globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: baterie varta
 
23.10.2015 v 17:03
Cau,

tak mi zdechla baterie VARTA, po roce. Chci teda vsechny varovat, protoze sem o nich cetl jiz kdysi, ze ta kvalita sla do kopru, ale presto sem chtel mit osobni zkusenost a koupil ji pred rokem novou a dneska po tydnu stani (pred tydnem dobita do plna a projizdka 20km) ma 12.3 V, pri startu klesa na 5.7 V, sem tam nastartuje, sem tam jen drnci rele.

Priste zkusim EXIDE, nebo doporucujete neco jinyho?

Cus, Bub

1 reakcí na tento příspěvek baterie varta

1.11.2015 v 22:59 | Nahoru | #1
Dneska po tejdnu stani na multimetru 12,49 V, nastartovala na brnk a odpolko startovala v pohode. No presto mi 12,49 prijde pomerne malo, ale nevim. Exide jeste nemam, ale asi po nakupu (mam objednano) ji tam hned davat nebudu a uvidim jeste co ta Varta. To nicemu nevadi kdyz ji nezaleju, tak by se nemela snizovat zivotnost kdyz ji necham v supliku, nebo je lepsi ji zalejt a treba prubezne dobijet nez ji namontuju?

(reakce na) baterie varta

2.11.2015 v 07:00 | Nahoru | #2
Bubrak-ZX10R> 12,5 V je tak 75% nabití, 100% je kolem 12,8 V. Jenže napětí ti stejně nic neřekne o startovacím proudu - i baterie, co neni schopná dát startovací proud může držet slušný napětí (bez zátěže). A nezalitá baterka v dobrých skladovacích podmínkách (optimum je kolem 15 st. C - takže spíš v chládku, než v pokojových 24) má "neomezenou" skladovatelnost - určo delší než zalitá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist