globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava čerpadla Suzuki GSF 1250
 
26.8.2015 v 12:13
Ahoj všem,

letos jsem se byl podívat na motorce v Itálii. Najeli jsme cca 4tis KM, ale když jsme se vraceli tak jsem si všiml, že se mašině nechce moc do otáček a okolo 4-5tis se to chová jako když dochází benzín.

Řikal jsem si, že to bude asi benzínem a nevěnoval jsem tomu moc pozornost ale i přes 3 vyjeté nádrže se tento problém stále projevoval a řekl bych, že se dokonce zhoršoval.

Rozhodl jsem se tedy zajet do servisu, protože jsem měl podezření na na přicpané vstřiky nebo něco na čerpadle. Řekl jsem si, že doma to dohromady nedám a bude lepší to odvést k "PROFESIONÁLŮM" , kteří si s tím poradí. Motorku jsem koupil jako 1,5 strarý stroj a záruka mi skončila 1 týden před touto závadou.

Motorku jsem odvezl do prodejny se servisem na Kamenném Mostě u Krapul. Hned jak jsem ji dovezl tak se projevil druhý problém a to, že čerpadlo vůbec nechtělo naběhnout , prvotně tedy padlo podezření, že by se mohlo opravdu jednat o čerpadlo.

Ale po týdnu stráveném v servise mi volali, že to čerpadlo dělat nebude a prý to dělá alarm, který někde u zadního světla, jelikož tam byl zapojený kufr zratuje.

Na doporučení jsem tedy nechal odpojit alarm, vyměnit svíčky a vyčistit vstřiky. S prodejcem jsem se dohodli, že mi druhý den zavolá, jelikož to bude určitě plně pojízdné.

Druhý den nikdo nevolal jelikož jsme se dohodli, že zavolají oni tak jsem to neřešil, ale když nezavolali za 3 dny tak jsem mu volal s tím, že se chci zeptat co se děje. Kde mi pohotově vysvetlili, že čekají na moto ze kterého by mohli vyzkoušet čerpadlo a dají mi vědět zda to pomohlo.

Čekal jsem tedy další týden po té zavolal zase zpět jelikož se opět nikdo neozval.. Do telefonu mi bylo sděleno, že to dělá čerpadlo a že to moje je určitě špatné jestli bych si mohl sehnat jiné.. a že prý je prodávají na ebay, ale oni s tím nemají zkušenosti.. Dostal jsem do ruky moje čerpadlo, abych věděl co vlastně potřebuju koupit, sehnal jsem si tedy čerpadlo na Ebay a po týdnu jim ho s velkou slávou vezl, čekajíc, že se nadcházejí víkend po 2 nedělí projedu.

Byl jsem tam ve čtvrtek a bylo mi sděleno, že vymění olej, který jsem dovezl a zítra mohu ojed domů a že mi zavolají.. jelikož v pátek nikdo přes den nevolal tak už jsem věděl, že se něco nepovedlo a mašina prostě nejde tak jak by se očekávalo.. na večer jsem tedy zavolal znova.. následovali další výmluvy o tom, že někde teče benzín apod.. a že mi to vysvětlí mechanik, ať přijedu v pátek jsem tedy znova vyrazil do Kamenného Mostu,

Tam jsem dostal přednášku o tom, že by to mohlo dělat to, a tamto ( pochybuji že to může dělat čidlo rezervy).. a ať koupím ty ostatní díly co jsme nevyměnili, protože to s tím druhým čerpadlem přece funguje.

Když jsem se podíval co stojí zbytek věcí tak jsem si řekl, že kdyz to nebude nutné tak to tedy nekoupím a rozhodl jsem se koupit použíté s nějákého vraku. Mimochodem čerpadlo se skládá z pár věcí ale, filtr cca 700Kč , regulátor cca 3500kč, origo čerpadlo jsem ani nesehnal, a to čidlo rezervy, které po mě chtěli vyměnit stojí nové 3500Kč.

Nakonec jsem v sobotu sehnal na motorkářích inzerát od jednoho uživatele z Horních měcholup, které tímto zdravím a ději za pomoc. Ten mi nechal přidřené čerpadlo za 800Kč s tím, že to prostě vyzkouším.

Jelikož jsem měl moje "ŠPATNÉ" čerpadlo, jak mi byl sděleno v servisu, doma tak jsem koupené čerpadlo vyčístil mimo jiné i návodem, který sem přidám (sitko v regulátoru paliva) nasadil moje čerpadlo místo toho pridreneho a do servisu hned v pondělí odvezl jako koupené ať ho vyzkouší...

V úterý už mi opravdu volali ze servisu ať se zastavím, to už jsem věděl, že se akce podařilo a čerpadlo koupene na zkoušku (celé vč. kostry) pomohlo.

Konečný účet byl 3760Kč z toho 880Kč za svíčky (i když si myslím, že moje iridiové z dubna tam mohli zůstat) a 6hodin práce... no nechám každého, aby si udělal úsudek sám !!

Naposledy editováno 21.09.2015 15:16:22

1 reakcí na tento příspěvek Oprava čerpadla Suzuki GSF 1250

26.8.2015 v 12:15 | Nahoru | #1
Návdo jak vyčistit sitko regulátoru benzínu najde zde

Mimochodem moje motorka měla při této závadě najeto cca 27tis Km, ale mohl to uspíšit špatný italský benzín.. jen bůh ví co jsem tam natankoval.

http://www.twtex.com...owthread.php?t=59901

Naposledy editováno 26.08.2015 18:40:29

(reakce na) Oprava čerpadla Suzuki GSF 1250

26.8.2015 v 14:30 | Nahoru | #2

Oprava čerpadla Suzuki GSF 1250

27.8.2015 v 05:47 | Nahoru | #3
V Kamennem moste jsou profici koukam cim dal vetsi....tam kurva ani omylem

Oprava čerpadla Suzuki GSF 1250

13.3.2016 v 16:17 | Nahoru | #4
Nechci zakládat nové vlákno,protože mám podobný problém jako Rommer85.
Koupil jsem klukovi Bandita 650 rv 2007 a přestalo to jít do otáček nad 9000. Včera jsem se byli projet a už to nešlo nad 6000ot/min.
Dnes jsem rozdělal čerpadlo a zjistil jsem,že na konci sání není sítko (nevím jestli tam v originále vůbec je). Když zapojím motorek čerpadla přímo na proud,tak pěkně bzučí bez nějakého rachotu v něm. Regulátor jsem se snažil vyčistit dle návodu http://www.twtex.co...read.php?t=59901,ale je to stále stejné.
Neřešili jste to už někdy?? Díval jsem se v PartsDepotu a tam je to čerpadlo na objednání. Akorát se mě zdá poněkud levné,tak nevím jestli to není plast okolo a čerpadlo se objednává nějak jinak. Měla by to být položka č. 14 http://www.partsdep...K8+2007-2008/448466/ - Ale ten překlad CUP je nějaký šálek. Domnívám se že je to ten plast. Ale kde je obj.číslo pro to čerpadlo? Dokážete mě někdo poradit?? Díky

Oprava čerpadla Suzuki GSF 1250

18.3.2016 v 20:56 | Nahoru | #5
Není to sice moje vlákno,ale abych to nezakládal duplicitně,tak to přidám sem. Snad to nikomu nebude vadit a kdo bude hledat podobnou závadu,tak to bude mít v jednom vlákně.
Bandit 650 rv 2007 přestal jít do otáček za jízdy. Napřed max 9000,potom už jen 6000 a více nejel. Na místě točil až do červeného,ale za jízdy v tahu nejel. Vsadil jsem na vadné čerpadlo a vytáhl ho z nádrže.
Čerpadlo normálně jelo,pěkně bzučelo. Odzkoušen jen chod. Tlaky jsem nezkoušel. V Čechách se dá koupit spoustu dílů k čerpadlu (poměrně drahé. Komplet čerpadlo stoji okolo 15tis) Samotné čerpadlo jako díl jsem nemohl sehnat.
Takže nakonec toto čerpadlo






Jsem sehnal na Ebay http://www.ebay.com...Tags=exe=exe,ext=ext
z Polska za v přepočtu asi 1250,-Kč včetně dopravy. Objednáno zaplaceno přes Pay Pal a za dva dny jsem ho měl doma. K čerpadlu bylo i originál sítko za které chtějí u českého dodavatele nekřesťanských 600,-Kč
Regulátor jsem vyčistil dle tohoto návodu http://www.twtex.co...owthread.php?t=59901 co sem dal Rommer85. Navíc jsem ho prošplíchl sprejem na čištění trysek a karburátorů.
Dnes výměna-odzkoušeno a vše je OK. Po tmě už jsem moc nedivočili,ale 11000ot/min to vrčelo. Takže i když původní čerpadlo jelo,tak zřejmě nedávalo dostatečný tlak.
Navíc sem ještě přidávám odkaz na webovky,kde prodávají benzínové čerpadla na všechno možné - http://www.fuelpumpfactory.com/
Třeba se to někdy někomu může hodit.

Naposledy editováno 18.03.2016 21:01:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist