paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jaká je nová R1
28.6.2015 v 17:12
Ahoj,

jel jste někdo třeba v rámci volných jízd na nový R1? Z většiny testu se mi zdá, že to Yamaha možná trochu s tím PR přecenila, protože teda nic moc. To, že jí úplně zhanil třeba Sršeň v Autosalonu http://autosalon.ip.../videa/yamaha-yzf-r1 by ještě tolik neznamenalo, ale že jí na drag racu ujede i 1299 je fakt ostuda :). Navíc ten výkon na brzdě o hodně za ostatními dvěma.


2 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1

29.6.2015 v 12:57 | Nahoru | #1
Michale, zkopíruj mi prosím přesně moje slova, se kterými se mnou nesouhlasíš. Nikoho slova nevyvracím, jen dodávám, že to celé není jen čistě o objemu, který ale určitě hraje podstatnou roly. Dva motory o stejném objemu ale rozdílné konstrukce můžou mít značně rozdílný krouták. Prosím, napiš mi důkaz, že to tak není, když máš kuráž hodnotit moje znalosti o motorech. Tvým komentářem jak jde výkon ruku v ruce s otáčkami jen potvrzuješ moje srovnání s vysokootáčkovými motory v autíčkách na dálkový ovladání.

(reakce na) Jaká je nová R1

29.6.2015 v 14:16 | Nahoru | #2

-666- píše: Michale, zkopíruj mi prosím přesně moje slova, se kterými se mnou nesouhlasíš. Nikoho slova nevyvracím, jen dodávám, že to celé není jen čistě o objemu, který ale určitě hraje podstatnou roly. Dva motory o stejném objemu ale rozdílné konstrukce můžou mít značně rozdílný krouták. Prosím, napiš mi důkaz, že to tak není, když máš kuráž hodnotit moje znalosti o motorech. Tvým komentářem jak jde výkon ruku v ruce s otáčkami jen potvrzuješ moje srovnání s vysokootáčkovými motory v autíčkách na dálkový ovladání.



Divíš se tu, že dvouvál 1100ccm má vyšší krouťák než 4 hrnek 1000ccm. Navíc po tom, co ti to člověk, co se hrabe v motorech, vysvětlí proč to tak je ho bez argumentů odpálkuješ a dál mudrcuješ. Po tom všem skutečně očekáváš, že tě někdo bude brát vážně a na internetové diskuzi bude rozebírat tvůj příspěvek?
Nebo reálnější scénář, prostě tu jen provokuješ a doufám, že se někdo chytne .

(reakce na) Jaká je nová R1

29.6.2015 v 18:05 | Nahoru | #3

-666- píše: Michale, zkopíruj mi prosím přesně moje slova, se kterými se mnou nesouhlasíš. Nikoho slova nevyvracím, jen dodávám, že to celé není jen čistě o objemu, který ale určitě hraje podstatnou roly. Dva motory o stejném objemu ale rozdílné konstrukce můžou mít značně rozdílný krouták. Prosím, napiš mi důkaz, že to tak není, když máš kuráž hodnotit moje znalosti o motorech. Tvým komentářem jak jde výkon ruku v ruce s otáčkami jen potvrzuješ moje srovnání s vysokootáčkovými motory v autíčkách na dálkový ovladání.



max hodnota krouticiho momentu bude u tech motoru zhruba stejna, teda samo pokud ta konstrukce nebude uplne odlisna (jine palivo, jiny kompresni pomer..) pokud pujde o pocet a usporadani valcu, bude v podstate zaviset jen na objemu.

nasledne ta konstrukce rozhoduje o tom do jak vysokych otacek motor ten kroutici moment udrzi a cim vyse to bude, tim vyssi vykon .. protoze jak psal Michal - vykon = kroutak x otacky (brano do detailu tak ne otacky ale uhlova rychlost) ... tzn podctvercovy, vicevalcovy....atd...

spis mi najdi dva motory rozdilne koncepce, podobneho urceni se stejnym objemem s zasadne rozdilnou hodnotou max krouticiho momentu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35842 Dnes v 14:43 Kitty
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist