globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 21 papíry
8.10.2015 v 06:29
Dobrý den scháním papíry na jawa 21 a někde sem se dočetl že pokud pionýr projde veteránskou atestací tak papíry dostane jeto kravina nebo jeto možný?

1 reakcí na tento příspěvek jawa 21 papíry

8.10.2015 v 06:51 | Nahoru | #1
Jestli je to pravda, tak dostane papíry a zelenou (veteránskou) značku, ALE zjisti si co všechno to obnáší a jaké jsou omezení pro jízdu na takovém stroji.
Už jen ta atestace, zrovna u fichtla, nebude žádná sranda a pokud nemáš vše originál v TOP stavu, tak na to asi můžeš zapomenout.

E: s předkem ze Simsona na to můžeš zapomenout určitě

Naposledy editováno 08.10.2015 06:55:15

jawa 21 papíry

8.10.2015 v 08:15 | Nahoru | #2
Na to abys dostal fechtla na veteransky, muzes asi zapomenout. Pokud se teda jedna o toho, co mas v profilu...Navic je to ocividne zbastlena 20 a ne 21.
Nejjednodussi a asi i nejlevnejsi u fechtla je papiry koupit. Prerazit nebo prehodit stitek, vymazat cislo motoru z TP a muzes vesele jezdit.
napr. DOKLADY

Naposledy editováno 08.10.2015 08:21:50

1 reakcí na tento příspěvek jawa 21 papíry

8.10.2015 v 16:42 | Nahoru | #3
Pokud se nemylim tohle není ani 20 nebo 21,ale 05....20 nemela ty listy..mozna se pletu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 21 papíry

8.10.2015 v 16:47 | Nahoru | #4

kubacech píše: Jestli je to pravda, tak dostane papíry a zelenou (veteránskou) značku, ALE zjisti si co všechno to obnáší a jaké jsou omezení pro jízdu na takovém stroji.
Už jen ta atestace, zrovna u fichtla, nebude žádná sranda a pokud nemáš vše originál v TOP stavu, tak na to asi můžeš zapomenout.

E: s předkem ze Simsona na to můžeš zapomenout určitě



Jaká jsou omezení pro jízdu na stroji který je na veteránských číslech ? Myslím si,že vůbec žádná.

jawa 21 papíry

8.10.2015 v 18:08 | Nahoru | #5
Je to zbastlená 20, poznáš to podle motoru. Tohle je jasný motor 20 nebo 21. A že to je 20 a ne 21 je vidět na stupačkách a páce zadní brzdy. Lišty měla první verze od r.v. 1967. Pozdější už lišty neměly. Nevím ale od kterého roku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 21 papíry

8.10.2015 v 18:32 | Nahoru | #6

PEPAFJR píše: Jaká jsou omezení pro jízdu na stroji který je na veteránských číslech ? Myslím si,že vůbec žádná.



Nemělo by to být užíváno ke každodennímu užívání. A navíc musíš každý rok znovu absolvovat atestaci a udržovat stále původní stav

(reakce na) jawa 21 papíry

8.10.2015 v 19:03 | Nahoru | #7

zdenekhanz píše: Pokud se nemylim tohle není ani 20 nebo 21,ale 05....20 nemela ty listy..mozna se pletu



Jestli listy nebo nelisty delil nejake rok vyroby. Nevim jake. Mam 20 nejake rok pres 1970 (nevim ted presne jake) a 21 z 1973 s listama. Ale co ma kamos 21 z 1975, tak ta uz listy nema...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 21 papíry

8.10.2015 v 19:21 | Nahoru | #8

kubacech píše: Nemělo by to být užíváno ke každodennímu užívání. A navíc musíš každý rok znovu absolvovat atestaci a udržovat stále původní stav



Jezdis kazdy den na motorce? Vadi jit jednou rocne do hospody? A nemusis na STK.
Litani je jen s vyrizenim papiru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 21 papíry

8.10.2015 v 20:27 | Nahoru | #9
V_i_c_i> třeba na tom chtěl denně jezdit do školy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 21 papíry

8.10.2015 v 22:02 | Nahoru | #10

kubacech píše: V_i_c_i> třeba na tom chtěl denně jezdit do školy



Chudak kdyz tam musi i o vikendu a pres prazdniny aby to bylo kazdodenni.

(reakce na) jawa 21 papíry

9.10.2015 v 07:23 | Nahoru | #11
V_i_c_i> v sobotu na výlet, v neděli do kostela, o prázdninách na brigádu a rázem je to každodenní Ale to nemá nenu řešit, protože toho fichtla z profilu bez oprav na veterána nedostane. A už jen ty opravy by vyšly na víc než fichtl na papírech

(reakce na) jawa 21 papíry

9.10.2015 v 08:22 | Nahoru | #12

kubacech píše: Nemělo by to být užíváno ke každodennímu užívání. A navíc musíš každý rok znovu absolvovat atestaci a udržovat stále původní stav



Můžeš ho používat jak chceš, nikdo nezakazuje,že se nemůžeš každý den se svým veteránem projet, pouze se nesmí používat v některých případech pro podnikatelské záměry. Hlavně se to vztahuje například když si někdo dá starej náklaďák na veteránský čísla a pak by s ním vozil každej den písek na stavby.

A již jsi absolvoval každoroční atestaci ? Je to jen chvilka s papírama a foťákem.

Naposledy editováno 09.10.2015 08:24:05

jawa 21 papíry

9.10.2015 v 09:02 | Nahoru | #13
Na V nedostaneš kdejakého gepla, každoroční testace není opruz jako STK

jawa 21 papíry

10.10.2015 v 00:03 | Nahoru | #14
Nechte už konečně ty dachly vyhynout...

1 reakcí na tento příspěvek jawa 21 papíry

10.10.2015 v 11:34 | Nahoru | #15
ale pokud koupím papíry u kterých nebylo placeno zákoné pojištění tak jsou mi stejně na nic nebo se stím dá něco dělat?

jawa 21 papíry

10.10.2015 v 15:25 | Nahoru | #16
Chceš dělat podvody a ptáš se na veřejným fóru? Zajdi radši za dědkama do hospody...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 21 papíry

10.10.2015 v 16:07 | Nahoru | #17
fíkař> Doklady, kde majitel neplatil povinné ručení klidně kup. Neplacení ručení je věcí původního majitele, ty si zaplat' pojistku na sebe, doklady dojdi přepsat na sebe a je to.

(reakce na) jawa 21 papíry

11.10.2015 v 12:16 | Nahoru | #18
milan1963> ok diky to sem chtěl vědět
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr _bublina 13 5.4.2024 v 10:30 Frantas


TOPlist