globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tovární omezení výkonu
14.9.2015 v 00:01
Zdar bikeři, chci se zeptat - nevíte někdo něco víc o továrním omezení výkonu údajně na 2. a 3. rychlostním stupni v určitém rozsahu otáček motoru na Inazumách ??? našel sem o tom něco v polštině i s fotkama, ale překladač nic moc ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 20:01 | Nahoru | #1
assassin> vypadá to že se v tom vyznáš, tak že je pravda co tam píše ten polák ? že 2. a 3. rychlost na Ině je nějak přiškrcená prej kvůli provozu ve městě kde se ty kvalty používají nejvíc.... akorát tam píše že se to dá odpojit - to je asi blbost když to má dávat nějakej signál do jednotky aby upravila předstih nebo co zrovna u 2. a 3.?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 21:05 | Nahoru | #2

šusty píše: assassin> vypadá to že se v tom vyznáš, tak že je pravda co tam píše ten polák ? že 2. a 3. rychlost na Ině je nějak přiškrcená prej kvůli provozu ve městě kde se ty kvalty používají nejvíc.... akorát tam píše že se to dá odpojit - to je asi blbost když to má dávat nějakej signál do jednotky aby upravila předstih nebo co zrovna u 2. a 3.?



Bohuzel u tech starsich karbecovek jsem to nezkoumal do detailu takze ti nereknu presne, ale u tech novejsich je to urcite 1,2,3 nekde i 4 ... Rozpojit je taky moznost, kdyz je to rozpojene tak si motorka mysli ze je tam neutral a ten miva stejnou mapu jako vyssi neskrcene kvalty. U FI stroju se to nedoporucuje, protoze zas ma neutral mapu jinou pro vstrikovani .

2,3 mi moc nedava smysl.. Myslim ze by to melo byt uz od jednicky - slo o to aby ten narust vykonu nebyl moc prudkej...

Zkusim se podivat po tom jak to ma resene inazuma - tak jsem trosku popatral po zahranicnich forech a gsx/bandit to ma trosku jinak. Je to jak pisete, je skrcenej 2. a 3. kvalt - v senzoru co snima neutral jsou dva dalsi vystupy pro 2ku a 3ku - pokud je rychlost 1,4, 5 tak na tech dratech je otevrenej obvod, kdyz je tam 2 je na jeden pripojene odpor, kdyz 3 tak na druhej .... Tzn rozpojeni tehle dratu by melo stacit. V konektoru bude tipuju jeste treti drat pro neutral, tzn kdyz se to rozpoji komplet asi nebude makat kontrolka...

Naposledy editováno 14.09.2015 21:13:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Štelování směsi Suzuki GSX 1200 George22 19 19.3.2022 v 16:52 George22
Oprava vyfuku (zkraceni a vymena spony) Suzuki GSX 1200 Honda-600 6 14.12.2021 v 11:58 radi5
nové kotouče gsxr Suzuki GSX 1200 perak89 19 23.5.2020 v 17:39 Gahan37
Připojení budiku KOSO Suzuki GSX 1200 Vinczento 0 3.5.2020 v 08:52 Vinczento


TOPlist