bmw_r1300gs_cartec

Téma: Albánie záři 2016

1.8.2015 v 17:09
Nazdar cestovatelé....letos budeme opět vyrážet na cestu balkánem Balkan Tour 2016.Odjezd 2.září na cca 2 týdny.Cesta z Čech přes Maďarsko,Chorvatsko do Bosny...tam nějaké šotoliny a když bude příhodná situace tak dolů do Albánie.Spaní kempy,večer pivko,slivovice....tempo cestovní,jsme přece na dovolené..Zatím jsme dva,třetí se nevyjádřila ze zdravotních důvodů...takže kdyby někdo v podobném termínu tak se přidat nebo někde potkat a třeba kus cesty sdílet.Takže kolama dolu a hezkou motosezonu.

Naposledy editováno 20.06.2016 18:04:21

1.8.2015 v 21:54 | Nahoru | #1
Nechci být za chytrou,ale lehký off,spaní kempy a na divoko a cesta přes Rakousko a Slovinsko? Proč ne pres Maďarsko, jako tranzit za cca 160 korun dálniční známka a pak Srbsko, Makedonie a kolem Ohridu do Albánie?

1.8.2015 v 22:35 | Nahoru | #2
katscha> Ahoj, je to jen nastrel Maďarsko je strašně placaty a nudný a jelikož nikam nechvatam tak radši Alpy a dolu Slovinskem ale ve finále ne mi to jedno.. Proste chci jet a bůhví zda to letos vubec klapne:-/

4.8.2015 v 05:41 | Nahoru | #3
Zdarec! My se od tam vrátili v neděli a až na ta vera to byla fakt bomba. Něco málo mám poznámek a fotek v deníku.

16.8.2015 v 18:02 | Nahoru | #4
Jedem s kámošem 28.8. cca 14 dní z toho 3dny se budeme válet někde u moře tak se pak můžeme po cestě někde sčuchnout . Na off nemáme stroje ale polnačky nějaký dáme.

18.8.2015 v 00:14 | Nahoru | #5
Já jedu s kamarádem Albánii 29.8-13.9 (první 2 týdny v září) Jedeme lehký offroad, většinou nezpevněné cesty dle Bebova průvodce. Jedeme to Ural na drapákách a CRF250.
Spaní plánujeme 100% na divoko, jídlo si budeme vařit jak se dá. Kemp jedině vyjímečně, penzion ani náhodou. Přesun nejkratší cestou přes Maďarsko (v Rakousku by mě zavřeli za výfuk), naše stroje ale mají cestovní rychlost jen do 100km/h.
Podrobnosti zde http://uralforum.cz...c.php?f=5&t=1565
Připojení dalšího účastníka je možné, pokud mu náš styl cesty vyhovuje. V případě blbého remcání si může odjet zbytek cesty solo.

19.8.2015 v 07:03 | Nahoru | #6
Ahoj, neplánovaně mám příští týden dovolenou (21.8.-30.8.), vím je to narychlo, ale kdyby ti to náhodou vyšlo, můžem dát tu Albošku spolu, byl jsem tam už 2x.

19.8.2015 v 07:21 | Nahoru | #7
Mr.Petr> Čau, taky mam volno a do Albošky chci jet, pokud maš zajem napiš nebo zavolej, Marcino

Naposledy editováno 31.01.2020 13:48:29

23.8.2015 v 18:45 | Nahoru | #8
Ahoj,
jedeme 27.srpna tak na 10 az 14 dni do Albanie jezdit na KTM Adventure,Yamaha Tenere a Suzuki DR.Pres Madarsko a Srbsko s dodavkou a vozikem.Mame jedno az dve mista volne.Volejte kdo mate zajem,moc casu do odjezdu nemame 608955504 Hujerino.
Trasy dle Bepaweb.Spani divocina,popr.campy

28.8.2015 v 19:31 | Nahoru | #9
Ahoj. Přemýšlím, že vyjedu kolem 10. září směr Černá Hora , tak bych se případně připojil. Jinak souhlasim s cestou přes Maďarsko. Slovinsko a Rakousko můžeš švihat cesou zpět . A také z vlastní zkušenosti vím že se dá spát ve fajn penzionech za cenu kempu.

Naposledy editováno 28.08.2015 19:39:43

29.8.2015 v 12:35 | Nahoru | #10
BOHHy-Ahoj. Přemýšlím, že vyjedu kolem 10. září směr Černá Hora , tak bych se případně připojil. Jinak souhlasim s cestou přes Maďarsko. Slovinsko a Rakousko můžeš švihat cesou zpět . A také z vlastní zkušenosti vím že se dá spát ve fajn penzionech za cenu kempu

Zdarec. Když to můžeš dát o pár dni pozdějš, mužeš to zkusit jet s námi. Plánovanej vyjezd máme ale nejdříve od 20.9. Jedeme 3 až 4 cestovní kousky z celý republiky a se spaním zásadně v penzionech. Cíl : Monte Negro a Alboška. Trasa dle dohody.

1.9.2015 v 22:00 | Nahoru | #11
Bobík.> super. To mi vyhovuje. Nakonec i ten termin. Myslim ze bych se pridal. Odkud vyjizdite? B

1.9.2015 v 22:23 | Nahoru | #12
Touto trasou si moc Albánii neužiješ , proč nepřelítneš Maďarsko a nejedeš přes Bosnu a Hercegovinu a Černou Horu jsou to zajímavé země .

2.9.2015 v 12:08 | Nahoru | #13
BOHHy>Zdar. Odjezd ještě budeme ladit. Co, kde, kdy a jak dle dohody a možnosti a ochoty všech zůčastněných. Jede kámoš z Plzně na BMW 1200 RT, další je tvůj skorosoused z Poděbrad na BMW 1200GS, další jede z Jeseníku na BMW 1200RT a já z Ostravy na BMW 1300GT. Skladba motorek ukazuje že nebudeme vyhledávat záměrně žádnej hard-core, nicměně na nějaký cesty-necesty, hlínu, šotolínu a makadamek jsme už z Balkánu zvykli a neposereme se s toho. Přespávame ale zásadně jen v postelích, a pokud to není v ceně, tak vysomrujeme a zaplatíme si i snídaní. Přes den a večer je stravování a pivo individuálně dle dohody .
Z důvodu že kolega z Zplzně má přes víkend 19-20.09 doma nějakou svatbu, domluvili jsme se budeme vyjíždět až v ponděli 21.09. Délka tripu je dle dohody a možností každýho ze zůčastněných. Zatím jsme se vždy domluvili ke spokojenosti všech. Neradi se kvuli provozu vracíme domu přes víkendy, takže je reálnej dojezd kdykoliv přes týden.Obvyklej je sraz v Mikulově, nebo na Kalte Kuchl. Pak následuje nějakej, zatím nespecifikovanej přesun do hrvatskýho Gradace, kde máme u zdejšího kámoše základnu, kde když tak levně přespáváme, necháváme si tu nepotřebný věci příp. kufry, a odtut vyrážíme odlehčení na jih. Po skončení Černohorskýho či Albanskýho tripu se sem opět vracíme, levně přespíme, zhodnotíme akci, vychlastáme mu rakiji, a po vystřizlivěni , nějak jedeme společně směr domov. Záleží individuálně jak je kdo s nás z toho umrdaněj, takže se ještě stáva, že přespíme někde po cestě. Obvykle to jsou nějaký slovinský, nebo maďarský termály, kde si vykuryrujeme a vyhřejeme unavený prdýlky a hemáče . Pokud proti naším ověřeným a zažitým postupům nic nemáš, jsi vítan. Ve zprávě jsem ti poslal do schránky na sebe telefon. Když budeš mít zájem tak brkni.

2.9.2015 v 16:18 | Nahoru | #14
Chlapi docela vám závidím Hned bych jel ještě jednou.Byli jsme tam před měsícem-to tam byl hyc jak sviňa a když jsme se vrátili bylo to tu jako vtropech taky.Nicméně super dovolená (bez bab) užili jsme si toho vrchovatě Přeju mnoho krásných zážitků a kolečkama dolů!!!

6.9.2015 v 18:36 | Nahoru | #15
Chlapy a na kolik dní to plánujete ?

7.9.2015 v 13:50 | Nahoru | #16
zdeny.s>Zdar. Pokud ses tázal na náš albánskej trip, tak zatím není nic konkrétního dohodnuto, ale vidíme to ze zkušenosti minimálně tak na 9 až 10 dní. Vše je věc dohody, a možnosti každýho z nás. Stává se, že někdo musí odjet po tejdnu, někteří tomu daj i 14 dní. Všichní ze zůčastněných něco dělaj, nikdo z nás si nechodí pro peníze do práce, a tudíž nevíme, co znamená slovo dovolená. Všichni jsme většinou na telefonu, a každej z nás si řešíme to co příjde, až to příjde. A i když si něco naplánuješ, vysrat se ti může kdykoliv cokoliv. Viděno mýma očima, jsme skvělá parta veselých individualistu ., podobný, ne li stejný krevní skupiny, stejných zájmů a starosti. Pokud máš nějaký konkrétní časový možnosti, nebo návrhy jak to vidíš, hoď to tady do fóra, nebo mi to pisní do schránky.

8.9.2015 v 16:37 | Nahoru | #17
Bobík.>

Ahoj ... jak čtu ten Váš plán... tak mě fakt mrzí že ten týden už nemůžu... mám volno jen do 20.9.
Zdravím a děkuji že jsi si vzpomněl a a napsal mi SMS