Končí to jen u slovní potyčky, vztyčených prostředníčků nebo vozíte teleskop a nebráníte se jeho použití?
Jste nasírači nebo ti, kterým snadno bouchnou saze?
Je to sice takové smetištní téma, ale příjde mi, že to úzce souvisí nejen s "plechovkařením" ale i s motorkařením a člověk se s tím setká s větší pravděpodobností než kontrolou z finančáku.
Ptám se i proto, že mě zajímá jak se k tomu kdo staví a jak je vhodné podobné situace řešit. Jistě, když vás někdo vytočí, je lepší nad tím mávnout rukou a jet dál. Snadno se řekne, hůř se provede, když v ten moment člověk vidí rudě.
Osobně jsem zdá se nasírač, především pokud jde o řidiče autobusů a kamionů. V minulosti mi několik takových vtrhlo do auta a začali mi vehementně vysvětlovat "ty vod toho vypadni" nebo "běž vrátit řidičák" a můj mozek nebyl s to v daný moment přijít s žádnou reakcí, protože se zasek u faktu, že někdo koho neznám a vidím poprvé v životě poruší hranice mého osobního prostoru a začne mi tykat. Ok, to jistě není ideální způsob jak takovou situaci řešit, ale zase to pomáhá nehrotit situaci.
1 reakcí na tento příspěvek road rage
Jak, "nedal přednost"? Pánové, je podle vás dát přednost "neomezit" nebo "neohrozit"? Je sundání nohy z plynu (nebo i lehké přibrždění, případně pohnutí volantem) náhlá změna rychlosti/směru jízdy?
361/2000 o silničním provozu
§ 2
l) nesmět ohrozit znamená povinnost počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nevzniklo žádné nebezpečí ,
m) nesmět omezit znamená povinnost počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nebylo nijak překáženo ,
q) dát přednost v jízdě znamená povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy,