1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti
Stev píše: dejavue> tak ja ti aspon ten posledni odstavec osvetlim, zbytek nema cenu.
Pokud zesmesnujes snahu dosahnout nizsi hmotnosti, je to stejny jako kdyz zesmesnujes cloveka co si koupi silnou motorku. Efekt je stejnej, oba to delaj pro vetsi vykon nebo lepsi funkci, jak chces.
A to slysim zrovna od majitele ducati, kde v tovarne odlehcujou i tam kde nemaj
Souhlasím, že to fakt nemá cenu.
Rozdíl mezi origo a laďákem např. u RSV je asi 7 kg, což je pro okruhu významné, ale tu váhu na cestě běžný motorkář nepozná. O výkonu ani třeba o průběhu jsem nepsal. Jen o váze!!!
Co v továrně odlehčují nebo ne je v téhle debatě bezpředmětné protože to neovlivníme.
A už fakt končím, tyhle virtuální debaty a slovíčkaření jsou jen ztráta času.
Naposledy editováno 08.01.2016 07:41:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti
To je jedno, jen se mi nelibilo tvoje nalepkovani slunickarema a snazil se to rozumne vysvetlit, coz se nepovedlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti
Stev píše: dejavue> u rsv je 7kg ekvivalent 4 koni, kdyby to bylo tak bezvyznamny, tak nad kazdym usetrenym kilem nebouchaj konstrukteri sampano :)
To je jedno, jen se mi nelibilo tvoje nalepkovani slunickarema a snazil se to rozumne vysvetlit, coz se nepovedlo.
Nevím jestli to děláš schválně nebo....
Bezvýznamný píšeš TY. Já píšu bezpředmětný!!
Předhazovat mi co udělali v Ducati je bezpředmětné ( NE BEZVÝZNAMNÉ ), protože to co udělají v továrně my tady neovlivníme.
Naposledy editováno 08.01.2016 08:17:40
Motorka by měla být o zážitcích. Každému sedí něco jiného. Jeden ji obalí kufry, druhý dá laďák, třetí 2 metry široká řídítka, čvrtý páčky z Číny, pátý odlehčuje a další s ní roky neudělá vůbec nic.
Ale proč ne, když to každému individuálně vyhovuje a přinese pocit štěstí. A o tom vnitřním pocitu to přece je.
Takže odsuzovat někoho, že má něco, co zrovna mě nevyhovuje, je takové trochu divné.
Naposledy editováno 08.01.2016 11:33:38
Mám pro tebe řešení.
Až budete s kamarádem zase túrovat na návsi bajky, slez z motorky, vyndej z kalhot tvůj penis a vyzvi kamaráda k tomu samému. Máš 50% pravděpodobnost, že ten tvůj bude větší a tím pádem tvůj problém jednoznačně vyřešen.
.
Wanislav píše: No dobře, tak ještě jednou. Laděný výfuk má hlavě snížit váhu a pokud je i s poladěnou řídící jednotkou i výkon, možná vyrovná průběh točivého momentu. Ten zvuk je tam až jako dodatečný bonus! Solidní firmy jako třeba Akrap a podobné (dominátor spíš né) mají své výfuky odbržděné a odladěné na výkon ku poměru délky svodů a jejich průměru .... Docela alchymie! Levnější výrobci přibližně spasovávají své výfuky které vyrábí tipizovaně aby měly co nejlepší výkon k stávajícímu rozměru výfuku. Ukázkou tohohle řešení je třeba MIVV (sám sem ho měl, neznamená že je špatný)
Každopádně je to jako by jsi vyměnil archivní víno za krabičák. Tak se nemůžeš divit, že na tvůj dotaz nepadla skoro jediná kloudná odpověď.
Pokud chceš znát můj názor, tak se na to vybodni, nejspíš si zhoršíš výkon nebo průběh točivého momentu. Pokud bys chtěl fakt slyšet jak zní tvoje motorka, tak ji někomu puč a ať jí solí pod záběrem (za jízdy okolo tebe), takový vrkání na místě je pořád jen foukání do větru.
Velmi přesně a trefně řečeno. Palec nahoru.
http://www.vyfukytenax.cz/