Téma: NEW 650 a 1000
 
27.6.2015 v 22:07
Ahoj,

Tak dnes jsem mel testovaci jizdy v Ceskem Sternberku na Kawasaki Green Day, usmalo se na me stesti a uvolnilo se misto na Versyse 650 a mel jsem radost, ktera me pomalu behem 40 km opoustela. Nakonec jako jediny z vas tam prijel LaVaj, no shodli jsme se, ze Lapchik nam nema co kecat do litra, pac ma staryho



Předchozí
1 2
Následující

NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 22:09 | Nahoru | #1
Versys 650

Ocekavani velike, vsak preci znam sveho stareho Versyse, tak to nemuze byt horsi. Stary krasne brzdi motorem a dokaze byt agresivni s peknou odezvou. Opak je pravdou, po usednuti me docela prekvapilo jak je to pohodlnejsi, jsou tam tlustsi rukujeti, ktery padnou skvele do ruky. Brzdy oproti staremu vynikajici, motorka brzdi mnohem lip a ucinneji nez stary brzdy. Podvozek opet vynikajici, tam Kawasaki zapracovala a je to znat. Dalsi uzasna zmena je, ze uz od seriove verze to ma skvely plexi stit, ktery bych rekl neni treba menit. I pri 180 km/h na ridice nejde zadny vitr, to je super, jen si pak zacnete vsimat jinych veci. Na to, ze to ma o par Kw navic, bych si dovolil rict, ze stary Versys jede lepe nebo aspon ten muj s ladakem Vec, ktera me zklamala a kterou jsem bral za samozrejmou tak je brzdeni motorem, u stareho krasny brzdil nekdy az moc brutalni, ale novy ? Novy model nebrzdi temer vubec, chova se to jak 4valec, uhlazene a pomalu snizuje rychlost. Jak zpomalite a pustite plyn na tachometru se rozsviti kontrolka ECO Razeni presne a tiche, chod uhlazeni, zadne cukani a brzdeni motorem jak jsem zvykly, trosku zklamani.

+ Brzdy
+ Podvozek
+ Plexi stit
+ mlhovky

- Zadne cukani
- Brzdeni motorem prakticky neexistuje
- Uhlazeny chod
- Na to, ze ma mit o par KW, stary lepsi projev
- Kontrolka ECO

Proste budte radi, ze mate stareho. Novy model je sice krasny, ale kdo jezdi na starem akorat by casem dle me litoval. Cekal jsem od toho hodne, na to jak to vsude chvalej. A nebo jsem divnej

Naposledy editováno 27.06.2015 22:11:20

NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 22:28 | Nahoru | #2
Versys 1000

Ocekavani hodne male, 4 valec s vykonem 81 kw jsem uz mel, tak jsem vedel co od toho zhruba cekat. Cekal jsem velkou nudu jako prave na Z750S, kterou jsem mel pred tim, ktera me po roce a pul uplne unudila, az jsem zacal hledat neco jineho a narazil na Versyse, mozna i diky tomu, ze jsem mel vzdycky tu cest jezdit pouze 2 valci, tak me to k tomu tahlo vic, proto Versys nemohl me pociti zhorsit, pouze vylepsit. Cekal jsem, ze to sice pojede hodne slusne, chod uhlazeny, zadna divocina, proste nuda. Po rozjeti byla hodna znat vaha na riditkach, na to jsem si zvykal hodne dlouho - tezkej motor se musi nekde projevit. To co nastalo pak jsem necekal ani ve snu, ten zmetek kterej ma byt uhlazenej a chovat se hodne se projevoval jako naproste dobytek - cukani, dravost a nastalo brzdeni motorem, ktere jsem cekal u 650tky. Chvilku jsem se z toho musel vzpamatovat, protoze jsem neveril, ze jedu na litrovem 4 valci .... Projev motoru temer 2 valcovej. Z 650tky udelaj tichou uslaplou hodnou motorku, ktera je tak uhlazena az me pomalu nudila a z litra udelaj divocinu ??? Nechapu! Chvilku si zvykam a pak to palim co to jde, na dvojku 120 a predni kolo se prizvedava, takovej dabel, pustim plyn a ukrutne to brzdi pouze motorem, to je proste 2V, ale neni Chvilku jsem si jezdil dost rychle, az nekde na lehce nad 200, ale vysmatej od ucha k uchu. Prekvapeni roku Par pomalych zatacek a serpentyn ukazuje se, za nadbytecna vaha litrouse je pryc, krasne se to vrhalo do zatacek a hlavne to bylo zabavny! Plexi stit opet funguje na vybornou, pri 190 stale neni citit zadny vitr na helmu, zadne turbulence, proste nic, bylo slyset vse kolem me, jak kdybych stal na miste Tak uz jsem to vychvalil dost, jediny co me na tom zarazilo pri brzdeni se potapela celkem slusne predni vidlice, udajne pro novinare to pritvrzujou, na nas chudaky kaslou Brzdy pekne piskaly, pri "asi" necistota (Rano to nedelalo) a to jsem byl druhy ten den, kdo si to pujcil

+- psat nebudu, neni to objektivni a nemam s cim srovnavat jako u 650, tam mam plno zkusenosti.

Lapchiku at jsem te prestal mit rad, ze si zradil 650tky, tak ted te docela chapu Jestli je ten tvuj 2014 model tak dobrej jako tenhle, tak klobouk dolu, ale klasickou 4valcovinu to ma taky, laka to jezdit hooooodne rychle, to jsem mel u Z750S taky a rozsekal jsem to o dodavku, pak hezky let vrtulnikem do Motola

NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 22:30 | Nahoru | #3
Tak a ja zustanu vernej svymu starymu cernouskovi, ten me nezradil a rozhodne po dnesku vim, ze nove a technicky lepsi motorky nemusi byt dokonalejsi

O dalsich testovanych modelech jako Z 300 a Z 250SL psat nebudu, to bylo z dostatku volneho casu a toho, ze ty motorky tam nikdo nechtel

Foto pridam brzy ....

NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 22:37 | Nahoru | #4
no pěkně popsané

NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 22:41 | Nahoru | #5

sten14 píše: no pěkně popsané



Takze, kdyz uz neco noveho tak do litra a vyndat mu aspon jednu svicku, aby to nejelo tak rychle, je to navykove, pak by to mohlo byt dobry

NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 23:03 | Nahoru | #6

NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 23:06 | Nahoru | #7

NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 23:07 | Nahoru | #8
Pohled to ma hodne peknej


1 reakcí na tento příspěvek NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 23:26 | Nahoru | #9
aklenot> Naprosto s tebou souhlasím. Nákup nového Versyse 650 nemá pro nás co máme "starého" žádný smysl.

Naposledy editováno 27.06.2015 23:26:54

1 reakcí na tento příspěvek NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 23:32 | Nahoru | #10
A popis 1000 je přesný. Jede fakt úžasně. Byl jsem z něho taky nadšený, až jsem ho málem nestihl včas vrátit

1 reakcí na tento příspěvek NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 23:33 | Nahoru | #11
Jo a díky za fotky, Já je nestihl udělat jelikož pršelo.

(reakce na) NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 23:33 | Nahoru | #12

LaVaj píše: aklenot> Naprosto s tebou souhlasím. Nákup nového Versyse 650 nemá pro nás co máme "starého" žádný smysl.



Tak to jsem rad, ze v tom nejsem sam Ty si uz udelal objednavku na litra ?

(reakce na) NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 23:34 | Nahoru | #13

LaVaj píše: A popis 1000 je přesný. Jede fakt úžasně. Byl jsem z něho taky nadšený, až jsem ho málem nestihl včas vrátit



Jo taky jsem s nim lital, tam a tam a taky tam a pak cas byl u konce

(reakce na) NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 23:35 | Nahoru | #14

LaVaj píše: Jo a díky za fotky, Já je nestihl udělat jelikož pršelo.



Ja odjizdel kolem 13ty hodiny a akorat to zacinalo, jeste jsem chtel projet Vulcana, ale mozna jsem i rad, ze jsem necekal

NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 23:37 | Nahoru | #15
Zatím neobjednal, ale asi brzy objednám.

NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 23:37 | Nahoru | #16
Jeste pridam galerie na malorazky

Fotogalerie Kawasaki Z250 SL

Fotogalerie Kawasaki Z300

NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 23:39 | Nahoru | #17

LaVaj píše: Zatím neobjednal, ale asi brzy objednám.



Ja na sebe budu tvrdej a neobjednam ho Chtel jsem udelat to same co Lapchik, prodat na konci roku Versyse a pres zimu prisetrit, na jare 2016 koupit 650 model 2015 za vyhodnou cenu, ale po dnesku ? Seru na to

Na litru bych se asi zabil, to je fakt peklo. Krasny, ale uz na tech jizdach me to lakalo jezdit jak magor, kazdopadne mit penize tak asi neni moc motorek mezi, kteryma bych vybiral a litr je jeden z nich

NEW 650 a 1000

27.6.2015 v 23:51 | Nahoru | #18














NEW 650 a 1000

28.6.2015 v 00:10 | Nahoru | #19
Já jsem nadšenej, i se starým ksichtem, kterej za jízdy stejně není vidět
Souhlasím skoro se všemi poznatky z vaší zkušební jízdy, jen orig. plexi bych rozhodně neoznačil jako vyhovující. No možná v tom trochu hraje roli výška řidiče. A že se na tom taky někde zabiju...lepší než zestárnout na otomanu je fakt že to hrozně svádí, taky už mám sjetou zadní gumu

NEW 650 a 1000

28.6.2015 v 09:36 | Nahoru | #20

-Lapchik- píše: Já jsem nadšenej, i se starým ksichtem, kterej za jízdy stejně není vidět
Souhlasím skoro se všemi poznatky z vaší zkušební jízdy, jen orig. plexi bych rozhodně neoznačil jako vyhovující. No možná v tom trochu hraje roli výška řidiče. A že se na tom taky někde zabiju...lepší než zestárnout na otomanu je fakt že to hrozně svádí, taky už mám sjetou zadní gumu



Dobre tak plexi na moji vysku naprosto bez problemu

NEW 650 a 1000

9.7.2015 v 22:34 | Nahoru | #21
Objednáno

NEW 650 a 1000

9.7.2015 v 23:03 | Nahoru | #22
LaVaj> Cože, už budou i zelený? No trika nebyly...

NEW 650 a 1000

9.7.2015 v 23:30 | Nahoru | #23

LaVaj píše: Objednáno


no neříkejte mě že si teď všichni budou pořizovat litra

NEW 650 a 1000

10.7.2015 v 18:48 | Nahoru | #24
-Lapchik-> oranžovej

Naposledy editováno 10.07.2015 18:49:40

NEW 650 a 1000

10.7.2015 v 19:09 | Nahoru | #25

LaVaj píše: -Lapchik-> oranžovej



Ta oranzova je paradni Jste sileny s tema litrama

NEW 650 a 1000

10.7.2015 v 19:13 | Nahoru | #26

sten14 píše: no neříkejte mě že si teď všichni budou pořizovat litra



Sím sím, já si litra pořizovat nebudu, já jdu opačným směrem

NEW 650 a 1000

10.7.2015 v 19:53 | Nahoru | #27
Taky do litra nejdu...., ale ten popis nové 650 mě zklamal,....tak nevím za pár let za co svého starého vyměním

NEW 650 a 1000

10.7.2015 v 20:01 | Nahoru | #28

Krejza píše: Sím sím, já si litra pořizovat nebudu, já jdu opačným směrem


viděl jsem ty si se dal na cestu umění

NEW 650 a 1000

10.7.2015 v 20:39 | Nahoru | #29

sten14 píše: viděl jsem ty si se dal na cestu umění



Umění padat, leda tak

NEW 650 a 1000

10.7.2015 v 20:40 | Nahoru | #30

Lyžař píše: Taky do litra nejdu...., ale ten popis nové 650 mě zklamal,....tak nevím za pár let za co svého starého vyměním



Do té doby musí Kawa udělat litrový třívál
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist