tak mi zdechla baterie VARTA, po roce. Chci teda vsechny varovat, protoze sem o nich cetl jiz kdysi, ze ta kvalita sla do kopru, ale presto sem chtel mit osobni zkusenost a koupil ji pred rokem novou a dneska po tydnu stani (pred tydnem dobita do plna a projizdka 20km) ma 12.3 V, pri startu klesa na 5.7 V, sem tam nastartuje, sem tam jen drnci rele.
Priste zkusim EXIDE, nebo doporucujete neco jinyho?
Cus, Bub
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie varta
changes1 píše: Petr_Ajs> Zlacené kontakty jsou pro boháče. Ne vážně, chtěl jsem jako alternativu yuashu, ale nějaký levnější model. Stejný velikostí a kapacitou. Jenom aby to tam pasovalo. Máme tu velkoobchod s akumulátory a ten majitel o tom fakt ví hodně. Řekl mi že tam musí být s těmi zlacenými kontakty jinak to nebude pořádně fungovat. Já teda nevím, asi to není pozlacené ale kdo ví. Každopádně jednoznačně říkal že yuasha je nejlepší. A Vartu do motorek už vůbec nenabízí. Jenom do auta. Právě z důvodu zhoršení kvality a častých reklamací už Vartu pro motocykly nebere.
zlacené kontakty jsem ještě neviděl, to spíš chce jen vydělat nebo si někdo objednal takovou baterku a teď se jí nemůže zbavit, tak proto to tvrdí, mám v moto původní baterku a má klasické kontakty a stále funguje supr