globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Ahoj. Jen si chci vysondovat jestli s tím má někdo zkušenost Chtěl bych na svou Hondu VTR 1000 F po skončení životnosti řetězové sady při výměně za novou použít větší sekundární kolečko a menší rozetu a samozřejmě nový řetěz . Mělo by to být více do "rychlosti" respektive při vyšší rychlosti méně otáček na motoru tudíž i menší "spotřeba" sice o něco méně síly, ale na VTR by to tak znát být nemělo Díky za názory anebo rovnou zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000 F menší rozeta..?

18.12.2015 v 10:23 | Nahoru | #1
Asi taky záleží, co z motorem je všechno dělaný a v jaký je kondici a taky v jaký kondici je řetězová sada. A asi jde i o jízdní styl, každého soudruha, nepsolední věc je propal tachometru (Jak zmiňuje Fidouš, potvrzuji). Se - zub na postorku (u SPčka) s pneu 190/50 jsem měl na tachu 250 a předemnou kamoš na 954RR (sériový převody) 190/55, 230. Ono to asi úplná sranda najít ideální poměr nebude, logicky se nabízí čím silnější motor, tím delší převod, ale zase se to nesmí přehnat U 954RR šlo vymotat 6ku na maximální hranici výkonu, dál ani prd (sériovej převod) a 290km/h tacho (v TP 278km/h), takže by snesla klidně o zub, dva v zádu méně.

Stev: hodně by mě zajímalo, kdyby jsi teď zkusil právě převod, ještě víc do rychla, než sériovej
Fidouš: ještě mě napadlo, já měnil komplet řetězovku a kolečkama z 15/40 na 16/40, možná nám oboum (sice v opačném směru), přišel rozdíl velký, proto, že měněné řetězovky už byly KO. Mě totiž nová s rychlejším převodem cukala méně, než stará. Každopádne s SPčkem jezdit pod 4tis otáček nemělo smysl, naopak jsem hrozně miloval ten nástup, když si člověk držel 4,5-5 tisíc a pak votevřel full gas, do těch 7tisíc to zarvalo neuvěřitelně

(reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

18.12.2015 v 11:01 | Nahoru | #2

..Roko.. píše: Stev: hodně by mě zajímalo, kdyby jsi teď zkusil právě převod, ještě víc do rychla, než sériovej
Fidouš: ještě mě napadlo, já měnil komplet řetězovku a kolečkama z 15/40 na 16/40, možná nám oboum (sice v opačném směru), přišel rozdíl velký, proto, že měněné řetězovky už byly KO. Mě totiž nová s rychlejším převodem cukala méně, než stará. Každopádne s SPčkem jezdit pod 4tis otáček nemělo smysl, naopak jsem hrozně miloval ten nástup, když si člověk držel 4,5-5 tisíc a pak votevřel full gas, do těch 7tisíc to zarvalo neuvěřitelně



to mě celkem taky, ale rozeta je pro mě trochu komplikovaná, je hliníková na zakázku, a kupodivu mi vydrží stejně co řetěz ... A jsem zastánce malých změn, takže bych nejdřív dal sérii.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm Forgys69 1 Včera v 22:54 dewwil
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s


TOPlist