globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-1500)??
20.12.2015 v 17:46
Obecně..
Do čeho byste šli?
cca 22 roků stará plnotučná 1100-1500ka, nebo cca 15 roků stará 750-800ka??
Čistě teoreticky řekněme velmi podobný, velmi pěkný stav ...
Navíc bude mít plnotučná kardan oproti řetězu u menší sestry...

VN ka uvádím, jen jako příklad...
Můžeme se stejně bavit o Shadow, Virago apod...
Zkrátka dooost omezený rozpočet(řekněme max.kilíčko ).

15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

20.12.2015 v 18:08 | Nahoru | #1
Když to čtu, tak mě ty roky děsí ale sám mám 16 let "mladou" mašinu a myslím, že je v nejlepší kondici !!!

2 reakcí na tento příspěvek 15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

20.12.2015 v 18:10 | Nahoru | #2
Kdyz si koupis tu mensi, budes furt koukat po vetsi. A to pak cloveka moc netesi, kdyz ma jenom pulku toho, co chtel Nebo ne?

15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

20.12.2015 v 18:10 | Nahoru | #3
No máš recht !
Zní to fakt hrozně, ale jsem ročník, kterej to furt bere jako normál...Když je to nad 2000, tak si myslím, že je to snad zánovní ..

(reakce na) 15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

20.12.2015 v 18:16 | Nahoru | #4
Koudy01> No...Asi jo no...
I když bych řekl, že ve svých letech už mám hoňku za tím nej za sebou...Ale kdo ví...

15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

20.12.2015 v 18:19 | Nahoru | #5
Roky bych vůbec neřešil mám doma 1997čku CBR 600F a šlape jak nová
Jediný problémy jsem způsobil já a to tím, že jsem si nabil hubu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

20.12.2015 v 18:20 | Nahoru | #6
Koudy01> A mám i "bojara" , že když už jsem jednou tu plnotučnou měl (Intruder 14), tak to bude, jak říkáš...
Ale zase pořád hlodá, že třeba VN 800, nebo Black Widow je fááákt krásná...a přece "musí stačit ne ?!"...

Naposledy editováno 20.12.2015 18:20:46

(reakce na) 15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

20.12.2015 v 18:44 | Nahoru | #7
fatman> To ja nevim, ja zatim vzdycky vedel, co za masinu si chcu koupit.
To bylo jenom k zamysleni a bud ti to pri rozhodovani pomuze a nebo ne. Rozhodnout se musis sam

15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

20.12.2015 v 20:33 | Nahoru | #8
Záleží co preferuješ.Jestli relativní ovladatelnost a točivost motoru,nebo plnotučný záběr lokomotivy.Roky nehrají roli,podstatné jsou najeté kilometry.V tomto segmentu se dlouhá léta nic nemění a vyrábí se téměř totožné stroje,takže o nějaké inovace moc nepřijdeš.
Edit:Osobně dávám přednost tomu zátahu.Prostě to k té třídě patří a ta ovladatelnost stojí za houby i u menších objemů...

Naposledy editováno 20.12.2015 20:35:18

15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

20.12.2015 v 20:50 | Nahoru | #9
Osobně bych tyhle "novodobý" VTčka 750 vynechal. Tatík míval VT750 z roku 1983 (68 koní, šestikvalt, nezkrocenej základ motorů Afrik a TA), když mu jí Krejza totálně odepsal, chtěl zase VT750. Byla to C5ka, 2005, těžkotonážní ingot s 45koňmi a pětikvaltem. Ten motor měl co dělat to rozumně rozpohybovat, motorka dlouhá, těžká, s přiblblou geometrií, jízda hrozná. Už je rád, že to prodal. Řídil jsem víc těhle novejch VT750, třeba Spirit (stříkačka, 2007+, 21"př. kolo), bylo to lepší, ale základní charakter pořád stejnej.

Ta stará (úplně první Shadow) byla kratší, obratnější, na čopra divně vypadající, ale motor točil mnohem víc a byl mnohem silnější a ochotnější. Bohužel tý době byl poplatnej i podvozek a brzdy

Stáří bych se nebál. Ale celkově tyhle 750 jsou fakt slabý. Člověk si může pořád říkat, že to stačí a opravdu, nějak se to pohybuje, ale plnotučný to opravdu není ...

15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

20.12.2015 v 22:47 | Nahoru | #10
Objem ničím nenahradíš.

1 reakcí na tento příspěvek 15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

21.12.2015 v 07:46 | Nahoru | #11
Díky chlapi!
Myslím si to stejný. ..
Ten zátah z objemu nad litr je holt jinde. ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

21.12.2015 v 08:46 | Nahoru | #12
Tak zrovna u VN1500 bych 22 roků starý model nebral. motor byl nepovedený a žral olej jak protržený už na prospektu. Takže až tak úplně obecně platná odpověď neexistuje.

(reakce na) 15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

21.12.2015 v 12:19 | Nahoru | #13
1100Virago>
Vím o tom.Díky!
Tak řekněme VT 1100 vs. VN 800?(Shadow 750 nejede a VN 1500žere olej ).
Virago 1100 vs. Drag Star 650?
Intruder VS 1400 vs. VS 800(VZ 800)?

15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

21.12.2015 v 12:50 | Nahoru | #14
Intruder 1 400..

15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

21.12.2015 v 14:00 | Nahoru | #15
No tak žere olej a co...Když si to člověk hlídá,nevidím v tom takový problém.Mě se líbil ten zátah,přeci jen patnáctka je o dost víc než 1100.Intruder je taky hodně oblíbený,ale tam je zas na pikaču systém lanek ovládající karburaci...

15 roků stará 750/800, nebo 22 roků stará plnotučná(1100-150...

21.12.2015 v 18:31 | Nahoru | #16
Mám VN1500 z roku 93 a nedám na něj dopustit. Sice je pravda s tou spotřebou oleje, ale jak píše Anti. Zajímavé je, že když jsem si ji přivezl a přihlásil, byla zhruba půlka sezony. Nechal jsem tam původní nevím jaký olej a dojezdil s ním sezonu,tuším tak 3-4 tisíce km. Neubyla ani kapka. Na novou sezonu jsem ho vyměnil a pak ještě několikrát a musím tu spotřebu pořád hlídat. Nemůžu sehnat olej, kterého by neubývalo jak toho původního. Když jsem přemýšlel, za co bych to do budoucna vyměnil, chtěl bych zůstat u Kawy. 15ky nebo 16ky jsou pořád stejné, tam bych si nepomohl a dvoulitr se mi zase nelíbí už třeba jen kvůli pohonu řemenem a ne kardanem. Navíc už do toho cpou čím dál víc elektroniky, což mě vadí i u aut natož u motorek. Není nad karburátory. Mám najeto skoro 80 tisíc a podařilo se mi přidřít motor. Ojniční šálek, zřejmě moje chyba. Ale při rozborce jsem byl příjemně překvapený stavem motorových dílů. Celkem žádné opotřebení.
Kamarád sedlá 15ku intrudera. Proti mě cca o litr větší spotřeba. Já jsem schopný jet i za 5 litrů, on nikdy pod 6. Ovladatelnost mojí v zatáčkách je nesrovnatelně lepší. Tipl bych na šířku pneu. To, co on má na předku, skoro to já mám na zadku. Fuj, to jsem se rozepsal , ale třeba ti to v něčem pomůže
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 ZaoM 20 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 PepaSahib 16 20.2.2024 v 17:16 lecomondo
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 Osif 4 20.11.2023 v 13:11 Osif
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 StanleyPastucha 3 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist