globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati Monster
Zdravím, přišel čas přesedlat z varana na něco silnějšího a velice mě oslovil "malej monstr" zajmalo by mě jestli s ním máte někdo nějáké zkušenosti, a pokud ano byl bych rád když se podělíte předem díky za odpověď

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

30.11.2015 v 07:21 | Nahoru | #1
gugo: jasně, když to nejede, tak to musí aspoň řvát Jinak nevím, proč má velká část populace, pořád pocit, že je zvuk V2 nečím strašně vyjímečnej. Každý počet válců a uspořádání má svoje kouzlo, teda do té chvíle, pokud na čemkoli není jen open krátká trubka. Fakt nechápu co je na tom kruťáčkýho řvát na kilometry daleko. Už jsem to tu jednou psal, mám na litru V2 origo koncovky (laďáky se mi válej ve skříni) a péro se mi nezmenčilo. Spíš jsem rád, že ráno/večer nebudím sousedy, a drtit lidem bubínky v zástavbě taky není nic přijemnýho. Lehce hlasitější a hlubší než origo, oukey... Jinak, jak soudruzi od vedle, hlukoměr a flastr až do stropu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

30.11.2015 v 11:41 | Nahoru | #2
..Roko..> ono jde v podstatě o to, že dneska není motor o konstruktérech ale o EU.

Konstruktéři udělají svou práci, navrhnou nějaký dělo co se odbrzdí a zjistí se jestli splňuje konstrukční parametry...a pak příjdou "konstruktéři" EU a zašpuntujou ho... mapu udělají tak, aby jel těsně na hranici chudosti a aby z něj vycházelo impotentní cvakání.
Moje 998ma je toho absolutním příkladem - originál pod 4t rpm vůbec nebylo možný použít v tahu, na popojíždění za autobusem ve městě možná, ale nedej bože abys otevřel klapky. Když si někde občas brutálně dobržďoval ke křižovatce, stalo se i že to zdechlo (prostě vodorovnej válec po vejfuku neprošel proti svojí hmotnosti a kompresi svislýho - i proto se stavěly volnoběhy dle manuálu na 12-1400 rpm) ...
Zajímavý, že hned jak vypadla lambda a kat, nastavila se bohatost a udělaly se na to podtlaky, motor je do 3.kvaltu krásně použitelnej i na 2t rpm ...jasně, pulsuje...ale necuká a nevymlátí spojku... průběh ve středním pásmu znatelně zhutněl a do otáček to letí krásně lineárně (což origo nebylo ...mezi 4,5-6,5trpm to bylo dost jalový) a vršek točí až do 10,5trpm...a nedovolím si odhadovat o kolik to má víc...protože fakt nepoznám 5-10HP na vršku 130HP motoru...ale letí to sakra dost...
Tím chci jen říct, že řeči o továrním NEJLEPŠÍM nastavení motoru ...a že inženýři dobře vědí co dělají...jsou dávno pasé. To co se dnes s motory dělá...je prostě jedním slovem znásilňování....a s tím co je pro ně dobrý, to nemá pranic společnýho...

Naposledy editováno 30.11.2015 16:14:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Držák horního kufru Ducati Monster ... Ducati Monster 695 Neu94 0 11.5.2024 v 19:49 Neu94
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc
Ducati Monster 695 přestala startovat Ducati Monster 695 blahi 7 5.7.2023 v 19:04 pma1
posunutí stupaček bez přepákování Ducati Monster 696 tomasiiik 8 4.6.2023 v 15:10 DucAdy


TOPlist