Tak dnes jsem mel testovaci jizdy v Ceskem Sternberku na Kawasaki Green Day, usmalo se na me stesti a uvolnilo se misto na Versyse 650 a mel jsem radost, ktera me pomalu behem 40 km opoustela. Nakonec jako jediny z vas tam prijel LaVaj, no shodli jsme se, ze Lapchik nam nema co kecat do litra, pac ma staryho
Ocekavani velike, vsak preci znam sveho stareho Versyse, tak to nemuze byt horsi. Stary krasne brzdi motorem a dokaze byt agresivni s peknou odezvou. Opak je pravdou, po usednuti me docela prekvapilo jak je to pohodlnejsi, jsou tam tlustsi rukujeti, ktery padnou skvele do ruky. Brzdy oproti staremu vynikajici, motorka brzdi mnohem lip a ucinneji nez stary brzdy. Podvozek opet vynikajici, tam Kawasaki zapracovala a je to znat. Dalsi uzasna zmena je, ze uz od seriove verze to ma skvely plexi stit, ktery bych rekl neni treba menit. I pri 180 km/h na ridice nejde zadny vitr, to je super, jen si pak zacnete vsimat jinych veci. Na to, ze to ma o par Kw navic, bych si dovolil rict, ze stary Versys jede lepe nebo aspon ten muj s ladakem Vec, ktera me zklamala a kterou jsem bral za samozrejmou tak je brzdeni motorem, u stareho krasny brzdil nekdy az moc brutalni, ale novy ? Novy model nebrzdi temer vubec, chova se to jak 4valec, uhlazene a pomalu snizuje rychlost. Jak zpomalite a pustite plyn na tachometru se rozsviti kontrolka ECO Razeni presne a tiche, chod uhlazeni, zadne cukani a brzdeni motorem jak jsem zvykly, trosku zklamani.
+ Brzdy
+ Podvozek
+ Plexi stit
+ mlhovky
- Zadne cukani
- Brzdeni motorem prakticky neexistuje
- Uhlazeny chod
- Na to, ze ma mit o par KW, stary lepsi projev
- Kontrolka ECO
Proste budte radi, ze mate stareho. Novy model je sice krasny, ale kdo jezdi na starem akorat by casem dle me litoval. Cekal jsem od toho hodne, na to jak to vsude chvalej. A nebo jsem divnej
Naposledy editováno 27.06.2015 22:11:20
Ocekavani hodne male, 4 valec s vykonem 81 kw jsem uz mel, tak jsem vedel co od toho zhruba cekat. Cekal jsem velkou nudu jako prave na Z750S, kterou jsem mel pred tim, ktera me po roce a pul uplne unudila, az jsem zacal hledat neco jineho a narazil na Versyse, mozna i diky tomu, ze jsem mel vzdycky tu cest jezdit pouze 2 valci, tak me to k tomu tahlo vic, proto Versys nemohl me pociti zhorsit, pouze vylepsit. Cekal jsem, ze to sice pojede hodne slusne, chod uhlazeny, zadna divocina, proste nuda. Po rozjeti byla hodna znat vaha na riditkach, na to jsem si zvykal hodne dlouho - tezkej motor se musi nekde projevit. To co nastalo pak jsem necekal ani ve snu, ten zmetek kterej ma byt uhlazenej a chovat se hodne se projevoval jako naproste dobytek - cukani, dravost a nastalo brzdeni motorem, ktere jsem cekal u 650tky. Chvilku jsem se z toho musel vzpamatovat, protoze jsem neveril, ze jedu na litrovem 4 valci .... Projev motoru temer 2 valcovej. Z 650tky udelaj tichou uslaplou hodnou motorku, ktera je tak uhlazena az me pomalu nudila a z litra udelaj divocinu ??? Nechapu! Chvilku si zvykam a pak to palim co to jde, na dvojku 120 a predni kolo se prizvedava, takovej dabel, pustim plyn a ukrutne to brzdi pouze motorem, to je proste 2V, ale neni Chvilku jsem si jezdil dost rychle, az nekde na lehce nad 200, ale vysmatej od ucha k uchu. Prekvapeni roku Par pomalych zatacek a serpentyn ukazuje se, za nadbytecna vaha litrouse je pryc, krasne se to vrhalo do zatacek a hlavne to bylo zabavny! Plexi stit opet funguje na vybornou, pri 190 stale neni citit zadny vitr na helmu, zadne turbulence, proste nic, bylo slyset vse kolem me, jak kdybych stal na miste Tak uz jsem to vychvalil dost, jediny co me na tom zarazilo pri brzdeni se potapela celkem slusne predni vidlice, udajne pro novinare to pritvrzujou, na nas chudaky kaslou Brzdy pekne piskaly, pri "asi" necistota (Rano to nedelalo) a to jsem byl druhy ten den, kdo si to pujcil
+- psat nebudu, neni to objektivni a nemam s cim srovnavat jako u 650, tam mam plno zkusenosti.
Lapchiku at jsem te prestal mit rad, ze si zradil 650tky, tak ted te docela chapu Jestli je ten tvuj 2014 model tak dobrej jako tenhle, tak klobouk dolu, ale klasickou 4valcovinu to ma taky, laka to jezdit hooooodne rychle, to jsem mel u Z750S taky a rozsekal jsem to o dodavku, pak hezky let vrtulnikem do Motola
O dalsich testovanych modelech jako Z 300 a Z 250SL psat nebudu, to bylo z dostatku volneho casu a toho, ze ty motorky tam nikdo nechtel
Foto pridam brzy ....
1 reakcí na tento příspěvek NEW 650 a 1000
Naposledy editováno 27.06.2015 23:26:54
1 reakcí na tento příspěvek NEW 650 a 1000
1 reakcí na tento příspěvek NEW 650 a 1000
LaVaj píše: Zatím neobjednal, ale asi brzy objednám.
Ja na sebe budu tvrdej a neobjednam ho Chtel jsem udelat to same co Lapchik, prodat na konci roku Versyse a pres zimu prisetrit, na jare 2016 koupit 650 model 2015 za vyhodnou cenu, ale po dnesku ? Seru na to
Na litru bych se asi zabil, to je fakt peklo. Krasny, ale uz na tech jizdach me to lakalo jezdit jak magor, kazdopadne mit penize tak asi neni moc motorek mezi, kteryma bych vybiral a litr je jeden z nich
Souhlasím skoro se všemi poznatky z vaší zkušební jízdy, jen orig. plexi bych rozhodně neoznačil jako vyhovující. No možná v tom trochu hraje roli výška řidiče. A že se na tom taky někde zabiju...lepší než zestárnout na otomanu je fakt že to hrozně svádí, taky už mám sjetou zadní gumu
-Lapchik- píše: Já jsem nadšenej, i se starým ksichtem, kterej za jízdy stejně není vidět
Souhlasím skoro se všemi poznatky z vaší zkušební jízdy, jen orig. plexi bych rozhodně neoznačil jako vyhovující. No možná v tom trochu hraje roli výška řidiče. A že se na tom taky někde zabiju...lepší než zestárnout na otomanu je fakt že to hrozně svádí, taky už mám sjetou zadní gumu
Dobre tak plexi na moji vysku naprosto bez problemu