bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dvouklíčové brzdové bubny Jawa 250/590
17.11.2015 v 19:55
Čau všichni, chtěl bych se zeptat... Koupil jsem si dvouklíčový brzdový stít na Jawu Sport a chtěl bych si koupit jeste jeden dozadu, má to smysl? Půjde dát dvouklíč dozadu? A musí byt dvouklíč vepredu vždy na levé straně? A pasujou vůbec dvouklíče na panelkové bubny? Dekuju za odpovědi :)

1 reakcí na tento příspěvek Dvouklíčové brzdové bubny Jawa 250/590

17.11.2015 v 21:01 | Nahoru | #1
Čau, keď chceš mať štít brzdy na pravej strane tak musíš prehodiť teleskopy, pozri sa, keď to rozoberieš tak uvidíš na klzáku dole je záchyt reakcie brzdy, taká drážka do ktorej pasuje štít. Na druhom klzáku to nie je. Na zadné koleso stačí jednokľúč. Dobová úprava je skrátenie obloženia na úbežnej čeľusti, aby si mal väčší prítlak na nábežnej čeľusti. Ja som to mal tak na 634 roku pána 1982. Na posledné 250 by to malo pasovať no neviem. Keď už si kúpil, tak vyskúšaj. Hlavne, aby si to správne nastavil, ten dvojkľúč, aby obe čeľuste stejnoko zaberali. Držím palce.

1 reakcí na tento příspěvek Dvouklíčové brzdové bubny Jawa 250/590

17.11.2015 v 22:12 | Nahoru | #2
[

Naposledy editováno 13.12.2015 13:36:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouklíčové brzdové bubny Jawa 250/590

17.11.2015 v 22:40 | Nahoru | #3
krokoš> Dekuju za odpověď, jen bych chtěl jeste vědět, jak poznám která pakna je úbežná a která náběžná?

(reakce na) Dvouklíčové brzdové bubny Jawa 250/590

17.11.2015 v 22:41 | Nahoru | #4
CAG> Díky, jen se ptám... Tyhle dvouklíče jsou pro mě něco úplně nového... Jeste jsem s nima nepřišel do styku

1 reakcí na tento příspěvek Dvouklíčové brzdové bubny Jawa 250/590

18.11.2015 v 07:39 | Nahoru | #5
dvouklíč dozadu by měl cenu, kdybys jezdil permanentně ve dvou, s bagáží na nosiči a ještě přeloženým pavem. Jinak zadek bez problému zablokuješ a teby i ubrzdíš i jednoklíčem.

(reakce na) Dvouklíčové brzdové bubny Jawa 250/590

18.11.2015 v 09:59 | Nahoru | #6

maspe píše: dvouklíč dozadu by měl cenu, kdybys jezdil permanentně ve dvou, s bagáží na nosiči a ještě přeloženým pavem. Jinak zadek bez problému zablokuješ a teby i ubrzdíš i jednoklíčem.



sem stejného názoru

(reakce na) Dvouklíčové brzdové bubny Jawa 250/590

18.11.2015 v 17:40 | Nahoru | #7
Jawaman590>
http://www.veteranfo...=117&idtop=79282
Kua, načo máš tie internety?

Dvouklíčové brzdové bubny Jawa 250/590

20.11.2015 v 20:26 | Nahoru | #8
já mám origo 592ku jednoklíč a houpnout na brzdu nemůžu páč bych letěl. K čemu ten dvouklíč je, snad to jde o něco málo lehčeji . . .
ale mě posilovna rukou moc nevadí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Veterán - výběr [1, 2] ČZ 125/473, Jawa 250/590, BMW R 35 SombreroMickey 38 22.4.2024 v 13:04 Mario1504
Jawa 559 prestavba na 590 Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Jawa ČZ Jawa ČZ anton_ 4 1.2.2024 v 21:29 NUTELIER
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... Mario853 5 7.10.2023 v 21:25 cmiral
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... vrbkys 11 7.9.2023 v 15:10 Jenik789
dobíjanie batérie Jawa 250/590 jurasek151 10 4.5.2022 v 21:38 Ariete


TOPlist