globalmoto_kveten





Téma: Operativní leasing - soukromá osoba
 
17.1.2016 v 18:03
Jako jeden z mnoha využije ten počet lidí tady a zkusím otázku mimo téma. Má někdo zkušenost s operativním leasingem jako soukromá osoba?
Současné auto by chtělo vyměnit a na nové (rozumněj nové ojeté) není. Prodejem současného získám tak max 30t, což je tak na rozšíření hranice výběru 120-170t. Tzn. nějaká nižší střední kolem roku 2008 když hodně dobře. Když na to vezmu úvěru kolem těch 120t, tak měsíční splátka na 4 roky je kolem 3t. Když vše půjde dobře, tak za ty 4 roky mám zase přes 10let staré auto a jsem tam kde jsem teď. Když ne, tak koupím potvoru, do které budu sypat a hrozí, že odejde ještě dřív, než ji zaplatím.
Kamoš dělá pro leasingovou firmu a prý už to řeší spousta lidí i v soukromém sektoru právě operativním leasingem, kdy si auto pronajímají na ty dva roky a pak to zase otočí znovu. Mě 2 roky připadají jako strašně krátká doba, ale zase vidina nového auta a v podstatě nulových dalších nákladů vypadá pěkně. To, že auto nebude moje se mě teď jeví spíš jako bonus, nemusí mě štvát, když se mě porouchá, naboří, škrábne atd. oprava by měla být součástí leasingu. A jak jsem psal výš, když zaplatím úvěr, tak za tu dobu přeplatím na úvěru tak asi tu hodnotu auta, co mě možná zůstane.
Jak to vidíte vy, má s tím někdo jako soukromá osoba zkušenost, výhody vs nevýhody? Dík.

1 reakcí na tento příspěvek Operativní leasing - soukromá osoba

21.2.2017 v 19:31 | Nahoru | #1
Twister: rec je o novem aute... pokud potrebujes nove auto, tak je ve spouste pripadu vyhodnejsi vzit si operak.
motat do toho naky stary kramy za 50tis nema moc smysl.... protoze pokud nekdo vi proc che nove auto, tak vi proc.

me konkretne auto za 50tis je k nicemu, protoze jsem zavislej na tom, ze jede. je mi celkem k hovnu, ze ho dokazu opravit sam, nebo nakej garaznik za par supu, kdyz nemuzu makat, protoze auto nejede... druha vec je, jak dlouho asi vydrzi auto za 50tis litat tisice km tydne po Evrope....

u me je bohuzel problem ten limitovanej najezd, kdyby byl limit vyssi, beru operak.... ( pro maru - a bydlim v najmu :) )

druha vec: kamarad je zvyklej jezdit drahejma silnejma autama, operak se mu vyplati, protoze na tom prodela min, nez kdyby si to auto koupil...

Naposledy editováno 21.02.2017 19:35:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Operativní leasing - soukromá osoba

22.2.2017 v 07:28 | Nahoru | #2

assassin píše: Twister: rec je o novem aute... pokud potrebujes nove auto, tak je ve spouste pripadu vyhodnejsi vzit si operak.
motat do toho naky stary kramy za 50tis nema moc smysl.... protoze pokud nekdo vi proc che nove auto, tak vi proc.

me konkretne auto za 50tis je k nicemu, protoze jsem zavislej na tom, ze jede. je mi celkem k hovnu, ze ho dokazu opravit sam, nebo nakej garaznik za par supu, kdyz nemuzu makat, protoze auto nejede... druha vec je, jak dlouho asi vydrzi auto za 50tis litat tisice km tydne po Evrope....

u me je bohuzel problem ten limitovanej najezd, kdyby byl limit vyssi, beru operak.... ( pro maru - a bydlim v najmu :) )

druha vec: kamarad je zvyklej jezdit drahejma silnejma autama, operak se mu vyplati, protoze na tom prodela min, nez kdyby si to auto koupil...



Sam si to rekl, s limitem 20k km/rok. Asi sotva budes nalitavat tisice km po Evrope. Spis to vychazi na tech 80km denne do Kolbenky a zpatky...

Ale uznavam, ze pokud si chces poridit extremne drahe auto, moc s nim nejezdit, a garazovat ho aby ti ho nekdo neobouchal. Tak muze ten operak byt treba zajimavej...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist