jel jste někdo třeba v rámci volných jízd na nový R1? Z většiny testu se mi zdá, že to Yamaha možná trochu s tím PR přecenila, protože teda nic moc. To, že jí úplně zhanil třeba Sršeň v Autosalonu http://autosalon.ip.../videa/yamaha-yzf-r1 by ještě tolik neznamenalo, ale že jí na drag racu ujede i 1299 je fakt ostuda :). Navíc ten výkon na brzdě o hodně za ostatními dvěma.
2 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1
-666- píše: Michale, zkopíruj mi prosím přesně moje slova, se kterými se mnou nesouhlasíš. Nikoho slova nevyvracím, jen dodávám, že to celé není jen čistě o objemu, který ale určitě hraje podstatnou roly. Dva motory o stejném objemu ale rozdílné konstrukce můžou mít značně rozdílný krouták. Prosím, napiš mi důkaz, že to tak není, když máš kuráž hodnotit moje znalosti o motorech. Tvým komentářem jak jde výkon ruku v ruce s otáčkami jen potvrzuješ moje srovnání s vysokootáčkovými motory v autíčkách na dálkový ovladání.
Divíš se tu, že dvouvál 1100ccm má vyšší krouťák než 4 hrnek 1000ccm. Navíc po tom, co ti to člověk, co se hrabe v motorech, vysvětlí proč to tak je ho bez argumentů odpálkuješ a dál mudrcuješ. Po tom všem skutečně očekáváš, že tě někdo bude brát vážně a na internetové diskuzi bude rozebírat tvůj příspěvek?
Nebo reálnější scénář, prostě tu jen provokuješ a doufám, že se někdo chytne .
-666- píše: Michale, zkopíruj mi prosím přesně moje slova, se kterými se mnou nesouhlasíš. Nikoho slova nevyvracím, jen dodávám, že to celé není jen čistě o objemu, který ale určitě hraje podstatnou roly. Dva motory o stejném objemu ale rozdílné konstrukce můžou mít značně rozdílný krouták. Prosím, napiš mi důkaz, že to tak není, když máš kuráž hodnotit moje znalosti o motorech. Tvým komentářem jak jde výkon ruku v ruce s otáčkami jen potvrzuješ moje srovnání s vysokootáčkovými motory v autíčkách na dálkový ovladání.
max hodnota krouticiho momentu bude u tech motoru zhruba stejna, teda samo pokud ta konstrukce nebude uplne odlisna (jine palivo, jiny kompresni pomer..) pokud pujde o pocet a usporadani valcu, bude v podstate zaviset jen na objemu.
nasledne ta konstrukce rozhoduje o tom do jak vysokych otacek motor ten kroutici moment udrzi a cim vyse to bude, tim vyssi vykon .. protoze jak psal Michal - vykon = kroutak x otacky (brano do detailu tak ne otacky ale uhlova rychlost) ... tzn podctvercovy, vicevalcovy....atd...
spis mi najdi dva motory rozdilne koncepce, podobneho urceni se stejnym objemem s zasadne rozdilnou hodnotou max krouticiho momentu...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35842 | Dnes v 14:43 Kitty |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |