paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zpoplatněna výměna gum v Motomiro

9.7.2015 v 17:55
Tak už je to tady. V Motomiro si začli účtovat za výměnu gum, i když u nich ty gumy pořídíte.
330 za práci + závaží.
1 2 3

(reakce na) Zpoplatněna výměna gum v Motomiro

18.7.2015 v 14:57 | Nahoru | #61
rancher>

1 reakcí na tento příspěvek Zpoplatněna výměna gum v Motomiro

19.7.2015 v 09:51 | Nahoru | #62
Jojo Miro kdysi u něj zakoupené gumy přezouval zadarmo. Ale to je myslím už nějaký ten rok. Pak všichni začali kupovat gumy podle cenovky na netu jinde a tím pádem neměl zákazníky a jako správný obchodník šel s cenou pneu dolů, ale nechal si zaplatit přezutí. Zákazníci se nahrnuli zpátky, protože cenovka prostě prodává. Kdysi tuším ani nechtěl přezovat pneu koupené jinde. Teď už je jim to tam jedno. Zaplat a my děláme, ale objednej se předem.

A za sebe musím napsat-když jedu přezouvat-vezu jen kola v autě-nemám rád, když mi někdo šahá na motorku (jsem trošku přecitlivělý). Ale mám možnost porovnat pečlivost a preciznost asi osmi pneu servisů tady v okolí, co se týče přístupu ke kolům. V jednom servise ti položí kolo na zem na kotouč na beton a podřou ti nýty, v druhém oťukají ráfek při zouvání staré pneu v dalším blbě vyváží, v některých pobouchají kolo třmenama, při sundávání z motorky a naši kluci už i zažili to, že borec, než ho stihli zastavit na zelených kolech z kawasaki vybrousil barvu na kov, před nalepením závažíčka (vím přesně kde).

U Mira je motorka jak na erotické masáži-je nejdražší jednoznačně co se týče práce, ale oko není Piča-oko vidí. Tomu tam se říka kvalitní práce, bez nutnosti reklamace. Precizní a opatrní. Už mi tam přezouvali i kola po čerstvém nalakování-Mira doporučuji. (ALE JAK ŘÍKÁM-JSEM PŘECITLIVĚLÝ A MÁM NA ÚKONY NA MOTORCE VYSOKÉ NÁROKY)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpoplatněna výměna gum v Motomiro

19.7.2015 v 12:29 | Nahoru | #63

(reakce na) Zpoplatněna výměna gum v Motomiro

19.7.2015 v 23:42 | Nahoru | #64

PEPAFJR píše: Boss.trx850> Právě proto tvrdím, ať si veškerou práci na motorce či autě každej vyzkouší sám osobně a pak možná ze svých vysokých nároků trochu sleví.

Já už na svojí motorce dělal první poslední. Už i rozborku převodovky mám za sebou, zabrušování ventilových sedel a bůhví co ještě-což už není vyloženě kutilská záležitost a slevovat ze svých nároků nemíním ani trochu. Ale je pravda, že tím vyzkoušením všeho možného prostě chápu, že se s tím nikdo za 50kč na hodinu dupat nebude a odbornou práci a hlavně speciální vybavení (jehož pořízení stojí balík) je třeba zaplatit.

Zpoplatněna výměna gum v Motomiro

29.10.2015 v 18:28 | Nahoru | #65
Tak já se taky přidám - u MotoMiro jsem letos kupoval přední gumu na Buráka, výměna v ceně gumy, po telefonické domluvě, bez keců Takže za mě v pohodě. Sice jsem dostal upozornění, že zadní kolo mám na přezutí dovézt, ale tam je guma skoro nová, takže třeba do té doby změní názor

9.1.2016 v 20:36 | Nahoru | #66
Take si musim pridat. V Moto-miro jsem byl menit obe gumy i s nakupem pres jejich e-shop. Cena internetova, jako vsude na netu dobra, zaroven jsem se objednal na obuti na urcity den a urcitou hodinu. Telefonicky jsem si vse potvrdil s majitelem firmy, ktery byl moc ochotny a vse potvrdil. Do Tesina jsem jel hlavne obout proto (cca 150km), protoze na me nove lakovane disky me u nas v okoli nikdo negarantoval neodreni pri obouvani, coz v Moto-miro me rekli, ze to neexistuje. Jsem maximalne spokojen, s diskama bylo zachazeno jako "v rukavickach", ochota, vstricnost a samozrejme i sleva o kterou jsem ani nezadal. To, kolik zaplatim pri takovem profesionalnim pristupu Moto-mira za obuti, me vubec nezajima, jestli to je 200 nebo 300, proste kvalitne obute, neposkrabane, dobre vyvazene kola, jsou vizitkou firmy Moto-miro. Vzdy se tady budu rad vracet, i kdybych mel projet v benzinu i petikilo. A pro ty co chteji prezouvat zadarmo, "panove, kupte si monterajzny a obujte si to sami".