globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ÚAMK: motorkáři se dostatečně nechrání
 
5.8.2015 v 13:47
Nedostatky v oblečení odhalil průzkum u 82% lidí.

Tato informace proběhla na ČT24. Zarazilo mě to %. Podle toho, koho potkávám v provozu mě to číslo přijde neskutečně vysoké. Ale je možné, že do toho zahrnují i řidiče skútrů ve městech, kteří jezdí pouze v povinné přilbě.
Jak jste na tom vy? Cpete se do kombinézy za každé okolnosti nebo vlastníte pouze imitaci helmy a máte ji jen proto, abyste neplatili pokutu?

Pozn. Kde se taky sakra vkládá anketa????

Naposledy editováno 05.08.2015 14:22:42
Anketa: Jak moc se na motorce chráníte?
Jezdím komplet oblečen/a, vč. páteřáku.
41%
276
Jezdím komplet oblečen/a bez páteřáku.
44%
303
Helma, rukavice, bunda.
4%
30
Helma, rukavice.
3%
20
Helma
2%
14
Něco jako helma a kožená vesta :-D
1%
5
Hustoktutej šátek s lebkama místo helmy.
1%
4
Helma, rukavice, bunda, boty.
4%
29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ÚAMK: motorkáři se dostatečně nechrání

7.8.2015 v 17:34 | Nahoru | #1

Pietro92 píše: Nevíte k čemu je dobrý ten hrb na kombinéze? To je kvůli aerodynamice nebo to je bezpečnostní prvek?



já osobně jsem si myslel že ten hrb je kvůli aerodynamice, aby ti s hlavou ve velké rychlosti neklimbala turbulence, ale "4r3 " říká kvůli bezpečí, tak jak to vlastně je???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ÚAMK: motorkáři se dostatečně nechrání

7.8.2015 v 18:21 | Nahoru | #2
onderfaus> Aerodynamika může být samozřejmě také (nebo hlavním ) účelem, ale vzhledem k tomu, že podle mně, s hlavou "bimbá" nerovnoměrné proudění vzduhu zepředu (viz. např. za dodávkama to pozoruju extrémně silné - a nejen s hlavou, ale i s tělem a motkou ), myslím, že by to nepomohlo (ale faktem je, že to mohou způsobovat i vzdušné víry za helmou tvořené výstupky a nerovnostmi na helmě ...) .

EDIT: Jo a našel jsem toto - 1. link na googlu na dotaz "hrb na moto kombineze"
http://www.motorkari.cz/tema/?t=18933
Různé názory, vyber si co se Ti víc líbí

EDIT2: Čím více hledám, tím více docházím k tomu, že to plní oba účely - bezpečnost proti zlomení vazu a zlepšení aerodynamických vlastností celku (moto + jezdec) při vyšších rychlostech a "zalehnutí" ...

Naposledy editováno 07.08.2015 18:28:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist