globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Ahoj. Jen si chci vysondovat jestli s tím má někdo zkušenost Chtěl bych na svou Hondu VTR 1000 F po skončení životnosti řetězové sady při výměně za novou použít větší sekundární kolečko a menší rozetu a samozřejmě nový řetěz . Mělo by to být více do "rychlosti" respektive při vyšší rychlosti méně otáček na motoru tudíž i menší "spotřeba" sice o něco méně síly, ale na VTR by to tak znát být nemělo Díky za názory anebo rovnou zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

20.12.2015 v 13:20 | Nahoru | #1
AndělČK>

Nejvyšší zrychlení nám motor dokáže dodat při jeho nejvyšším výkoně.

To není pravda 1)čím víc zrychluješ tak ti vzrůstá odpor 2) motor obvykle po dosažení max výkonu rapidně ztrácí kroutící moment viz. třeba zde tam je vidět že má při 3750 ot cca 150Nm u max.výkonu 4000 a 140Nm a po dosažení 4250 jen 125Nm tzn. bude nejvíce zrychlovat jen do dosažení max výkonu.P.S. pravdu by jsi měl jen v případě použití převodovky s plynulou regulací převodu v zátěži.

Naposledy editováno 20.12.2015 13:41:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

20.12.2015 v 13:40 | Nahoru | #2

CAG píše: AndělČK> To není pravda 1)čím víc zrychluješ tak ti vzrůstá odpor 2) motor obvykle po dosažení max výkonu rapidně ztrácí kroutící moment viz. třeba zde tam je vidět že má při 3750 ot cca 150Nm u max.výkonu 4000 a 140Nm a po dosažení 4250 jen 125Nm tzn. bude nejvíce zrychlovat jen do dosažení max výkonu.



Co není pravda? Já napsal " Nejvyšší zrychlení nám motor dokáže dodat při jeho nejvyšším výkoně " A to platí beze zbytku.

Já nepsal o zrychlování nad otáčky nejvyššího výkonu. (Třeba se jedná o skůtr a je tam variátor, který drží trvale otáčky na max. výkoně, kdyby jsi měl chtěl brát za slovo, že je to mimo realitu)

Ale i po editu mám stále pravdu. Protože skutečně " Nejvyšší zrychlení nám motor dokáže dodat při jeho nejvyšším výkoně "

No možná bych ustoupil, že zrychlení musí být za časový úsek. Pokuď bychom si zvolili třeba 1/1000s, tak zde by záleželo na výkonové křivce. Pokud by průměr hodnoty výkonu za 1/1000s před dosažením vrcholu výkonu byl vyšší, bylo by nejlepší zrychlení od t - 1/1000s do t. A nebo naopak.

Naposledy editováno 20.12.2015 13:53:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm Forgys69 2 Dnes v 06:39 ujec76
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s


TOPlist