bmw_r1300gs_cartec

Téma: První položení
Ahoj!

Včera jsem si mašinu poprvé položila - zlomila se mi páčka přední brzdy, rozbilo světlo, zrcátko, zarazila jsem si nějak závit u gripu. A nejlepší je, že jsem si ji vezla po dvou dnech ze sevisu...

A tak se ptám - jaké byly vaše první pády? Jak dopadly stroje a hlavně vy? Potřebuju útěchu, že může být hůř.

Mějte se! ;)
1 2 3

1.7.2015 v 21:17 | Nahoru | #1
Ahoj. Ty jo-může A jak vidím, tak ty seš v pohodě.Potom nepotřebuješ útěchu, ale spíš si vem, že pokud to bylo to ono padnutí, který nás prý čeká všecky, tak to máš za sebou!

1.7.2015 v 21:33 | Nahoru | #2
Máš pravdu, ale i když se to snažím brát sportovně, v garáží mi to pravá strana vždycky připomene. :D A ČSOB taky.

1.7.2015 v 21:53 | Nahoru | #3
Jestli potřebuješ pofoukat, můžem se domluvit.

Skvělá odpověď, děkuji! 1.7.2015 v 21:55 | Nahoru | #4
naštěstí nejsou škody na zdraví, tak o nic nejde. Je to jenom hromada železa a plastů.

2 reakcí na tento příspěvek První položení

1.7.2015 v 21:59 | Nahoru | #5
Lepší než nějaký vysvětlování, navíc Hornetově tématický Začátek je normální ježdění, pád je v cca 5:00

Naposledy editováno 01.07.2015 21:59:31

1.7.2015 v 22:00 | Nahoru | #6
Neboj, po druhe uz to tolik neboli. Ale to uz urcite znas i z jine oblasti.

1.7.2015 v 22:04 | Nahoru | #7
Můj první pád... na ten vzpomínám dodnes... ve 170km/h předjíždění kamionu po zadním a potom jeden velký kotoul vzad...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První položení

1.7.2015 v 22:05 | Nahoru | #8
Tintin-MM> Tak se přijeď ukázat, borče. ;)

1.7.2015 v 22:12 | Nahoru | #9
Dekker.dave> Doteďka nemůžu pochopit, jak ji zvedl z tý země.

1.7.2015 v 22:12 | Nahoru | #10
Dekker.dave> Pěkný V téhle zatáčce a té poslední beru za plyn velmi jemně Ted to je v mýtě každý jízdy minimálně jednou,dvakrát

1.7.2015 v 22:17 | Nahoru | #11
Jinak můj první pád nebyl pád ale na zlaté dobré MZ 150 jsem skočil do řeky asi v 70km/h Hlavně že se nikomu nic nestalo Teda až na MZ

1.7.2015 v 22:44 | Nahoru | #12
Kliiid, můj první pád byl úplně stejnej Vezla jsem jí ukázat kámošce a zválela se u nich na trávníku Ale pak jsem si celkem užila sprejování odřenin. Jestli ten závit u gripu je to co jsem měla já, tak je to celkem na prd když tam chceš pak dát závažíčka, nakonec mi to v servisu odvrtali a dali je tam, nic dramatickýho. Buď ráda, že máš první pád za sebou, jak už psali ostatní a už kolama dolů

2.7.2015 v 00:04 | Nahoru | #13
Ahoj tak ja si svuj prvni pad odbyl predevcirem, ve snaze zachranit motorku a nenechat ji spadnout moc prudce na zem jsem si s uspechem natrhnul sval vzadu na srtehne takze motorka je ok ale ja se ted na ni muzu tak akorat 3 tydny kouat

2.7.2015 v 00:22 | Nahoru | #14
Kristýna7> Trik je v tom si ji podepřít kolenem, přehmátnout a pak to jde. Ale u holky to chápu

2.7.2015 v 00:24 | Nahoru | #15
rybíz5> Přesně tak, jestli ses kouknul na celý, tak tam už někdo na těch samých jízdách někdo ležel. Já to holt posral, studený gumy, navíc řádně sjetý už i po stranách a hlavně moc plynu no

2.7.2015 v 00:32 | Nahoru | #16
Nepočítám cross, kde se člověk válí pořád, ale na silnici jsem poprvé lehl na olejové skvrně v kaňonu v Bosně. Bohužel se ulomila spojková páčka u čepu a na nohu jsem nemohl došlápnout. Všechno jinak naštěstí pobraly kufry, tak motorka je bez šrámu. Hodinu jsem strouhal páčku z klacku, abych dojel do civilizace. Tam mi ji zavařili a půl Balkánu jsem nahoru řadil patou jako Jawista, protože jsem nemohl zabrat nártem nahoru.

Motorkáři se dělí na ty co spadli a na ty co spadnou.

2.7.2015 v 01:50 | Nahoru | #17
Tak můj první pád byl taky na žlutým hornetovi, na Dubé, tenkrát zlomenina levého vnějšího kotniku a malíčku u levé ruky... Ale těch cca 40km jsem ještě dojel po ose na Bulovku...(šok)
Další zase Dubá na stejný moto, ale tam se nikomu nic nestalo ani motorce, krom sedrenyho padáku...
A pak ještě jsem dostal highsidera na SPcku v mostě za prvním vracakem... Když mě ta neviditelná energie čapla za krk a doslova mě vyhodila z motorky vzduchem, tak jsem si připadal jak kosmonaut... Rovnou z dráhy s majakama do nemocnice a tam naštěstí žádný vážný úrazy a moto naštěstí jen zkluz, takže taky v pohodě.

Ale stejně budu jezdit dal.
PS: u ty první nehody s tím kotníkem... Ve středu mi po XY měsících sundavali sádru a v pátek už jsem zas jezdil, tenkrát to byla doba, kdy jsem líp jezdil než chodil

2.7.2015 v 06:05 | Nahoru | #18
a důvod pádu byl...?

famfulin76:tak to máš za sebou!

Jako kdyby všichni brali první pád jako na nějaké neštovice - čím dřív přijde, tím má menší následky a už se nikdy nebude opakovat? To je celkem blbost, ne?

Naposledy editováno 02.07.2015 06:07:05

2.7.2015 v 06:54 | Nahoru | #19
první pád a zatím poslední byl na jawě 350, v 90 jsem vlítl do pole, motorka očesaná o zrcátky, blinkry a další blbosti, já obražený žebra a obratle, celkově dotlučený, ale ponaučený

základ je co nejdřív sednout na motorku a projet se na ni

2.7.2015 v 07:31 | Nahoru | #20

A propo, ten hornet je seškrcený a z konce devadesátých let, nebo jezdíš načerno?

Naposledy editováno 02.07.2015 07:33:51

2.7.2015 v 07:42 | Nahoru | #21

KubaNěco píše: Kristýno neboj, může být hůř. Mohla sis koupit mašinu, schazovat jí ze servisního stojánku a ihned s ní prásknout ještě v maštali

Na neomezenou můžeš klidně ve 20

2.7.2015 v 07:45 | Nahoru | #22

Kristýna7 píše: famfulin76> V pohodě jsem... Ale ty kosmetický trhlinky na mé motorové prdelce... To je horší

Tuhle poznámku bych být tebou přehodnotil.Radši být v pohodě a mít mašinu na kaši ,než obráceně.

2.7.2015 v 08:13 | Nahoru | #23
Když nebudu počítat drobné pády v mládí na fichtlu a na kole, tak 2 roky zpátky. Nedostal jsem přednost a po lekci akrobacie dopadl na nohy, zadek a záda, nic zlomeného. Shadow o metr kratší, ale ve výsledku pozitivní, dospěl jsem k rozhodnutí, že když budu jezdit dál, tak se to chci naučit. A ono to kupodivu jde, trochu

Od té doby nic, až měsíc zpátky a teď v sobotu 2 pády na GP8 v Kolíně. Taky mě štve, že jsem Verse odřel, ale to se spraví. Chtěl jsem závodit a posral jsem to

Dokud nezmrzačíš sebe a nepoloží tě to psychicky, je vše v pořádku

2.7.2015 v 08:22 | Nahoru | #24
Jestli spíš není lepší než kdo spadl hůř zeptat se co jsem udělala blbě… aby se to neopakovalo, to se mě zdá přínosnější…
Jinak 1 pád přebrzděný předek, kotoul na zem 30m jizda po zadku… motka obouchaná, pojízdna bez výrazného zranění

Naposledy editováno 02.07.2015 08:33:04

2.7.2015 v 08:50 | Nahoru | #25
Ahoj. Tak můj první pád byl v 16ti na Simsonu. Serpentýny z vesnice Klokočná, cca 11 večer a já to valil dolů, najednou na mé straně motající se postava, jak jsem se mu chtěl vyhnout tak jsem strhnul řídítka doleva a ( asi ) dupnul na zadní brzdu, tím jsem dostal smyk na tom bordelu co je u krajnice a zadním kolem jsem toho chlapa podseknul pod kolenama a poslal ho do křoví, tím se mi ovšem zadek ze smyku zase vrátil do roviny a já naopak zapíchnul otočený přední kolo a už jsem šel přes řídítka, padnul na záda a Símák mě ladným obloučkem trvajícím několik minut přeletěl a rozplácnul se na silnici. Naštěstí se nikomu nic echt vážnýho nestalo, chlap byl nadrbanej jako sviň takže byl gumovej a já měl kliku s prdele.

2.7.2015 v 16:08 | Nahoru | #26
Vítej do klubu.

První velký pád,protože ty malé nepočítám,ale pár jich bylo,byl na silnici Oldřichov v Hájích - Raspenava .Stroj Jawa 250,vezl jsem spolujezdce,v pravotočivé ostré zatáčce mi před motorku vletěl někdo se starou Škodovkou a my vyletěli do stráně,motorka se zasekla o skálu a spadli jsme každý jinam,ale všichni na silnici.Já měl v pytli pravý loket,spolujezdec přetrhané šlachy na prvé ruce a motorka začala hořet.Pomohl nám tehdá nějaký Němec s Trabantem.Moto uhasil a kamaráda odvezl do nemocnice.Moto bylo v pytli a my oba na pár týdnů vyřazeni z provozu.Tehdá jsem to ani nehlásil.

No a na Banditu se mi loni zabil kamarád i se spolujezdkyní.Trefili betonový propustek pod silnicí a neměli přidělanou helmu,jen nasazenou na hlavě,spolujezdkyně zemřela téměř hned,řidič za 6 dní v umělém spánku.

Tak Tobě přeji hlavně zdraví a plechy (plasty) ty se opraví.Nic si z toho nedělej.Motorkáři se dělí na dvě skupiny.Ta první už upadla a tu druhou to teprve čeká.

2.7.2015 v 16:12 | Nahoru | #27
První větší pád ve 130km/h v riflích a krátkým triku (kosočtverec no-vím to). Zlomená klíční kost a celej sedřenej. Hornet na odpis. Věř, že vždycky může být hůř. Já děkuji do teď všem svatým

PS: zamlouvám si "foukání" hned jak s tím Martin skončí

Naposledy editováno 02.07.2015 16:22:43

2.7.2015 v 16:30 | Nahoru | #28
Hele horší než já to mít nemůžeš, dopadla si ještě dobře
Motorku sem měl komplet ani ne dva tydny po servise za 10 tisíc, do toho jsem ji ještě nakoupil tucet doplňku a v 70km/h mě pozdravil dodávkář tím, že mi nedal přednost a začal předjíždět. Mašinu sem poslal do křoví a sám jsem se přes nohu a ksicht zastavil o značku zákazu vjezdu borec od nehody odjel a dělal jakože nic.
Ale jak se říká pádama se člověk učí
Jestli seš z liťáku tak se klidně ozvi nebo se přidej do týhle skupiny
a můžem někdy vyjet
jinak dám ti radu, sprav motorku co nejrychleji a začni znova jezdit. Může se ti stát podobně jako mě, že ztratíš za řídítkama jistotu když budeš to plácnutí moc hrotit

Naposledy editováno 02.07.2015 16:34:30

2.7.2015 v 16:49 | Nahoru | #29

And píše: Na neomezenou můžeš klidně ve 20

Máš na mysli "na papír to nejezdí," nebo se něco změnilo v legislativě?

2.7.2015 v 16:53 | Nahoru | #30
KubaNěco> Po dvou letech s Ao (omezené), můžeš rozšířit na neomezenou. Tzn. 20let
1 2 3
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 6 Dnes v 12:47 Gahan37
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 31 Dnes v 09:53 PlusOne
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V