globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 634 vs. 638/639/640
Ahoj.
Zajímalo by mne,jaký je rozdíl v průběhu výkonu a točivého momentu mezi Jawa 350 634(632) a novějšími,hliníkovými 638(639,640)?
Slyšel jsem, že by 634 a 632 měly víp "tahat"odspodu a novější 638,639,640 zase líp ve vyšších??
Nemáte někdo srovnání, graf?

Jezdil jsem jen 639 a 640, takže nemám srovnání...Díky.

Rozdíl 634 vs. 638/639/640

13.11.2015 v 16:03 | Nahoru | #31
Taky jsem měl 639, kupoval jsem ji novou v r 1990, v TP měla 17 kW a rozdíl oproti 638 byla clona za karburátorem a jiný hlavy - snížená komprese z 10,2 na 9,8. Nebylo to špatné, ale vibrace v řidítkách nesnesitelné přední brzda kotouč - to byl pokrok, ale jinak to moc nejelo. 632 byla před 639 po 638 a byla to 638 s motorem z 634- takhle se řešila nespolehlivost původních motorů 638. Zkoušel jsem spousty úprav, dokonce jsem nabastlil upravené klapky z ČZ 519, dva karburátory ,tyristorové zapalování s prodlouženou jiskrou a regulací předstihu podle otáček i podtlaku v sání, úpravy kanálků , výfuků atd. Na laborování dobrý, ale žilo to též svým životem. Někdy to jelo jak z praku a jindy ne. Nebyl jsem schopen naladit správnou směs a předstih - brzda nebyla... Asi to nebyly vhodné karburátory po těch úpravách.

Rozdíl 634 vs. 638/639/640

13.11.2015 v 18:03 | Nahoru | #32
Taky jsem měl fungl 639...Kupoval jsem ji v lednu 91(bylo mi skoro 17) Těžce přes kamaráda, který dělal v Mototechně v Brně na Lesné...
Nikdy nezapomenu, jak jsem si ji (ještě bez řidičáku)vezl vymrzlým Brnem domů...Na jedné křižovatce stojím na červenou a dva borci(rozuměj stejný puboši jak já )hlásí:"Tý vole, to je ta nová !S kotoučem!" ...Jsem se cítil jak KING

Popravdě mi na ní nejvíc vadila ta humpoláckost a lenost(částečně zaviněná bohatou směsí pro záběh-což mě tehdy nenapadlo )...
Když jsem ji potom prodal a kopil těžce olítanou MZ 150 byl jsem spokojenej...Já vůl
No jo no...Nekroutila se, brzdila, byla živá, mrštná a neboleli mě z ní záda...A byla, jak by se dnes řeklo: COOL ...

Naposledy editováno 13.11.2015 18:03:46

Rozdíl 634 vs. 638/639/640

13.11.2015 v 20:04 | Nahoru | #33
Já pro svoji 638 jel v 18 ti celou noc vlakem do Brna. Byla lehce jetá po nějakým dědovi, kerej si na starý kolena chtěl udělat radost. Natankoval plnou nádrž jel zpátky. Před ní jsem měl 350/354 snad z 1956, nebo tak nějak. No, to byla jízda králů. Pérování pérovalo, brzdy "brzdily". Blinkry! A ty združený spínače! Později jsem měl možnost výměny za MZ 150. Byť ale ta byla ve všem modernější, tak byla pomalejší a prostě ta třinda byla kus motorky, nevyměnil jsem.

Naposledy editováno 13.11.2015 20:07:48

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640

13.11.2015 v 22:11 | Nahoru | #34
Moje větší motorka byla taky třinda akorát v dost dezolátním a rozloženém a dokurveném stavu tak jsem jí dal trochen dokupy a pár let jezdil. Motor byl od původního majitele asi 3x zadřenej, 2x na dálnici s olejem M2T a jednou jízdou bez oleje na čistej bezín ale dojela, sice asi na 4etapy chlazení, ale prej dojela
Najel jsem s ní pak ještě několik mnoho tis km bez závady, jednou mi ruplo plynový lanko, původnímu majiteli zarezlo spojkový lanko a rozpadly se snad ještě původní svíčky Nyní má ted najeto necelých 50tis km a furt šlape bez jakýkoliv závad. Motor má sice trochu zemědělskou vůli uplně všude a kroužky mají vůli v zámkách asi 3mm, ale jede to :D Nesmrtelnej stroj

Horší je to se zbytkem celý motorky, rám se kroutí jak kurva u tyče, brzdy brzdí jen tak decentně - chceme přece jezdit a né brzdit.... No a když tě napadne šílenej nápad vzít třindu na dálnici, tak budeš celej napumpovanej adrenalinem, protože od 90km/h už to moc nezrychluje, vytlačíš z ní tak max. 120km/h a strašně se divíš že tě nikdo v tý pekelný rychlsoti nepředjíždí ??? No bodeť ne, když všichni za tebou zapínaj mlhovky a diví se kde se najednou ta štiplavá mlha vzala Takhle měla třinda ošéfovanou bezpečnost na dálnicích

Co se týče spotřeby - třinda 632 origo starej karbec papá cca 4-5l/100 a vybleje asi 100l/100km oleje a různýho mazutu :D

Řetězová sada vydržela 45tis km, preventivně jsem pak řetěz vyměnil, protože místo válečků v článcích zbyly už jen čepy :D Ale řetěz byl naprosto perfektně namazanej díky důmylslné olejové lázni v manžetách a krytu rozety. Stálou hladinu oleje pro mazání řetězu zajišťovalo špatný gufero na řetězovém kolečku a perfektní těsnění spojkové tyčky.

Nyní mám již lepší stroje, ale třindu mám stále, párkrát za rok se projedu a pokochám se krásným třindózním zvukem zvaný SNV (pro laiky je to zkratka Systém Náhodných Výbuchů ) a trošku pokouřim a namažu svoje krásné okolí.

Když to shrnu: Je to strašnej krám, co si budeme povídat, je to motorka která by zapadla do doby konce 2 světové války a ne do 21století. Má to ale strašný výhody a to, že to prostě jezdí furt a když z toho za 100let něco zbyde, naleješ benzín, dáš baterku, šlápneš a jedeš. Sem zvědav na nějakou rejži jak by si vedla
Další věc je, že nepotřebuješ žádnej vercajk, protože ho bud nikdy nepoužiješ a nebo si po cestě najdeš nějakej kámen, klacek, kus drátu a opravíš vše...

Toť můj skormný příspěvek týkající se jawy 350

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640

14.11.2015 v 01:05 | Nahoru | #35
Mám zkušenost s633 bizon, motor je vlastně totožný s634,na něj jsem přesedlal ze simsona a dandy v r 2000.Kluci se kterýma jsem jezdil měli 640 a MZ250 takže můžu porovnat.Po prvním roce zkušeností jsem dal bezkontakt Vape6V.Chod motoru a spolehlivost se zlepšili.Jenže jsem podcenil vybrace.Šrouby ze zapalka zajízdy povolili a vylágrovali magnety.Potom jsem jsem dal Vape 12V a šrouby zalepil.6V nahovno svítil.Za oběť ještě padnul tachometr, vybracema se uplně rozpad.Na vibrace ale trpěli všechny jawy, kámoš se 640 na tom nebyl líp.Jsou to prostě obří vibrátory.Spotřeba jak už někdo psal 3-6l.Co se týče rychlosti i rozjezdu na 633 nestačila ani MZ ani 640.nebyl to gigantický rozdíl ale byl.A spotřebou byli taky hůř.Brzdama jsem ale byl v prdeli zase já takže se to vykompenzovalo,brzdový bubny-to byla parodie na brzdy.Sdílim názor že záleží na kondici konkretního stroje.Jinak 634 a640 jezdili skoro stejněVšechny jawy už jsou veteránská záležitost takže bych se řídil vzhledem a ne výkonem když tady je rozdíl 0,00nic.Když si na třindu po dlouhý době sednu,je to šok.Nechápu že jsem natom mohl tak lítat.Naposledy jsem myslel že si naseru do trenclí,Rozjel jsem v ulici třindu na trojku v půlce vezmu za brzdy a přišlo mi že to ještě zrychlilo. Nakonec jsem musel zatočit.

Rozdíl 634 vs. 638/639/640

14.11.2015 v 01:32 | Nahoru | #36
čus kluci.mam jawku choppera r.v.2000,639-2,638-3motor (což je sám o sobě problém na stk ve Veseli nad Mor.) a nezdá se mi,že by byl motor nějak zhnilý nebo nešel do otáček. Je sice fakt,že vic jak kilo jsem s tím nejel,to mě stačí,ale furt mel snahu a dal by víc.spotřeba při této rychlosti je kolem 4,5-5 l. Tak nějak nevím,ale jawy dnes už jsou kochaci záležitost,né ? Sám jsem na nich vyrostl a jak to tak vidím,tak na nich i umřu.http://img.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png

Rozdíl 634 vs. 638/639/640

14.11.2015 v 12:27 | Nahoru | #37
Já měl 634 v roce 85 a to byla bomba,po výbrusu který jsem si nechal udělat to bylo tak na fest že jsem nebyl schopen ujet 10kiláků trochu rychleji ale podařilo se a pak to byla síla proti dalším klukům.Nechytali se jak na rozjezd tak na sílu.V té době i ve dvou měli co dělat aby stíhali.I nová 639 v té době už 12v se nechytala,prostě na svoji dobu super.

(reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

14.11.2015 v 15:53 | Nahoru | #38
Petrcx> Bubnový brzdy jsou slabší, ale na Jawu to stačí. Ty starý mrákoty nebrzděj hlavně kvůli tomu že buben už je projetej a zralej na výměnu. Pokud vyzkoušíš novej buben a pakny brzdí to dobře.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640

15.11.2015 v 14:31 | Nahoru | #39
Krááásně jsme se rozpovídali o těch svých prvních láskách ...

(reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

15.11.2015 v 14:45 | Nahoru | #40
fatman> To jo... jen porovnání : měl jsem 350 Californian , ročník asi 1971, sice hodně poruchovou, ale motoricky , pokud jela, tak naprosto vynikající. Poté 634 z roku 1982, byla méně pohodlná, ale ve všech ohledech jela - v nižších i vyšších otáčkách hezky, rovnoměrně. Motor . Poslední mojí Jawou 350 byla 640 z roku 2004, tu jsem kupoval novou. Jízdní vlastnosti z těch tří nejlepší, ale motoricky dobrá až od středních otáček. Maximum 120 jela v klidu, bez výrazných vibrací. Kdybych dnes měl jít zpět, půjdu do 640 s dvoukomorovými výfuky.
Jo a spotřeba ? U 634 do 5 litrů při normální jízdě, u 640 přesně 4,2 litru, taky při osmdesátce, ovšem při 120 km / h. si vzala tak sedm. Víc mi nikdy žádná nebrala.

Naposledy editováno 15.11.2015 14:48:15

Rozdíl 634 vs. 638/639/640

15.11.2015 v 20:00 | Nahoru | #41
hele strejda ma 634 a ja 639 a rekl bych ze 634 ma takovy kultivovanejsi chod nez moje a to ma snad v prdeli kliku cepy apod

(reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

16.11.2015 v 09:30 | Nahoru | #42

patt_01 píše: Moje větší motorka byla taky třinda akorát v dost dezolátním a rozloženém a dokurveném stavu tak jsem jí dal trochen dokupy a pár let jezdil. Motor byl od původního majitele asi 3x zadřenej, 2x na dálnici s olejem M2T a jednou jízdou bez oleje na čistej bezín ale dojela, sice asi na 4etapy chlazení, ale prej dojela
Najel jsem s ní pak ještě několik mnoho tis km bez závady, jednou mi ruplo plynový lanko, původnímu majiteli zarezlo spojkový lanko a rozpadly se snad ještě původní svíčky Nyní má ted najeto necelých 50tis km a furt šlape bez jakýkoliv závad. Motor má sice trochu zemědělskou vůli uplně všude a kroužky mají vůli v zámkách asi 3mm, ale jede to :D Nesmrtelnej stroj

Horší je to se zbytkem celý motorky, rám se kroutí jak kurva u tyče, brzdy brzdí jen tak decentně - chceme přece jezdit a né brzdit.... No a když tě napadne šílenej nápad vzít třindu na dálnici, tak budeš celej napumpovanej adrenalinem, protože od 90km/h už to moc nezrychluje, vytlačíš z ní tak max. 120km/h a strašně se divíš že tě nikdo v tý pekelný rychlsoti nepředjíždí ??? No bodeť ne, když všichni za tebou zapínaj mlhovky a diví se kde se najednou ta štiplavá mlha vzala Takhle měla třinda ošéfovanou bezpečnost na dálnicích

Co se týče spotřeby - třinda 632 origo starej karbec papá cca 4-5l/100 a vybleje asi 100l/100km oleje a různýho mazutu :D

Řetězová sada vydržela 45tis km, preventivně jsem pak řetěz vyměnil, protože místo válečků v článcích zbyly už jen čepy :D Ale řetěz byl naprosto perfektně namazanej díky důmylslné olejové lázni v manžetách a krytu rozety. Stálou hladinu oleje pro mazání řetězu zajišťovalo špatný gufero na řetězovém kolečku a perfektní těsnění spojkové tyčky.

Nyní mám již lepší stroje, ale třindu mám stále, párkrát za rok se projedu a pokochám se krásným třindózním zvukem zvaný SNV (pro laiky je to zkratka Systém Náhodných Výbuchů ) a trošku pokouřim a namažu svoje krásné okolí.

Když to shrnu: Je to strašnej krám, co si budeme povídat, je to motorka která by zapadla do doby konce 2 světové války a ne do 21století. Má to ale strašný výhody a to, že to prostě jezdí furt a když z toho za 100let něco zbyde, naleješ benzín, dáš baterku, šlápneš a jedeš. Sem zvědav na nějakou rejži jak by si vedla
Další věc je, že nepotřebuješ žádnej vercajk, protože ho bud nikdy nepoužiješ a nebo si po cestě najdeš nějakej kámen, klacek, kus drátu a opravíš vše...

Toť můj skormný příspěvek týkající se jawy 350



U tohohle tématu jsem zavzpomínal na svoji PRVNÍ VELKOU MOTORKU. A tenhle příspěvek mě vyloženě pobavil.

Rozdíl 634 vs. 638/639/640

16.11.2015 v 10:49 | Nahoru | #43
K

Naposledy editováno 13.12.2015 13:34:24

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 09:25 | Nahoru | #44
Tech> Ano to máš pravdu, že dobíjení moc nefungovalo. Znám 350 motory, které prokazatelně mají najeto 80 tis. a to je myslím na dvoutakt docela hodně. Dále je potřeba si uvědomit cenu GO motoru. Samozřejmě čtyřtakty mají větší životnost. Dále je určitě nutno vzít v úvahu rok výroby motorky ( po technické stránce ) a to, že vlastně 350 až do dneška pořád vychází z péráká z roku 1945. Prostě jako by jsme srovnávali Škodu 120 z roku 1980 a Fábii z roku 2000.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 10:15 | Nahoru | #45
NEUTRAL> Fabie z roku 2000 může mít motor který je vyvinutý ze škody 1000. Trochu upravený favorit. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 10:34 | Nahoru | #46
NEUTRAL> Přesně tak... Dobíjecí a zapalovací soustava byly zdrojem věčných problémů na třindě. Po mechanický stránce to není až tak špatnej stroj. GO se udělá za pár tisíc a v mém případě jsem na motor 8 let nešáhl (nepočítám občas výměnu gufera, čištění karbu atd.). S tim vývojem to bylo jak bylo. V rámci RVHP směli dělat jen dvoutakty za komoušů. Jinak si myslim, že by Jawa byla dneska někde jinde . Kdesi v nějakým dokumentu jsem zaslechl, že když motorky Jawa vyhrávaly závody, tak Honda dělala teprve motůrky do kol .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 10:56 | Nahoru | #47

petr.machy píše: NEUTRAL> Přesně tak... Dobíjecí a zapalovací soustava byly zdrojem věčných problémů na třindě. Po mechanický stránce to není až tak špatnej stroj. GO se udělá za pár tisíc a v mém případě jsem na motor 8 let nešáhl (nepočítám občas výměnu gufera, čištění karbu atd.). S tim vývojem to bylo jak bylo. V rámci RVHP směli dělat jen dvoutakty za komoušů. Jinak si myslim, že by Jawa byla dneska někde jinde . Kdesi v nějakým dokumentu jsem zaslechl, že když motorky Jawa vyhrávaly závody, tak Honda dělala teprve motůrky do kol .



Kam vedou vtipné bonmoty víme. Kdo chvíli stál, už stojí opodál. To znáš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 13:40 | Nahoru | #48

laďa-prášil píše: Kam vedou vtipné bonmoty víme. Kdo chvíli stál, už stojí opodál. To znáš?


Bohužel. ..Nezbývá, než souhlasit!
Mě na třindě vadila nejvic převodovka! (Měl jsem 640 s dvoukomorákama, oilmastrem Mikuni a zapalkem Ducati) .Mít slušně poskládanej 5ti kvalt, tak by mi stačila. ..To by byla hned jinačí využitelnost výkonu. ..Větší maximálka a vůbec celkově příjemnější motorka

Naposledy editováno 18.11.2015 14:30:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 14:31 | Nahoru | #49
dave-lister> Tak když by se to vzalo globálně tak všechny naftové motory pochází technicky z Dieselova motoru z roku 1906 a jsou pouze "trochu upraveny". U Jawy je to ale tak, že docela dost dílů se dá použít z motoru 350/634 na 350 péroše bez jakékoliv úpravy ( klika, dynamo apod ). Myslím, že by tam snad měla pasovat i převodovka.
Takto se opravdu technický vývoj nedá dělat.

(reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 19:12 | Nahoru | #50
fatman> Plně s Tebou souhlasím.Být tam 5ti kvalt,tak je to úplně něco jiného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 19:52 | Nahoru | #51
NEUTRAL> Jistě, souhlasím na tu dobu (obzvlášť první 350) byli dobré. Jenže tak jako v mnoha jiných závodech té doby(Zetor, Škoda...) se prostě udělal jeden typ tím vývoj skončil, dál byly po 10letech jen kosmetické změny. Na "západě" se s každým modelem zlepšovali, páč museli jinak by nic neprodali. Nejen to zabilo hodně našich výrobců a teď jsou úspěšní jen ti, které koupila nějaká schopná vyspělejší firma.

(Tu dobu jsem nezažil, ale není to tak ? )

(reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 20:26 | Nahoru | #52
Tech> Já tu dobu zažil a to dost důkladně. Když jsem kolen roku 1980 chodil kolem výlohy Mototechny "slintaje " nad novou Jawou 350, ani mě nenapadlo, že existuje něco lepšího. Reklama říkala - Jawa, světová značka , nebyl důvod tomu nevěřit. I kdyby byl, dostat sem do ČSSR něco ze západu bylo pro běžného člověka nemožné. K tomu SSSR odebral vše, co se vyrobilo, takže k čemu by byl vývoj ? Na Západě to bylo naopak, ale to jsme nevěděli, tedy aspoň ne my, sotva dospělí...já osobně jsem až po roce 89 koukal, kde vlastně jsme...i když tu Jawu 350 jsem si potom koupil, no a Škodu 120 ( viz. Neutral) taky. Jawu 350 už nemám, Škodu 120 ano a slouží dosud...asi jako mnoho Jaw 350 z té doby.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 22:32 | Nahoru | #53

NEUTRAL píše: dave-lister> Tak když by se to vzalo globálně tak všechny naftové motory pochází technicky z Dieselova motoru z roku 1906 a jsou pouze "trochu upraveny". U Jawy je to ale tak, že docela dost dílů se dá použít z motoru 350/634 na 350 péroše bez jakékoliv úpravy ( klika, dynamo apod ). Myslím, že by tam snad měla pasovat i převodovka.
Takto se opravdu technický vývoj nedá dělat.


Asi ti to budu muset ukázat na obrázcích ty Diesle z roku 1906.
Jedná se pořád o stejný motor, doufám že je to z fotek dobře poznat.














1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 23:01 | Nahoru | #54
dave-lister> Ty bloky jsou opravdu asi stejné. Proč něco co funguje měnit. Jde o to, že u 1000MB se začala používat velmi moderní metoda tlakového lití hliníkové slitiny. To byl taky jeden z důvodů, proč měl VW o Škodu takový zájem. Dodnes se u nás odlévají TSIčka a převodovky.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

19.11.2015 v 01:08 | Nahoru | #55
Mě se líbí jak všichni pořád nadávají na jawu a ustřikují ze západních motorek (z té doby). Je to pravda a všichni víme proč.
Ale co se takhle podívat na produkci motorek z ostatních zemí východního bloku? Co dělali Němci? Rusáci? Poláci? Jugoslávci? A možná ještě někdo.
Jediný, kdo dělal "pořádné" motorky byl koncern IFA, ale na můj vkus jsou až moc složité a poruchové - klasický Němec - technická lahůdka, ale značně nepraktická a seroucí se. Jestliže měl někdo problémy s dobíjením a zapalováním u třindy (já osobně jsem s tím měl minimum problémů), pak by si třeba z elektroinstalace simsona vyrval vlasy na hlavě...
Každopádně v poměru cena-výkon-kvalita (spolehlivost) se mi jawa z celého východního bloku jeví jako nejlepší.

Je to smutné, já vím. V minulosti (lépe řečeno historii) jsme nasadili laťku hodně vysoko a dodnes nemůže většina lidí zkousnout (včetně mě), že jsme pro svět jen bezvýznamná prdel kdesi ve "východní" Evropě a všechno co se tu vyrábělo a vyrábí už vlastně ani není naše. Za to také můžeme někomu poděkovat a komunisti to nejsou. Ale co, mě osobně je to úplně jedno. Jen je třeba vědět co jsme v minulosti dokázali vyrábět, co jsme vymysleli atd., a je třeba to šířit dál, ale plakat nad tím netřeba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

19.11.2015 v 07:44 | Nahoru | #56
Kynklačka> Kdyby měla Jawa jen ty staré známé mouchy, nikdo by se jí nesmál a každý nad tím mávne rukou. Dnes nemá vady dobíjení nebo zapalování, ale má jiné mouchy.
Nová Jawa 350/640 rv. 2015

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

19.11.2015 v 09:11 | Nahoru | #57
dave-lister> Ano - jedná se o řadový čtyřválec. Opravdu se ale jedná o úplně stejný případ jako u Jawy? Stejná klikovka, vrtání, zdvyh, karburace, konstrukce výfuku, dobíjení. Převodovka je také stejná?
Myslím, že kdyby se stejně modernizovala Jawa, tak by nové Jawy na našich silnicích byly vidět stejně často jako Fóbie.
Zajímavé je jaký byl můj první příspěvek - tam jsem se defakto Jaw zastával a dostal jsem se nechtěně až sem.

(reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

19.11.2015 v 10:41 | Nahoru | #58

dave-lister píše: Kynklačka> Kdyby měla Jawa jen ty staré známé mouchy, nikdo by se jí nesmál a každý nad tím mávne rukou. Dnes nemá vady dobíjení nebo zapalování, ale má jiné mouchy.
Nová Jawa 350/640 rv. 2015



Přečetl jsem si odkaz, zaujalo mne hned: Jedná se o motorku pro denní užívání a ježdění za nějakým cílem či jen na projížďku, ale vždy počítat s průměrnou rychlostí tak do 100 km.

(reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

19.11.2015 v 11:35 | Nahoru | #59
K

Naposledy editováno 13.12.2015 13:22:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

19.11.2015 v 11:47 | Nahoru | #60
Kynklačka> A komu jinému když ne komoušům ? Možná by sis měl zkouknout pořad Zašlapané projekty. To byli takový sv...ě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83


TOPlist