potřeboval bych poradit ohledně řetězu. Jak často je třeba ho čistit a mazat?
Mám na řetězu najeto 1000 km a pořád je na něm takový sajrat od výroby (vypadá to jak vazelína) a na tom nalepený bordel. Už jsem ho mazal ale nevím jestli by nebylo lepší ho vyčistit a znovu namazat.
Tam kde jsem to kupoval říkali ať to tam nechám a jen mažu a v servise Aprile kde jsem dneska byl na garančce říkali, že ho můžu normálně vyčistit a namazat :D ale zase neviděl stav řetězu tak mám teď dilema
Předem díky za rady
Foto zde:
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
Naposledy editováno 06.08.2015 20:59:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu
A díky za tipy škoda, že jsi to nenapsal dřív než jsem měl hotovo , protože jsem už zjistil, že toho docela dost vyteče ven (možná jsem toho dal hodně) byl jsem to po mazání projet (cca 15 min. po) a měl jsem zastříkanou kyvku a to jsem jel jen kolem baráku zahřát řetěz.
Myslím, že rozdíl je patrný
PS: Jakou hadru používáte na utření? Mě každá co jsem doma našel nechával chlupy na řetězu
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
Naposledy editováno 07.08.2015 23:50:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu
Pietro92 píše: Ferry64>
Myslím, že rozdíl je patrný
PS: Jakou hadru používáte na utření? Mě každá co jsem doma našel nechával chlupy na řetězu
No tak to jsi ten řetěz dokurvil určitě . Hadrou se to nesmí dělat, volal jsem prodejci a ten mi to řek, mají tam člověka, kterej má právě za úkol zvedat telefony.
Já výhradně používám Chain Cleaner Pucvol. Dělá to americká firma a taky japonská. Chlupy to může zanechat, ale prý jsou nano, takže nevadí, nanorozšmelcujou se a přispívají k chlazení řetězu. Právě kvůli tý teplotě přemejšlim o koupi Chain thermometer device, ostatně v MotoGP bude od příštího roku povinné měření teploty řetězu. Volal jsem tam a říkali mi to.
Divíte se pak, že jsme "kardanistům" pro legraci? Já už ne .