Už delší dobu toužím po nějaké cross na louky a polňačky, tak mi známej, co se v motorkách dost vyzná a sám si je opravuje doporučil nějakýho pitbika nebo dirtbika (vím, je to levná čína), tak jsem s tim souhlasil a že si zejtra mam k němu sjet něco vybrat... A jelikož jsem chtěl původně něco na velkých kolech tak se mi zalíbil X-motos XB 31 a nebo 35. Je mi 16 let, pár tisíc kiláků už jsem nalítal na fichtlu po polňačkách a teď na simsonu po silnicích... Myslíte že je to na mě vhodná volba ?? Nebo je takovej obsah na mě moc silnej ?? (250ccm)
Díky všem za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr obsahu
1 reakcí na tento příspěvek Výběr obsahu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr obsahu
Speedy-Bikes píše: Aspoň se naučí si něco opravit
Tak když to berete takhle Já v létě radši jezdímrybíz5 píše: Tak když to berete takhle Já v létě radši jezdím
Já měl novýho pitbika a 3 sezony jsem jen jezdil. Motor šel parádně. To že pak kupci co to koupil za 3 dny podala ruku ojnice je věc druhá ale já byl spokojenej koupil jsem za 17tis a za 14tis prodal.
U teto levne ciny je motor to jedine co trochu vydrzi. Podvozek nefunguje, brzdy to same. Elektrika hned po koupi zrala na predelani. Mel sem mikilon 250 vzduch od novoty- po par vyjizdkach praskly ram, pri jeho prasknuti doslo k posunuti celeho motoru do strany a praknuti priruby karburatoru, central na kasi temer okamzite,rafky z hodne mekkeho plechu,riditka blato,retez a vlastne komplet retezovka taky o nicem.
U japoncu kdyz stupackou narazis treba na kamen tak se vyhne nahoru v kloubu. U toho co si chces koupit se taky vyhne,ale bohuzel pred kloubem a ne nahoru,ale dozadu a je po ni.
Kamarad x moto xb 33 nebo jak se to jmenovalo
250 vzduch-stejny mtor jako ja.
Komplet predelani prepakovani-vyvlozkovani, praskly ram pod sedlem,praskly drzak motoru. Kola to same. Retezovka totez.To vse behem par jizd.
Abych jen nehanil. Nalital sem na tom dve sezony a motor fakt drzel,ale jestli nemas vybavenou dilnu, sverecku a par dilu z jinych motorek tak si tenhle
stroj nekupuj, protoze to je opravdu dodo (dodelej doma) stroj
wolken - to víš Mikilon, ten byl vyrobený jen pro oko a ne pro funkčnost. Všeobecně ty velké čínské motorky jsou podvozkově na štíru. U pitbike je to docela již zmáknuté firmami, které si výrobu hlídají (Thumpstar, Pitsterpro, Stomp, YCF, Bucci). U těch laciných je ale také problém s praskajícími dráty v kolech, vylamovaných středech, praskající rámy a podsedlovky.
Pokud mohu poradit, tak se zaměř na originál Xmotos a nekupuj nikde u překupníků, kteří ani neumí správně napsat název výrobce motorky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
X-motos? X-motos XB 33, X-motos XB 31, X-motos XB 35, X-motos... | DejvAndrle | 10 | 14.5.2021 v 11:03 Jerry3nduroBike |
Xmoto XB31 prehriva se motor X-motos XB 31 | Lucie97 | 1 | 7.6.2020 v 20:04 hagrid.hagrid |
Seřízení karburátoru 250ccm 4t X-motos XB 31, X-motos XB 32 | tonda2134 | 5 | 25.1.2020 v 08:18 tonda2134 |
Seřízení karburátoru Keihin PZ30 X-motos XB 31 | Kevco | 5 | 21.1.2020 v 20:21 tonda2134 |
nedrží otáčky X-motos XB 31 | rodriguez11 | 2 | 18.2.2019 v 15:45 rodriguez11 |