše v pohodě, ale pak zdechne. poté už jde nastartovat blbě, ale chytn a zase zdechne..následně začne téct benzín z gumové přechodky, ale svíčka je po vyndání taky mokrá a je cítit benzínem. zkoušel jsem i jiný karburátor, ale bez výsledku..asi dva týdny před, normálně jezdila, blbě sice chytala za tepla, ale jela, až se zastavila takto úplně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 08:54 | Nahoru | #1
dave-lister> to ani náhodou. Pod zapalováním na hřídelí klikovky to těsní klikovy prostor čili směs pod pístem. Pokud je gufero v haji tak prisava tudy vzduch což se projevuje neestabilnim volnobehem a i po zavření plynu se motor točí až nesmyslné dlouho ve vyšších otáčkách a pomalu klesají otáčky. Pokud se nemýlím... Znalci opravte mě... Samozřejmě i uvnitř karteru jsou 2 gufera těsnící prostor kliky. čili na straně primaru je jedno gufero zevnitř a na straně zapalka je uvnitř a venku gufero. Jinak na výstupní hřídelí je taky gufero. To je asi to o cems mluvil ze těsní převodový prostor od vyteceni převodovky.. Viz fota na googluMotor

(reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 11:14 | Nahoru | #2
VITEK_M> Vnitřní velké gufero vedle kliky těsní podtlak v klikovce a olej v ložisku, venkovní gufero jen olej z převodovky. Všimni si u domečku s venkovním guferem těch dvou žeber, to jsou mazací kanály které vedou převodový olej k ložisku. Aby si utěsnil sání motoru musí se rozpůlit motor a vyměnit vnitřní gufera které vidíš tady na obrázku.




(reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 17:38 | Nahoru | #3

SpecialBug píše: No předstih já ladit nemůžu,



Kecy... Na celej milej kolíček, kterej je často v blbej poloze, což u vačky tolik nevadí, se vyser a vyndej to ven. nastav si polohu pístu na 3mm před hú jako normálně a nastav překrytí snímače dle návodu, utáhni to na ten kužel a nazdar. Ten kolíček nearetuje nic, to je jen montážní berlička pro hrubé ustavení základní polohy rotoru u dynama, veškerou sílu přenáší kužel.. Jen si pod šroub dej silnou velkoplošnou podloužku, původní je slabá.

P.S. ten blbej předstih s tvojí závadou nesouvisí, v chodu se to musí udržet i tak, tam je hladina v prdeli, nebo přicpanej obtok.

Naposledy editováno 22.01.2016 17:44:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 DavyŠtoky 10 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 21 30.4.2024 v 07:51 cmiral
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1


TOPlist