globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: setkání se zajímavými lidmi na cestách

18.9.2015 v 14:26
Před týdnem jsme se s kolegou spolucestovatelem Petrem vrátili ze 14denní cesty po Francii,navštívili Aguille du Midi,Millau,Camargue,Vercor,Verdon,Avignon,Mont Ventoux,Bonnette,projeli RDGA a spoustu dalších krásných míst. a setkali se s neuvěřitelnýma lidma.Pod Mont Blancem potkali Australana,který skoro rok cestuje po světě,v jedný zapadlý vesničce v Camargue potkali Čecha na 80let starým,neskutečně nabalenym kole,který cestoval do Santiaga de Composteli a byl na cestě zpět ,v nohách zatím 4100 km a na odpočivadle někde v Italii jsme potkali Jihokorejce,který z Istanbulu jde pěšky do Španělska,na cestě byl 176 dní a jak se vyjádřil,obejde si Mont Blanc,protože má hory rád.A tak jsem si říkal,že by mě mohlo překvapit už snad jenom to,kdyby vedle mě přistálo UFO,vyskočil zelený mužíček a perfektní češtinou mě požádal třeba o půjčení nabíječky na telefon.Takže jsem se rozhodl založit toto téma : s jakými zajímavými lidmi jste se na svých cestách potkali a kde?
P.S. Tímto ještě jednou díky Petrovi za perfektní naplánování cesty.

1 reakcí na tento příspěvek setkání se zajímavými lidmi na cestách

19.9.2015 v 20:00 | Nahoru | #1
To ja potkal taky plno blazn...

Co si tak ted vzpomenu : Japonec Shin , potkali jsme se na Turecko-gruzinskych hranicich, mel suzuki 250, vracel se domu z tříletého výletů kolem světa..rikal, ze mel fajn práci atd , ale opustila ho přítelkyně, tak nevěděl co ma delat...koupil motorku, kufry, mapy a jel... no a protáhlo se na tri roky :) byli jsme spolu v hostelu , prokecali celou noc, mel spousty zážitků... btw, jezdil na Mitasech 07

Potkal jsem kluka z Francie, na srbských hranicich, mel to "ležící" kolo.. byl cely špinavý, bez penez a mel hrozne obavy, ze vjizdi do srbska - udajne si ve Francii mysli, ze tohle uz je vrchol divočiny :) jel z Paříže do Istanbulu

V Turecku jsem narazil na kluka z Kanady, jel z Barcelony do Istanbulu na kole..mel jen spacak a batoh.., taky blazen :)

(reakce na) setkání se zajímavými lidmi na cestách

19.9.2015 v 22:19 | Nahoru | #2
Aby byly i nějaké obrázky...

V roce 2002 jsme potkali u Soběslavi čtyři Švédy - dva na Indianech, jeden měl AJS a jeden nezajímavého zánovního Harleye. Jeli domů ze severu Afriky přes Řecko a Balkán a mířili do Dánska. A když jsme se podivovali, že nevezou skoro žádnou bagáž, prozradili, že za nimi jedou manželky s velkou dodávkou Ale i tak si to za řídítky odsedět museli. Co se nám zalíbilo byla vychytávka, že každé lanko s bowdenem měli vedené dvojitě, takže když se někomu lanko urvalo stačilo na obou koncích přehodit koncovky a jelo se za pár minut dál. A večer pak urvané lanko vyhodili a nahradili novou zálohou.

O rok později jsme narazili na devatenáctiletého Němce, který si to mastil se sajdou z Balkánu, z oblastí, kde se ještě nedávno bojovalo. Urazil za den spíše desítky než stovky kilometrů, ale coby študák měl času dost Líbilo se nám, jak ráno balil - všechno doslova namrdal do sajdy a vyrazil A dobře si notoval s kámošem který vlastní velmi podobný stroj, takže si společně zanadávali na shodné problémy a poruchy