globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Ahoj. Jen si chci vysondovat jestli s tím má někdo zkušenost Chtěl bych na svou Hondu VTR 1000 F po skončení životnosti řetězové sady při výměně za novou použít větší sekundární kolečko a menší rozetu a samozřejmě nový řetěz . Mělo by to být více do "rychlosti" respektive při vyšší rychlosti méně otáček na motoru tudíž i menší "spotřeba" sice o něco méně síly, ale na VTR by to tak znát být nemělo Díky za názory anebo rovnou zkušenosti
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 18:48 | Nahoru | #181

AndělČK píše: Já jí tam vidím. A ty snad také? Já totiž nepředpokládám, že motorka bude při zrychlování stát na místě.



To je snad uplne jedno ne? Zrychleni je zrychleni, at uz se teleso ve zkoumanem okamziku pohybuje nebo ne.. A je primo umerne sile a neprimo hmotnosti.

Kdyz to prevedu na ten motor - tak kdyz tam budou obrovske otacky(uhlova rychlost) a malinkatej moment - tak vyjde velkej vykon, ale akcelerace uz bude malicka (typicky akcelerace ve vysoke rychlosti)
Mala uhlova rychlost a velkej moment - zrychleni muze byt o dost vetsi, pritom spotrebovavanej vykon vyrazne mensi.

A timto koncim s doucovanim stredoskolske fyziky.

Edit: chyba, je to fyzika zakladni skoly.

Naposledy editováno 23.12.2015 18:59:41

1 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 18:53 | Nahoru | #182
A jak by to bylo, kdyby se použilo třeba větší sekundární kolečko a menší rozeta? Samozřejmě nový řetěz. Šlo by to asik do rychla a menší spotřeba né?
Jen sonduju, jestli s tím někdo nemá zkušenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 19:33 | Nahoru | #183
B

Naposledy editováno 26.12.2015 22:29:59

(reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 19:35 | Nahoru | #184

assassin píše: To je snad uplne jedno ne? Zrychleni je zrychleni, at uz se teleso ve zkoumanem okamziku pohybuje nebo ne.. A je primo umerne sile a neprimo hmotnosti.

Kdyz to prevedu na ten motor - tak kdyz tam budou obrovske otacky(uhlova rychlost) a malinkatej moment - tak vyjde velkej vykon, ale akcelerace uz bude malicka (typicky akcelerace ve vysoke rychlosti)
Mala uhlova rychlost a velkej moment - zrychleni muze byt o dost vetsi, pritom spotrebovavanej vykon vyrazne mensi.

A timto koncim s doucovanim stredoskolske fyziky.

Edit: chyba, je to fyzika zakladni skoly.



Ne není to jedno.

Abych dostal z jedné hladiny kinetické energie na vyšší a tedy zrychlil potřebuji k tomu energii.

Druhá část tvého příspěvku popírá výše uvedený vzorec. Ale možná jsi dál.

1 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 19:36 | Nahoru | #185
to Bohus: mas to stejny jak na kole , vetsi predu+ mensi vzadu -prevod vice do rychla , v 90 ti trosku klesnou otacky , mrkni semka http://www.gearingcommander.com/
se spotrebou je to spise o tom jak rychle a kde jezdis , a taky treba tim delsi prevodem uz nebudes moc pouzit 6ku tak casto. ale na dalnici pri 130 urcite klesne. s koleckem a rozetou se poji drobne problkemky pri laborovani , tak volim vzdycky vymenu kolecka. zda s emi vyhodne menit kolecko

+kolecko si vymenis rychleji
+kolecko je levnejsi
+zmena jednoho zubu prinese vetsi efekt ,
+neni nutne zkracovat nebo prodluzovat retez
- mensi kolecko muze retezem lestit kyvku
- vetsi kolecko se nemusi uz vlezt pod kryt

-rozeta -nutno sundat kolo , 2x drazsi , zmena o 1 zub maly efekt a o vice zubu nutno menit delku retezu.

1 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 19:51 | Nahoru | #186
Andel: hele nema to smysl. Placas vsechno co jsi kde zaslechl dohromady. Nevim proc tahat do zrychleni energie, kdyz Newton to definoval naprosto jasne.

Ale ok, aby ses dostal z jedne kineticke energie na dalsi, potrebujes energii - ale pokud na konci bude stejna rychlost, je uplne jedno jak velkym zrychlenim si se na tu rychlost dostal, takze ta energie o velikosti toho zrychleni absolutne nevypovida.

Otevri si ucebnice fyziky, tady fakt tvoris absolutne nesmyslne konstrukce.

Naposledy editováno 23.12.2015 19:52:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 20:05 | Nahoru | #187

assassin píše: Andel: hele nema to smysl. Placas vsechno co jsi kde zaslechl dohromady. Nevim proc tahat do zrychleni energie, kdyz Newton to definoval naprosto jasne.

Ale ok, aby ses dostal z jedne kineticke energie na dalsi, potrebujes energii - ale pokud na konci bude stejna rychlost, je uplne jedno jak velkym zrychlenim si se na tu rychlost dostal, takze ta energie o velikosti toho zrychleni absolutne nevypovida.

Otevri si ucebnice fyziky, tady fakt tvoris absolutne nesmyslne konstrukce.



Má to smysl.

Ale nebudu tě dále trápit. (Když si dáš práci, tak si ze F=m.a odvodíš i můj odkazovaný vzorec)

Naposledy editováno 23.12.2015 20:07:42

(reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 20:08 | Nahoru | #188

AndělČK píše: Má to smysl.

Ale nebudu tě dále trápit.



Me netrapis. Sam zamenujes pricinu a nasledek. Popiras zakladni pohybovej zakon.

Sila zpusobuje zrychleni, sila kona praci. Ne naopak.

Grafy prubehu momentu u ruznych motocyklu tu mas - tak svhvalne spocti hodnotu zrychleni v otackach max momentu a hodnotu zrychleni v otackach max vykonu - pak bude jasne ktere zrychleni je vetsi. A ukazes ja ja se mylim a ty mas pravdu...

Naposledy editováno 23.12.2015 20:10:51

(reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 20:16 | Nahoru | #189
Kuges
+kolecko si vymenis rychleji
+kolecko je levnejsi
+zmena jednoho zubu prinese vetsi efekt ,
+neni nutne zkracovat nebo prodluzovat retez
- mensi kolecko muze retezem lestit kyvku
- vetsi kolecko se nemusi uz vlezt pod kryt

-třeba u TDM je rychlejší sundat kolo,stejně bys ho musel povolit a hejbat se šponovákem
kolečko je levnější,to je pravda
1 zub je jako tři,tak mužu o dva,ve předu o púl zubu nemúžeš
ani o tři zuby není třeba prodlužovat řetěz
pravda
pravda

Naposledy editováno 23.12.2015 20:16:59

(reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 20:38 | Nahoru | #190

CAG píše: BohusStejskal> Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur ................... id est laborum. :)



Svatá pravda

Ještě kdyby tady kluci měli něco z přírodopisu

(reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 21:24 | Nahoru | #191
VlaHa> To je v Málkově. Ale objednám to na Motořetězy.cz, sada je za jedny peníze a změna počtu zubů je v ceně sady.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 23:09 | Nahoru | #192

Stev píše: Podle me je nejlepsi kompromis 16 43 coz jezdim, a pak origo 16 41. S delsim prevodem by se spatne chovalo v nizkejch otackach. Spotrebu to neovlivni, stejne clovek jezdi tam kde je to efektivni.



Mel jsem 16 43 a vymenil jsem to za 15 43 Cilem bylo, aby dvojka pobrala vracecky v Alpach a nemusel jsem tam nikdy kopat jednicku. Diky takovehlemu zprevodovani do pomala jezdim hodne casto na sestku. Zprevodovat VTR naopak do rychla mi prijde jako nesmysl.

(reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 23:17 | Nahoru | #193
Stev> To ja vim. Praveže šestku sem nevyužival vubec. Proto sem udelal takovu zmenu v prevode.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

23.12.2015 v 23:25 | Nahoru | #194

BorisVTR píše: Ja ked sem mal VTR FireStorma tak sem dal na zadnu rozetu o 4 zuby navic. V predu 16zubu a v zadu 45zubu. Moto bilo o dodne divokejši a tam kde sem jezdil na štirku z origo kitem tak z lehčim prevodem sem jel petku. A spotreba šla si myslim o pul litru ešte dole. Toš moja skušenost.



Spotreba ve skutecnosti nesla dolu, nebot ti po zmene prevodu zacal kecat rychlomer, nebot VTR nema nahon tachometru z predniho kola ale z motoru. Takze ti klesla spotreba na "sto" nebot jsi v realu ujel jen 90

(reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

24.12.2015 v 05:36 | Nahoru | #195

SirIndy píše: Mel jsem 16 43 a vymenil jsem to za 15 43 Cilem bylo, aby dvojka pobrala vracecky v Alpach a nemusel jsem tam nikdy kopat jednicku. Diky takovehlemu zprevodovani do pomala jezdim hodne casto na sestku. Zprevodovat VTR naopak do rychla mi prijde jako nesmysl.



Jo, v tomhle pripade to chapu, s vraceckama na dvojku mam problem.

(reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

24.12.2015 v 05:38 | Nahoru | #196

SirIndy píše: Spotreba ve skutecnosti nesla dolu, nebot ti po zmene prevodu zacal kecat rychlomer, nebot VTR nema nahon tachometru z predniho kola ale z motoru. Takze ti klesla spotreba na "sto" nebot jsi v realu ujel jen 90



Jo, je potreba spocitat si o kolik procent se zmeni prevodovy pomer, a o tolik pak pri vypoctu zvysit spotrebu.

honda VTR 1000 F menší rozeta..?

24.12.2015 v 06:48 | Nahoru | #197
A nebo koupit Speedohealer /kalibrátor rychlosti/ a pak není třeba myslet na nějaké dopočítávání a navíc i tachometr ukazuje přesně to, co se právě děje. Jak rychlost, tak i ujetou vzdálenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

24.12.2015 v 13:51 | Nahoru | #198
t_freedom> včera 17:13 shrnutí jasného. Mě by jen zajímalo, jestli tohle platí (zrychlení na jednotlivé kvalty při max M) u ss na 6 v reálu, tzn. vliv odporu vzduchu, kterej bude kolem např. 290 km/h značnej. Tzn. jestli na šestej kvalt nebude větší zrychlení ještě před dosažením max. krouťáku. To by mě zajímalo teda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

24.12.2015 v 15:51 | Nahoru | #199
Carom> ne...určitě ne. Jasný že v tomhle bude hrát roli odpor vzduchu na kvadrát, přesně jak psal JohnyS08...
Já jsem to psal i tak, že zde vznikne max. síla proti síle odporový...zbytek zbude na zrychlení

(reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

24.12.2015 v 17:00 | Nahoru | #200

SirIndy píše: Mel jsem 16 43 a vymenil jsem to za 15 43 Cilem bylo, aby dvojka pobrala vracecky v Alpach a nemusel jsem tam nikdy kopat jednicku. Diky takovehlemu zprevodovani do pomala jezdim hodne casto na sestku. Zprevodovat VTR naopak do rychla mi prijde jako nesmysl.



Tak to už je teda řádná změna :)
EDIT: jinak souhlasím s tím, že seriové VTR je je zpřevodováno do rychla až moc a jít dál tímto směrem nedává smysl..

Naposledy editováno 24.12.2015 17:04:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

24.12.2015 v 22:59 | Nahoru | #201
t_freedom>
Právě proto, že odpor vzduchu roste se čtvercem rychlosti si říkám, že zrychlení na 6tej kvalt u SS na točkách kolem maxima kroutícího momentu by mohlo být menší, než při otáčkách mírně pod maximem kroutáku, kdy je naopak díky niží rychlosti menší aerodynamický odpor.

Naposledy editováno 24.12.2015 22:59:49

(reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

24.12.2015 v 23:18 | Nahoru | #202
Carom> yo...tak nějak to bude...

honda VTR 1000 F menší rozeta..?

26.12.2015 v 20:37 | Nahoru | #203
hm, tak se mi zdá, že se tu někdo snaží přechytračit japonce . O spotřebu ti nejde, tak se na to vyser
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76


TOPlist