globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: chci začít a mám představu, rád bych komentář
25.7.2015 v 09:36
Zdravím, pár slov o mne , 45 let loni, touha po motorce mnoho let, pracovně vytížen především hlavou, mám se rád, jsem docela opatrný, hodně jezdím autem, najeto určitě přes milión km. jezdím občas rychle, ale nikdy nikoho neomezím, když vidím motorkáře za sebou vždy jdu na stranu pokud to jde a dostane se mi "naznačení" nohou . Pořízení motorky, skupina A, mne táhne roky, loni jsem již byl před pořízením, a ten týden jsem v přímem přenosu viděl dve něhody, za které motorkář nemohl, protože jeden řidič se rozhodl otočit na cestě a zapoměl na motorkáře. Letěl vzduchem, naštestí se zvednul a cekalo se na sanitku.

Nějak se mne to netáhne do běžné autoškoly, mám pocit, že bych raději dal více peněž na nějaký individuální přístup, kde se mi bude někdo opravdu věnovat a dostanu základy na kterých pak ježděním mohu zkušenosti pak dál pilovat. nabízí to někdo takový komplet s papíry ? Jaké jsou přiblizně ceny ?
A nebo, takové kurzy lze absolvovat v několika týdnech (ty jsou i v běžných autoškolách) a něco si připlatit jako individuál. Ale jakou autoškolu, i ten instruktor si sedne s někým více, či méně.
Rád bych to zrealizoval v srpnu, šibniční termín , jsem z Prahy
Pak k výběru motorky, původně jsem myslel něco menšího, ojetého, a až budu vědět, vzít, co chci. čtu taky ale, a tak to i citím, že uvidím moto, které mne chytí za srdce a není jiné volby , starší - píšete někteří, že vybíráte měsíce, neli rok, nová se mi jeví dobrá volba ... přestava, silniční, pohodlná, delší trasy ...

uvítal bych komentáře, snad je to srozumitelné
mimochodem, hodně dobré forum .....

Naposledy editováno 25.07.2015 09:38:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chci začít a mám představu, rád bych komentář

26.7.2015 v 11:59 | Nahoru | #1

keto píše: Jinak pojem cestovní nduro je velice široký,od motorek co s endurem mají splečný jen vzpřímenější posed a pár cm světlé výšky navíc oproti klasické cestovní motorce až po opravdová endura,která jsou zase trochu přizpůsobená na cestovní přesuny To si musíš rozseknout sám,podle toho kde s tím chceš jezdit.



vetšinou chci cesty po evropě, hodně cestuji (ne moto ... zatím), mám rád moře, hory, že bych jezdil někde v karpatech, po rumunsku, šotolina dlouhé stovky kilometrů, to nikoliv, možná někdy v budoucnu
spíše evropa sever a jih ... převážně silnice a asfalt .... ale chtěl bych mít možnost z asfaltu krátce někam vyjet ...

(reakce na) chci začít a mám představu, rád bych komentář

26.7.2015 v 13:32 | Nahoru | #2
radov12> Podle toho co píšeš bych ti asi doporučil VStroma 650, ten je na asfaltu jako doma (vyhrálo to asi dvakrát Alpskej test i ve srovnání s většíma a dražšíma strojema), nějaký šootolinky se nezalekne a až se trochu naučíš tak toho umí projet dost i v terénu, navíc je tam slušná ochrana před větrem a rozumnej poměr spotřeby a výkonu. Ale pokud se ti zalíbí něco jinýho, tak neváhej, jezdit na tom budeš ty a ne různý rádcové jako já
Pokud ji neponičíš tak by rozdíl v prodeji po 2 letech mohl bejt řekněme kolem 10 tisíc, ale počítej že pokud nekoupíš moto už s doplňky (nosiče, kufry, držák+navi) tak na tomhle při prodeji tratíš víc.
A 130 kilo ve dvou je prd, to je jak když jedu já sám s nějakou větší taškou . Jezdil jsem se zátěží kolem 200 kg i v terénu a šlo to.
Čau, Tom
edit - a tady je něco od člověka kterej na malým stromu už něco najel

Naposledy editováno 26.07.2015 13:39:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist