globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

26.11.2015 v 20:21 | Nahoru | #1

sullda píše: Míra> Jen taková zvědavost, proč ne ABS?



Rozdíl v ceně 20.000 Kč,další věc co se může rozbít a navíc ABS nevyužiju.
Kontrola trakce mi navíc vyloženě vadí.
Možná bude lepší jak dřívější u aut.
Spousta lidí když chce s autem vyjet zasněžený kopec a nebo se rychle rozjet vždy kontolu vypíná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

26.11.2015 v 21:12 | Nahoru | #2

Míra píše: Rozdíl v ceně 20.000 Kč,další věc co se může rozbít a navíc ABS nevyužiju.
Kontrola trakce mi navíc vyloženě vadí.
Možná bude lepší jak dřívější u aut.
Spousta lidí když chce s autem vyjet zasněžený kopec a nebo se rychle rozjet vždy kontolu vypíná.


Že nemáš rád kontrolu trakce a další zbytečnou elektroniku docela chápu, já elektroniku v motorce taky zrovna nemiluju, ale napsat "ABS nevyužiju" je podle mě hloupost pokud s tím chceš jezdit i po silnici. Nevěřím že kdokoliv dokáže v "krizovce" zabrzdit bez ABS líp než s ním. Možná to jde v klidu v ideální situaci na suchým čistým letišti atd. ale ve skutečné situaci kdy musíš nečekaně brzdit je to trochu jiný.

Naposledy editováno 26.11.2015 21:51:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

26.11.2015 v 22:32 | Nahoru | #3

Míra píše: Rozdíl v ceně 20.000 Kč,další věc co se může rozbít a navíc ABS nevyužiju.
Kontrola trakce mi navíc vyloženě vadí.
Možná bude lepší jak dřívější u aut.
Spousta lidí když chce s autem vyjet zasněžený kopec a nebo se rychle rozjet vždy kontolu vypíná.



Rozumím ti, proč nechceš ABS/TC, ale vezmi to i z druhé stránky:
rozdíl v ceně se ti vrátí, až budeš chtít motorku prodat. Nejen v prodejní ceně, ale hlavně v rychlosti prodeje. Když jsem před deseti lety vozil Varadera, tak fůra kupců položila telefon, jakmile jsem jim potvrdil, že ABS nemá. Na TC se nemá co rozbít, to jen SW záležitost. U ABS se toho samozřejmě může podělat dost, ale zase spíš motorku prodáš s rozbitým ABS než úplně bez. Že ti vadí všemožní asistenti, kteří kecají do řízení, tak to chápu. Na druhou stranu se dají vypnout. Popřípadě na hulváta úplně vymontovat a vrátít, až se budeš motorky zbavovat.
Asi jsem zbytečný citlivka, ale vadí mi a poznám, když motorka začne mít jinou reakci na plyn, utavím tlumiče, že chvíli nestíhají, spojka začne zabírat o chlup jinak nebo projedu bordelem a moc to nebrzdí. Takže mi hlava nebere, jak spousta lidí naopak vyžaduje aktivní podvozek nebo palivové mapy, tedy záměrně odlišné změny v chování motorky. Asi jsem šílená konzerva. Ale kdybych si šel pro novou AT, tak s ABS/TC Jenže pro ni nepůjdu, musel bych koupit rovnou dvě, abych mohl udělat radost i Klárce

Naposledy editováno 26.11.2015 22:39:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist