globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gufera - VS ložiska
6.12.2015 v 18:53
Zdravím,
takže doufám že problém jsem vyřešil s převodovkou a vape nahradil jsem z druhého motoru.
A teď další věc začinám skládat motor a začnu u ložisek a gufer..
dám ložiska zmrazit.. nahřivám kartery ložiska jsem vpohodě kladívkem přes dřívko naťukal.... mám hotove,,,..
jdu na gufera .. vložim do každeho kartru gufero a pak zkouším jenže ono to gufero brzdí to ložisko.,
prostě není tam moc zatlačené je rovno z kartrem akorát se o sebe dotykaj tim pádem ložísko nejde uplně lechce nezadrhava nic ale prostě neni to tak jak vyndane na prstu .. zvykne si to nebo je to nutne s tím něco dělat? díky

Gufera - VS ložiska

6.12.2015 v 19:28 | Nahoru | #1
řekl bych, že to nebrzdí to gufero, ale to ložisko se po namontování trošku stáhne. Je to normální

Gufera - VS ložiska

6.12.2015 v 20:05 | Nahoru | #2
Ložisko venku jde vždycky volnější, než nalisované v kartru, takže venku se točí volněji. Měl jsi zkusit, jak se točí ložisko v kartru po schladnutí kartru bez gufera a pak s guferem.

Gufera - VS ložiska

6.12.2015 v 20:22 | Nahoru | #3
A tak může to trochu brzdit o gufero,taky se mně to stalo a jo-zaběhne se to. Ale spíš jsi měl zkusit točení bez gufera,aby se ti potvrdilo,že to je jen tím guferem-pokud si nejsi jistej,tak jej klidně za cenu nového vyloupni ven a zkus to. Ono to totiž nemusí být jen tím,ale i nevhodně zvolenou tolerancí ložisek Na kliku s max vůlí,kvůli tepelné roztažnosti. Po našem C3 A je možné,že pokud tam máš super přesný ložiska,tak se ti po ochlazení karteru ,,zatáha"

Gufera - VS ložiska

6.12.2015 v 20:24 | Nahoru | #4
okej díky moc, jinak bez gufer jsem to zkoušel a šlo to práve normálně suprově :)
akorát teď to jde jako otáčet ale už to prostě neni vono takže si to zvykne jo ? :)
i tak to ničemu nevadí ne ?

Gufera - VS ložiska

6.12.2015 v 20:27 | Nahoru | #5
okej díky moc, jinak bez gufer jsem to zkoušel a šlo to práve normálně suprově :)
akorát teď to jde jako otáčet ale už to prostě neni vono takže si to zvykne jo ? :)
i tak to ničemu nevadí ne ?

Gufera - VS ložiska

6.12.2015 v 20:38 | Nahoru | #6
Jestli bez gufer ok,tak to nech být-jen je zbytečně nedotlačuj k ložiskům víc,než je nutné. A vlastně samo gufero taky tak trochu přibržduje,až je v něm daná hřídel a taky se nad tím nikdo nepozastavuje(nad tahem pružinky)-

Gufera - VS ložiska

6.12.2015 v 21:52 | Nahoru | #7
Ok moc se mi ulevil, díky moc
Jinak ještě mám jeden dotaz, když teda budu to skládat a je tam ten řadici segment tak na něm jsou takové zoubky,
na jakém zoubku to mám nechat když to skládám ? Někde uprostřed ?protože kdybych to např dole nechal tak pak nepujde zařadit jiná kvalt ne ? třeba 2 -3

1 reakcí na tento příspěvek Gufera - VS ložiska

6.12.2015 v 22:00 | Nahoru | #8
Nech to někde uprostřed, jestli to složíš dobře, vklidu se prořadíš na neutrál až bude složeno, než budeš dávat spojku a víka

(reakce na) Gufera - VS ložiska

8.12.2015 v 15:37 | Nahoru | #9
kuzmič> Okkk díík moc :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 10 Dnes v 20:21 AdaM123456
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr _bublina 13 5.4.2024 v 10:30 Frantas


TOPlist