1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 / 638 klepání v motoru
Jestli náhodou nemáš špatný rozměr pístních kroužků, můžeš ověřit změřením vůle v zámku. Kroužek 1. výbrusu bude mít menší vůli v originálním válci. Holt chce to mít patřičné informace, ať se člověk zbytečně netrápí....ale vlastní zkušenosti jsou k nezaplacení (někdy doslova drahé). Jinak pokud nejsou válce ani hlavy nijak výškově upravovány, dal bych klasicky jedno papírové těsnění mezi karter a válce a jedno kovové těsnění pod každou hlavu. Nech si dařit. D.
A taky záleží, jaký druh pojistky se používá a k ní příslušný tvar čela čepu.
Nevím, jak na třindě, ale v zásadě sů dvě pojistky - s packama (obvykle tenší) a nebo bez nich.
K těm silnějším přináleží pístní čep s více sraženou hranou a píst s okýnkem pro demontáž pojistky.
Když se to nevhodně zkombinuje, je problém na světě.
Naposledy editováno 27.08.2015 12:50:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 | hurikans | 8 | 4.5.2023 v 11:42 mito7 |